Azcık küfür içerebilir sıkıntı olursa okumayın
Min cha'dan
Eve geleli 3 saat olmuştu ve biz öylece oturuyorduk.Canım acayip sıkılıyordu.Jimin koltukta oturmuş televizyona bakıyordu,tae oppe Suga oppanın odasında bilgisayarda oyun oynuyordu ve suga oppa da koltukta uyuyordu. (Yazarın aklına hiçbirşey gelmiyor😂)
Park jimin
-Ne o hiç sesin çıkmıyor
Min cha
-Ne yapacağımı düşünüyorum
Park jimin
-Sıkıldın mı?
Min cha
-Evet sıkıldım nerdeyse 3 saattir hiçbirşey yapmıyoruz
Park jimin
-Akşam saat 10 ne yapılır bu saatteOna baktım ve dudaklarımı büzdüm.
Min cha
-Doğru birşey yapıl-...Diyeceğim kelimeyi bitiremeyip kapı çalmaya başladı.Kafamı oraya döndürdüm ama sonra korkak gözlerle jimine bakmaya başladım.Kapının çalma sesini duyan tae odadan sonunda çıkabilmişti.
Taehyung
-Niye kapı çalıyor?kim geldi?bu saatte kim gelebilir?niye açmıyorsunuz?
Park jimin
-Yav yeter çok soru sorma açmaya gidiyorumJimin kapıya doğru ilerledi o sırada da tae oppa Suga oppayı uyandırdı.Kapıda jimin ile bir adam konuşuyordu ve ses bana tanıdık geliyordu.
Jimin
-Ulan puşt siktir git lanJiminin sesi buraya kadar geldiğinde dayanamayıp bizde yanına gittik.Ses tanıdık geliyor demiştim değil mi doğru düşünmüşüm çünkü babam denen o şerefsiz gelmişti.
Suga
-Lan geçende biz seni kovmadık mı niye tekrar geldin piç
Bay kim
-Ben dedim kızımı tekrar almaya gelicem diye ve şuan bu işi burda bitirmeye geldimDiyip bi işaret etti ve en az otuza yakın adam kapının önüne geldi.Tae kulağıma yaklaşıp 'işte şimdi sıçtık' Cümlesini dedikten sonra jimin bağırmaya başlamıştı.
Park jimin
-HAH!KORKAK BİZİ BUNUNLAMI KORKUTMAYA ÇALIŞIYORSUN LAN İT!Öyle bir bağırmıştı ki bi an ben bile korkmuştum ondan.Babam alayla sırıtırken bi işaret daha yaptı ve 6 tane adam gelip 2 tanesi jimini,diğer ikisi suga oppayı ve diğer 2 tanesi ise tae oppayı tutmaya başladı.
Suga
-OROSPU ÇOCUKLARI BIRAKIN LAN!
Taehyung
-Hay sikeyim!OLUM BIRAKIN AMINA KOYDUKLARIMIN EVLATLARIJimin,suga,tae cidden sinirliydi ve ben sinirden ağlamamak için kendimi zor tutuyordum jimin bağırmıyordu kurtulmak için çabalıyordu.Diğer suga ve tae ikilisi ise hem çırpınıyor hemde bağırıyordu.
Min cha
-Ne istiyorsun!
Bay kim
-Seni desem hem kızların yanı babasının yanıdır değil mi?Hı?
Min cha
-Sen benim babam değilsin!
Bay kim
-Sakin ve bağırmayarak konuşO kadar sakin davranıyordu ki bu benim daha da sinirlenmeme sebep oluyordu.Belki de elimi yumruk yapıp sıkmaktan elime bile kan gitmez olmuştu.
Park jimin
-SANA ÖYLE BİR EZİYET ÇEKTİRİCEM Kİ BANA BENİ BIRAK DİYE YALVARICAKSIN!
Bay kim
-Hmm korkmalı mıyım?Yine alay eder gibi konuşurken bir işaret daha yaptı ve diğer 2 adam gelip benim iki kolumdan da tuttu.
Min cha
-Bırakın beni!
Suga
-LAN KİRLİ ELLERİNİZİ KIZIN ÜSTÜNDEN ÇEKİN AMINA KOYDUKLARIM
Park jimin
-BIRAKIN LAN KIZIJimin,suga ve tae orda hem kurtulmak için bağırıyor hemde çırpınıyordu ama nafile.Bende ayaklarım ile tekme atmaya çalışsam da gücüm onlara yetmiyordu.Beni arabaya götürürken o babam dediğim şerefsiz denen adam kahkaha atarak gülüyordu.Artık dayanamayıp gözlerimden akan yaşları durduramamıştım.Ağladığım için önümü göremiyordum.Arabaya bindirdiler ve ağzıma bir bez tuttular en son duyduğum ses ise bağırarak 'seni seviyorum bitanem bunu unutma' diyen jimin olmuştu.Sonrası ise gidikti.
Devam edicek
Yazarken ben gerildim ya jsjsjsjsjsjjsjs
Neyse hadi görüşürük canlarımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanficBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}