50.Bölüm

103 6 0
                                    

Sabah olduğunda yatağımdan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra duruladım.Geri odama döndüm, kıyafet dolabıma gidip ne giyinsem diye baktım ve uygun kıyafetler bulduğumda elime alıp yatağımın üzerine koydum.Tekrar banyoya gidip güzelce duş aldıktan sonra bornozumu giyip çıktım.Yatağımın üzerine bıraktığım kıyafetlerimi de giyip makyaj masama oturup saçlarımı ilk önce taradım sonra da fön makinesi ile kuruttum.Saçımı dağınık topuz toplayarak aşağıya solana indim.Ev yine sessizdi yine kimse yoktu.Mutfağa gittim acıkmıştım ve birşeyler yemem gerekiyordu.Buzdolabını açtım ve bakındım.Hiçbirşey bulamayınca geri kapattım.Oflayarak odama ilerledim ve yeterli para alıp dış kapıya ilerledim üzerime bi tane hırka alıp ayakkabılarımı giyip anahtarlıktan anahtarı alıp çıktım.Market eve birazda olsa yakın olduğundan yürüyerek gidecektim hem yürüyüşte yapmış olurdum....En sonunda marketi gördüğümde gülümsedim ve hızlıca gidip içeri girdim.Bi tane sepet alıp reyonlarda gezindim ve gerekli malzemeleri alıp kasaya ilerledim...Aldıklarımın parasını ödeyip elimde 4 ağır poşetle çıktım.

...

Bi süre sonra ellerim acımaya başlamıştı.Poşetleri yere bırakıp ellerime baktım.Kızarmıştı.Yanımda bi araba durduğunu gördüğümde yana döndüm ve baktım.Siyah bir arabaydı.Arabanın camı yavaş yavaş açılırken jiminin yüzü belirginleşti.

Park jimin
-Marketten mi dönüyorsun
Min cha
-Evet evde yiyecek birşey bulamayınca alışveriş yapayım dedim
Park jimin
-Bana söyleseydin gelirken alırdım
Min cha
-Gerek duymadım

Geri poşetleri almaya yeltendiğimde arabanın kapısı açıldı ve jimin indi.

Park jimin
-Bırak sen ben alırım hadi arabaya geç

Gülümseyip kafamı salladım ve poşetleri bırakıp arabaya bindim.Jiminde poşetleri arka bagaja yerleştirince yanıma geldi ve şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.

Min cha
-Evde yoktun nereye gittin
Park jimin
-Bi kaç işim vardı onları hallettim
Min cha
-Şirketle alakalı mı?
Park jimin
-Yani sayılır
Min cha
-Hmm peki

Daha fazla soru sormadan arkama yaslandım ve dışarıyı izledim.Bi süre sonra eve geldiğimizde emliyet kemerimi çıkardım ve arabadan indim.Jiminde inince arka bagajdan poşetleri alıp yanıma geldi.Eve ondan önce gidip kapıyı açtım ve girmesi için kenara çekildim.Girdiğinde ise bende arkasından girip kapıyı kapattım.Anahtarı tekrar anahtarlığa taktığımda mutfağa ilerledim.Jimin poşetleri tezgaha bırakmıştı ve ceketini çıkarıp sandalyeye asıyordu.

Min cha
-Sen geç içeri ben hallederim
Park jimin
-Yok bende yardım edeyim ki bir an önce bitsin ve kahvaltımızı yapalım

Omuz silkip poşettekileri çıkarmaya başladım.Jiminde bir diğer poşetlekileri çıkarmaya başlamıştı...Hepsini çıkardığımız da sadece gerekli malzemeleri bırakıp diğerlerini dolaba yerleştirmiştik.Yemek yapmasını pek bilmezdim ama jimin yardım ederse tek tük birşeyler hazırlayabilirdim.

Park jimin
-Kahvaltıyı ben hazırlarım sen otur
Min cha
-Sen biliyor musun ki hazırlamasını
Park jimin
-Evet biliyorum önceden öğrenmiştim
Min cha
-Olsun ben yinede yardım edicem
Park jimin
-Sen bilirsin

....

Kahvaltımızı hazırlayıp yemiştik ve bitince ise jimin tekrar masayı toplamama yardım etmişti....Aradan baya zaman geçince bu zamanı jimin telefonuna bakarak ben ise bilgisayardan yarım kalan filmleri izleyerek geçirmiştik.Taehyung sabahtan beri ortalıkta yoktu.Bu saate kadar nerdeydi acaba.Jimin yaklaşık 4 saat önce arayıp sormuştu ve eve geç geleceğini söylemişti.Ama yine de merak ediyordu insan.Bilgisayarı yatağımın üzerine bırakıp ofladım ve jiminin yanına salona geçtim.Tekli koltukta oturmuş birşeylere bakıyordu.Suratımı buruşturup bende karşısında ki koltuğa oturunca beni daha yeni fark etmişti.

Park jimin
-Ne o filmin bitti mi?
Min cha
-Evet bitti ama canım sıkıldı ne yapalım?
Park jimin
-Bilmem ne yapmak istersin?

Bi süre düşündüm aklıma birşey gelmeyince de ona bakıp omuz silktim.

Park jimin
-Hmmm...film izlesek?
Min cha
-Onu ben demin tek başıma yaptım zaten
Park jimin
-Doğru...dışarı çıkıp yürüyüş yapsak?
Min cha
-Bu saatte? Hayır gerek yok
Park jimin
-O zaman sen söyle ne yapacağımızı

Tekrar bi düşündüm.Aklıma bi fikir geldiğinde jimine baktım.

Min cha
-Aslında dışarı çıkmak iyi fikir
Park jimin
-Hani gerek yoktu?
Min cha
-Vazgeçtim hadi kalk
Park jimin
-Nereye?
Min cha
-Sahile orda çok güzel yürüyüş yapılır

Başını olumlu anlamda sallayıp ayağa kalktı.Hazır olduğumuz için tekrar giyinmeye gerek yoktu.Sadece sahil esintili olur diye üzerimize hırka gibi birşey alsak yeterliydi.Ayakkabılarımızı giyip ışıkları söndürdük ve anahtarıda alıp çıktık.Sahil yakın olduğundan arabayla gitmeye gerek yoktu.Jimin önden gitmeye başladığında ona yetişip koluna girdim ve başımı koluna yasladım....Sahile geldiğimizde çok güzel bi hava vardı.Ne soğuk ne sıcak.

Park jimin
-Banklarda oturalım mı? yoksa az yürüyelim mi?
Min cha
-Bence şurda ki bakkaldan birşeyler alıp taşlara oturalım güzel olur

Güldü ve başını salladı.

Park jimin
-Tamam olur

Az daha yürüyüp bakkala girip birşeyler aldık ve geri dönüp denizin karşısında ki taşlara oturduk.Sahilde oturmayı ve yürüyüş yapmayı seviyordum.Huzur veriyordu.Havalar biraz daha ısınsa hep beraber denize gidebilirdik.

Park jimin
-Ne düşünüyorsun
Min cha
-Jimin?
Park jimin
-Efendim
Min cha
-Havalar ısınsın denize gideriz değil mi? Ama hep beraber
Park jimin
-Tabi olur gideriz

Gülümseyip başımı salladım ve poşette ki abur cuburları çıkardım.Kendi içeceğimi açıp az birşey yudum aldım...Jiminle biraz daha oturup sohbet ettiğimizde gece olduğundan sahil biraz soğumuştu.Burda nerdeyse 1 saattir oturuyorduk.En sonunda gitme kararı aldığımızda çöpleri geri poşete toplayıp ağzını bağladık ve çöp kutusuna atıp beni bekleyen jiminin yanına gittim.Elimi tuttuğunda bende onun elini tuttum ve eve doğru yürümeye başladık.

...

Eve geldiğimizde ışıklar açıktı.İçeri salona geçtiğimizde taehyung koltukta uyukluyordu.Gülüp yanına gittim ve hafifçe dürttüm.

Min cha
-Taehyungie~
Taehyung
-Hı?
Min cha
-Hadi kaalkk
Taehyung
-Biraz daha uyusam olmaz mı?

Gülüp tekrar dürttüm.

Min cha
-Koltukta uyuyamazsın kalk kendi odana git

Oflayarak kalktı ve bana ters bi bakış atıp odasına gitti.Esnediğim de uykumun geldiğini anladım ve beni izleyen jimine baktım.

Min cha
-Sanırım bende uyusam iyi olacak

Başını salladığında yanına gidip dudağına küçük bir öpücük bırakıp bende odama gittim.Üzerimdekileri çıkarıp pijamalarımı giydim ve yatağa girdim.Telefona biraz daha bakıp komidinin üzerine bıraktım ve gece lambasını kapatıp gözlerimi yumdum.

...

Devam edecek

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin