Bár féltem de tudtam hogy előbb utóbb elkel mondjak Namjoonnak mindent, de mi van ha Hyungnak hisz ?
Zavaromba Namjoon közeledett felém, egy perverz mosollyal az ajkai ajkaimat érte, heves csók csatát vívtunk amire Hyung válaszolt is.
(Hyun)- Srácok menjetek szobára.
Erre Namjoon felkapott a vállára és felvitt a hálóba, majd ledobott az ágyra .
(Namjoon)- mit tehetek volna? Hiszen kívánatos vagy.
Erre elmosolyodtam válaszként meg csókoltam.
(Namjoon)-akarod?
Nem akartam az az igazság, csak pihenni és hagyni hogy a gondolataim helyre álljanak. Óvatosan ellöktem Namot aki értetlenül nézet rám.
(Nam)- Mi bánt Emma ?
(Én)- Hyung bánt, nem fizikailag, de sokszor rosszat álmodok miatta.Nem értette mire célzok de neki is elment a kedve mindentől, fogta magát és bement a fürdőbe. Aggódtam mert egy jó ideje ment oda és nem jön ki. Elhatározva utána mentem, de előtte bekopogtam a fürdőbe hátha ki jön de nem jött ki csak annyit mondott hogy hadjam békén. Le kuporodva az ajtó mellé aludtam el, bár nem igazán aludtam mélyen hallottam hogy Nam miket mond.
(Nam)- Kelj fel nem alud hatsz a földön, gyere Emma.
Majd megpróbáltam fel állni de nem ment, kezét nyújtotta majd felsegített.
(Én)- miért voltál sokáig bent??
(Nam)- inkább aludjunk majd elmondom mikor itt az idő.
Szemeim lassan le ragadtak, s álomra nyomtam a fejem. Bár álmodni nem tudtam s aludni se nagyon, furdalt a kíváncsiság hogy mit csinált oda bent sokáig. Reggel megkérdem és ha kell erőszakot alkalmazok, bár inkább cikizést kéne az jobban hat. Lassan elnyelt egy állom, de amien gyorsan jött olyan hamar lépett le. Hirtelen Nam mocorgására lettem figyelmes, aki felém fordult s szemei ébredezni kezdtek.
(Nam)- Jó reggelt kedves Emma
(Én)- Neked is drága Nam, de ma elmondod mi tartót sokáig oda bent. Ha tetszik ha nem és ha kell erőszakot is alkalmazok.
Erre nevetésbe tört ki, amit nem értettem .
(Nam)- Szóval akarod tudni miért voltam bent sokáig??
(Én)- Igen.
(Nam)- azért mert bűntudatom volt és más vagyok de attól még szeretlek.
(Én)- Én is szeretlek, de fáradt vagyok még egy kicsit alszok.
(Nam)- rendben én kint leszek.
Sziasztok tudom nem írok jól történetet de azért valamennyire szeretek irni, de köszönöm azoknak akik olvasak a történetem.