23.Bölüm

274 9 3
                                    

Akşam olmuştu ve ben işime odaklandığım için odanın kapısının açıldığını bile duymamıştım.

Park jimin
-Min cha ne yapıyorsun iş bitti ve sen hâlâ çalışıyor musun?
Min cha
-Hayır öyle değil dalıp gitmişim yani fazla odaklanmışım
Park jimin
-İyi hadi eşyalarını topla eve gidelim yorgunluktan şurada uyuyabilirim

Diyip parmağı ile deri koltuğu göstermişti.Bilgisayarımı çantama koydum dosyaları raflara yerleştirdim ve montumu alıp giydim elime de bilgisayar çantasını aldım.

Min cha
-Gidebilirizz

Jimin biraz eğilip elimden bilgisayar çantasını alınca gülümsedim.

Park jimin
-Hadi gidelim

Demiş ve elini omzuma atarak beni kendine çekmişti.Asansörün gelmesini beklerken jimin alnıma küçük bir öpücük kondurmuştu ve asansör gelince ise binip aşağı inmiştik.

...

Min cha
-Yaa suga oppa banane git kendin ütüle

Geldiğimizden beri suga oppa onun gömleğini ve ceketini ütülemem için ısrar ediyordu.

Suga
-Bak min cha kızla buluşacam ne olur ütülesen hadii yaaaa
Park jimin
-Aynen ütüle işte ne olucak
Min cha
-Niye bu kadar önemli giy git iştee
Park jimin
-Olmaz eğer kız suganın üstünün ütülenmediğini görürse herhalde bakacak kimsesi yok diye düşünür hem kızlar ilk üstünün başının ne kadar temiz olduğuna bakmaz mı hı?
Min cha
-Yoo ben şahsen boyuna bakıyom

Diyip jiminin boyunu gösterdim.Aslında kısa değildi boyu 1.78'di (öyle düşünün) bense 1.69 benim kısa olmama rağmen ben jiminin boyu ile dalga geçiyordum.Suga oppanın'da boyu kısaydı ama onunla dalga geçmiyordum çünkü her an beni bi kaşık suda boğabilirdi.

Suga
-İyi tamam ütüleme bende seni her ay götürdüğüm o gratis alışverişine götürmem
Min cha
-Hepsini getir ütülerim ben hani nerde?

Jimin ve suga kahkaha atarken  ben suganın elinden gömleği almıştım ve ayriyetten gratis benim önemli noktamdı.

Park jimin
-Bunu beklemiyordum

Diyip gülmeye devam etmişti.

...

Suganın gidişine çok olmamıştı.Saat şuan dokuz buçuğa geliyordu.Mutfakta hazırladığım meyve tabağını alıp oturma salonuna jiminin yanına gittim.Yanına oturdum ve çatala elma batırıp ağzına verdim.

Min cha
-Jimin...?
Park jimin
-Hı?
Min cha
-Sence suga oppa ne yaptı?

Ağzındakini yuttu ve bana döndü.

Park jimin
-Bilmem

Diyip omuz silkmişti ve ağzını açmıştı bende ağzına bi tane daha elma vermiştim.

Min cha
-Hmmmm umarım kıza bağırmaz çünkü başka bi kızla buluşmaya gittiğinde kıza bağırmış

Diyip güldüm.

Park jimin
-Cidden mi!? Umarım bugün böyle birşey yapmaz
Min cha
-Umarım

Diyip ağzıma portakal attım kış ayında olduğumuz için şanslıydım çünkü mandalina ve portakal en sevdiğim meyve olduğunduğundandı ve  kış ayını bu yüzden seviyordum.Jimin ağzındakini bitirmiş ve tekrar ağzını açmıştı.

Min cha
-Bak çatal orda al kendin ye
Park jimin
-Hayır sen yedir öyle daha güzel oluyo

Burnumdan soludum ve elime mandalina alıp ağzına verdim.

Devam edicek

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin