Min cha
-Canım sıkılıyo yaaaJiminin odasına gireli nerdeyse 1 saat oluyordu ve benim şimdiden canım çok sıkılıyordu.
Park jimin
-Hmm peki ne yapalım
Min cha
-Bilmem birşeyler yapalım ama eğlenceli olsun
Park jimin
-Ben şimdi seni eğlendiririmSırıtıyordu yanıma gelmeye başladı.
Min cha
-Jimin düşündüğüm şey değil dimi
-Ya gelmeseneKapıyı kitleyip yanıma oturdu ve belimden tutup üstüne çekti.
Park jimin
-O zaman sen beni eğlendir güzelimDiyip saçımı kulağım arkasına yerleştirmişti.
Min cha
-Hayır istemiyorum hem benim can sıkıntım geçti yok artık canım sıkılmıyoGülmüştü.Üstünden kalkmayı denediğimde başaramamıştım ve beni daha da sıkı tutmaya başlamıştı.
Min cha
-Jimin bırak
Park jimin
-Min cha sadece öpüşücez yaaa hadi lütfenn
Min cha
-Hayır jimin ben o öpücüğün nerelere kadar gittiğini biliyorum
Park jimin
-Olsun hadi lütfen bı kerecikkDudaklarını büzmüştü.Tanrımmm çok tatlıydıııı.
Min cha
-Peki tamam öyle olsun ileri gitmek yok amaEllerini teslim olur gibi iki yana kaldırdı.
Park jimin
-Tamam ileri gitmek yokDemiş ve dudaklarımızı birleştirmişti.Bir eli belim de gezinirken diğer eli ise yanağımı okşuyordu.Ellerimi ensesine atıp saç saçlarını az az çekmeye başladım.Gittikçe sert bir şekilde öpüşmemiz büyüyordu.Alt dudağını dişlediğimde inlemiş ve beni kendine dahada bastırmıştı.İki elini yavaşça aşağı indirmeye başladı ve ellerini kalçamın üstünde durdurdu.Dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırdım ve alınlarımızı birleştirdim.Nefes nefese kalmıştık.
Park jimin
-Min cha-...
Min cha
-Hı?
Park jimin
-Seni istiyorum, sonsuza kadar birlikte olalım istiyorum, seni seviyorum Min chaNe dicemi bilmiyordum.Alınlarımızı ayırdım ve derin bir iç çektim.
Park jimin
-Eğer istemiyorsan anlarım ama yine de seni sevmeyi göze alırımCevap vermedim.Buruk bir şekilde gülümsedi gözlerinden üzüldüğünü anlayabiliyordum.
Park jimin
-Anlatacaklarımı iyi dinleHâlâ üstündeydim.Gözlerini bana dikmiş bakıyordu.Başımla onayladım ve anlatmasına izin verdim.
Park jimin
-Min cha seni 7 yıldır tanıyorumKaşlarımı çattım birşey dicekken beni susturdu.
Park jimin
-Sadece dinleSustum.
Park jimin
-7 yıldır seni tanıyordum ve nerdeyse hergün takip ediyordum,gittiğin okul, suga ile yaşadıkların, arkadaşlarının sana attığı kazıklar, babanın sana yaptığı kötülükleri ve nerdeyse herşeyi biliyorumDerin nefes aldı.Ben sadece onu dinliyordum.
Park jimin
-Sana olan duygularım başkaydı ilk başta inanmadım inandıramadım kendime ama sonra alıştım ben sana aşığım min cha
-Birgün tüm cesaretimi toplayıp karşına çıkacaktım ama olmadı sen o gün suganın kaza yaptığını öğrendin ve hastaneye gittin ve bende yanına gelemedimYavaş yavaş gözleri doluyordu.
Park jimin
-Büyüdün olgunlaştın aynı zaman da ben de büyüyüp olgunlaştım yarı zamanlı işe girip para kazandın hem okuyordun hemde çalışıyordun ve eve gelince ise yorgunluktan hemen uyuyordun
-Nerdeyse seni takıntı haline getirmiştim geceleri uyuyamıyordum hep seni düşünüyordum Jungkook diyordu bana bu kız sana iyi gelmiyo diye çünkü kafayı yemiştimBurnunu çekti.
Park jimin
-Çalıştın paralarını biriktirdin nerdeyse bıkmadan bütün gün çalıştın ve en sonunda kendine güzel bir ev tutup yalnız yaşamaya başladın
-Aradan yıllar geçti mezun oldun o kadar göz alıcıydın ki sana bakan herkesin gözlerini oymak istedim ama yapamadım biraz daha sabret dedim kendi kendime
-Mezun oldun ve iş bulmak istedin en son da ise bizim şirketi bulmuştun ve sana bilerek buraya çağırmıştım sırf seni daha yakından girebilirim diye ve oldu daKafasını yukarı kaldırdı ve tavana baktı.
Park jimin
-Şimdi benimle konuşmak istemiyorsan konuşma anlarım işten ayrılmak istiyorsan anlarım ama beni sensiz bırakmaSonlara doğru sesi titremişti.Ağlamamak için kendisini zor tutuyordu.Gülümsedim ve iki elimi de yanağına koyup okşadım.
Min cha
-Söz veriyorum bırakmicamDedim ve sarıldım o da bana sıkıca sarılmıştı.Ayrıldığımız da gülüyordu saçlarını karıştırdım ve üstünden kalktım.O da kalktı,üstünü düzeltti yanıma gelip dudağıma küçük ama etkisi büyük olan bir öpücük bıraktı.
Kapının kilidini açtı ve bana dönüp;Park jimin
-Hadi iş başına min cha hanımİkimizde gülüyorduk.Yanına gittim ve önünde eğildim.
Min cha
-Peki efendimGülmekten ağzım yorulmuştu.Kapı dan dışarı çıktım ve tekrar eğildim.
Min cha
-İzninizleDiyip önüme döndüm ve odama gittim hâlâ gülüyordum.Bunca yıl nasıl dayanmıştı merak ediyordum açıkçası.Peki beni takip ettiğinde ben nasıl anlamadım.
Bunları boşverdim ve masama oturup işimi yapmaya başladım.
Devam edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanficBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}