15.Bölüm

344 11 14
                                    

Jiminin odasının kapısını pat diye girdim ama girmeseydim daha iyi olurdu.Çünkü ya ben durumu yanlış anlamıştım ya da cidden diğer türlü anlıyorum.Jimin bana baktı karşımda şuan jiminin tanıdığım kadarıyla eski asistanı ve jiminin çıplak üstü.Jimin bir bana birde yanında ki kıza bakıyordu.Yanıma hızla geldi.

Park jimin
-Min cha göründüğün gibi değil

Kızdan bakışlarımı çektim ve jiminin gözlerinin içine baktım neden kalbim acıyordu neden nefes almakta zorluk çekiyordum.Boğazımda ki yumru gitsin diye yutkundum ama nafile.Kıza tekrar döndüm ve ona doğru yürüdüm ve kolundan tutup dışarı çıkardım.Ardından ise kapıyı kapatıp kitledim.Bunu yaptığıma inanamıyordum ama yapmıştım.Tekrar jimine döndüm.

Min cha
-Madem göründüğü gibi değil açıkla o zaman

Kollarımı göğsümde birleştirdim.Cidden şuan bir sevgili gibi küçük tartışmalar yapıyor ve ben ondan açıklama istiyordum.Saçmaydı.

Park jimin
-İlk önce otur

Birşey söylemedim ve koltuğa oturdum o da karşıda ki dolaptan bir tane yedek olduğu belli olan beyaz gömlek çıkarıp giydi ve karşıma oturdu.Gözlerine bakıyordum tam içine en sonunda konuşmuştu.

Park jimin
-Göründüğü gibi değil gerçekten
Min cha
-Peki madem öyle açıkla o zaman

Derin nefes alıp geri nefesini dışarı verdi.

Park jimin
-Eski asistanım yani iseul eskiden bilişim okumuş birisi ve ben ondan yardım almak için onu çağırdım
Min cha
-Neden?
Park jimin
-Nedeni şu eğer o da biraz olsa yardım ederse babanın yerini kolayca sana attığı mesajın konumunu tespit edip yerini bulabiliriz diye

Düşünür gibi yaptım.Düşündümde.

Min cha
-Bunun için bana deseydin ben birisini bulurdum mesela kim seokjin hyung
Park jimin
-Demek aklıma gelmedi
Min cha
-Peki bunu es geçtim niye üstün çıplaktı

Gözlerim ile üstünü gösterdim gömleğinin yakasını düzeltip sırıttı.

Park jimin
-Odama girmeden önce kahve sipariş etmiştim ve kazayla üstüme döktüm o sırada iseul geldi ve yardım etti zaten onuda sen gördün
Min cha
-Peki öyle olsun
Park jimin
-Öyle zaten
Min cha
-Tamam dedim ya bende zaten

Göz devirdi.Bende ona dil çıkardım.Birden ciddileşip bana bakmaya başladı.Açıkçası tırsmıştım.Ayağa kalktı ve yanıma gelip oturdu.Bana doğru döndü gözleri gözlerimden hiç ayrılmıyordu.Bende ona döndüm ve sorar gözlerle bakmaya başladım.Yaklaşmaya başladı.Artık nefeslerimiz birbirlerine karışıyordu.Kokusu cidden bir insanı uykusu yokken bile mayıştıracak türdendi.Gözlerini kapattı ve dudaklarımızı birleştirdi.Beni öpüyordu ama ben sadece gözlerim açık ona bakıyordum.Bir elini yanağıma diğerini ise de belime koydu ve kendine daha çok çekip üstüne çıkmamı sağladı.Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı sanki bir an boşluğa düşmüşüm gibi hissettim.Dolgun dudakları daha da kızarmış ve az da olsa şişmişti.Alınlarımızı birleştirdi gözleri dudaklarımdaydı.

Park jimin
-Min cha...
Min cha
-Hı?
Park jimin
-Beni zor durumda bırakıyorsun

Diyip tekrar dudaklarıma yapışmıştı.Bu sefer daha sert öpüyor ve alt dudağımı emiyordu.Dudağımı ısırdığında ağzımdan küçük ama boğuk bir inleme kaçtı.Artık dayanamayıp bende ona karşılık verip ateşli bir öpücüğün içine çekmiştim.Belimden tuttu ve beni kendine daha çok bastırdı.Şişmişti hissediyordum.Kalçalarımı tutup sıkmıştı.Zor durumdaydı.Kontrolümü ona bırakmıştım.Sürtünüyordum ve boğuk boğuk inliyordu.Artık dayanamayıp oturduğumuz ikili koltuğa yatırmıştı.Üstüme çıkıp gömleğinin düğmelerini açıyordu tam açtığında eğilip dudağımı öpücekken telefon sesi durdurmuştu.

Park jimin
-Ben bu telefonun ebesini sikerim!

Bana bakarak söylemişti.Çok tatlı görükmüştü.Kıkırdadım.Üzerimden kalktı telefonun yanına gitti ve açtı.Altında ki şişlik belli oluyordu.Göze çarpıyordu.Yattığım yerden kalktım.Ve kiminle konuştuğunu  anlamaya çalışıyordum.Bizi böldüğü için söyleniyordu.Kahkaha atmamak için zor tutuyordum.Anladığım kadarıyla Hoseok diye birisiyle konuşuyordu.En sonunda telefonu kapatıp yanıma gelmişti.Yaklaştı.Geriledim.Ve anlamsız bakışlar atmaya başladı.

Min cha
-Sana sağ elinle iyi şanslar

Diyip göz kırpıp odadan çıktım.Arkadan söylendiği kelimeleri duyuyordum.Güldüm ve ordan uzaklaştım.

Devam edecek

Bu da az smut gibi oldu ama olsun jsjsjsjsj diğer bölümde görüşürüzzz 

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin