(Nam)- Jól vagytok kedvesem?
Hangja jó kedvű volt, mint aki örült volna valaminek.
(Én)- Drágám miért nem jősz be ?
(Nam)- Rendben de ígérd meg hogy nem ugrasz rám?
(Én)- Rendben megígérem.
Ekkor benyitott majd a nyakába ugrottam, nem bírtam ki hogy ne csókoljam meg.
(Nam)- Megígértél valamit kedvesem.
Erre csak elmosolyogtam, mint aki nem csinál semmit se.
(Nam)- De lányok komolyra fordítva a szót ma tesztelni fogunk titeket méghozzá az erdőben.
(Én)- De nem járnak a vadászok oda ?
(Nam)- Nem ugyan is ez az erdő Jin családjának a tulajdonába áll, de gyertek, először az alakváltást tanuljátok meg amit Hyung elmagyarázz a többit.
Majd át adta a szót Hyungnak.
(Hyung)- A lényeg hogy nyugodtak maradjatok nem mindenkinek sikerül elsőnek, a bunda tesz azzá aki vagy. Na most kezdjük a változást gyertek ki az udvara.
Majd kimentünk az udvarra ahol a többiek fogadni kezdtek, hogy melyikünknek sikerül előbb átváltozni.
(Hyun)- Fontos hogy koncentráljatok de mivel ez az első átváltozásotok igy elsöre képzeljétek el a bunda színét. Mivel nem lehet a színe kék vagy is ilyen színű ezért barnát, fehéret vagy feketét és ezeknek az árnyalatait képzeljétek. Ja Chan én rád szavaztam.
Ekkor elképzeltem ahogy egy hófehér farkas szalad egy fekete farkas után, majd hirtelen át alakultam.
(Hyung)- Ömm Nam te is látod amit én?
(Nam)- Igen de sose hittem volna hogy valakinek sikerül.
Én csak le ültem illedelmesen majd vissza változtam.
(Nam)- Kedvesem nem értem miért nem szoltál hogy láttál valamit az átváltozásod elött?
Meglepődve néztem hogy mi történik, mikor magamhoz térve Namot pillantottam meg.
(Én)- Nam nem tudtam hogy mondjam el mivel még most változtam át életembe először, és kinek fekete a bundája?
(Nam)- Nekem kedvesem de miért?
(Én)- Nos azt láttam hogy téged követlek egy erdös helyen. De Chan hogy alakult át?
(Nam)- Kedvesem Channak nehezebben ment az átalakulás.
Szerbusztok ARMYK itt egy ujabb rész köszönöm hogy olvasátok a történetet.