36.Bölüm

204 9 3
                                    

Sabah kalkmış güzelce bir duş almıştım.Bugün keyfim yerindeydi güne güzel başlamıştım.Duşa girmeden önce hazırladığım beyaz omuzları açık ve üstünde kiraz desenli olan kıyafetimi giydikten sonra siyah eteğimi de giymiştim.Saçlarımı da bugün dağınık topuz toplamak istediğimden öyle yapmıştım.Son bir kez daha boy aynasından kendime baktığımda hazır olduğum belli oluyordu.Yatağımın üzerinde duran telefonumu da elime almıştım bugün çanta kullanmak istemiyordum.Odamdan çıktım ve merdivenleri seke seke indim.Suga hyung ve tae hyung yoktu o yüzden ev sessizdi ama jiminde yoktu onun nerde olduğunu bilmiyordum.Kapıya doğru ilerledim ve beyaz spor ayakkabımı da giyip evden çıktım.Anahtarı almadım nasıl olsa biz gelene kadar suga hyung veya tae hyung evde oluyordu.Ana caddeye yürüyerek çıktığımda bi taksi durdurup bindim ve yolu tarif edip cama kafamı yasladım.

...

İşe geleli 2 saat oluyordu ama jimin hâlâ yoktu aramıştım açmamıştı ve ben çok merak ediyordum.Şuan dinlenme odasındaydım bir elimde kahve diğer elimde de telefon vardı çünkü herhangi bir haber gelir diye bekliyordum.Suga ve taehyungda aramıştı yani anlayacağınız ne arayan vardı ne de soran.Ben arıyordum açmıyorlardı.Acaba başlarına birşey mi gelmişti.

...

Oofff 3 saat geçmişti ve ben daha çok meraklanıyordum.İşim yoktu yani jimin iş vermeyince boş boş duruyordum çünkü jimin yoktu.Tüm saat boyunca şirkette gezmediğim keşfetmediğim yer kalmamıştı.

...

Akşam olmuştu saat dokuza geliyordu.Evde boş boş oturuyordum nerdeyse ağlama kıvamına gelmiştim.Bunlar bu saate kadar nerdeydiler.En sonunda telefonumun titremesi ile hemen elime aldım.Mesaj gelmişti bilinmeyen numaradandı.Belki jiminden bir haberdi veya suga ile taehyungdan.Mesaja tıkladım bir konum vardı ve birde mesaj.

Bilinmeyen numara
-KONUM*
-Attığım konuma gel ve hiçbirşeyi sorgulama (09:01)

...

Geldiğim yer karanlık ve evlerin çok olmadığı yerdi.Tek tük ev vardı.Konuma baktığımda doğru yere geldiğime emindim.Konum tam çaprazımda olan büyük bir depoyu gösteriyordu.Ama jiminlerin burda ne işi olabilirdi.

...

İçeri girmiştim karanlık olduğu için pek birşey görmüyordum.Birden tepeden ışık açıldığında korkmuştum.Işık açıldığında karşımda 3 sandalyeye bağlanmış olan suga,tae,ve jimini görmüştüm.Gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı.Bunları bu hale kim getirmişti.Üçünüde dövmüşlerdi bu hallerinden anlaşılıyordu.

Devam edicek

Moralim biraz bok gibi o yüzden kısa yazdım kusura bakmayın diğer bölüm belki uzun olur

Herneyse

Bb.........

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin