Ahogy a szabályt megszegtem

66 2 0
                                    

Namjoonal sokat játszottunk a macskákkal, kívül mosolyogtam de belül mint akit agyon vertek lassan itt vannak az ünnepek a macskáknak veszek nyakörvet.

(Namjoon)-Mit szeretnél mit csináljunk?

(Én)-Nos otthon mán az ünnepekre készültem ilyenkor, bár most csak egy barátra lenne szükségem.

Namjoon tudta mire fel mondtam ezt majd kiment telefonálni, nem tudtam hova tenni lehet hogy nem vagyok barát neki? Gondolat menetem Namjoon zavarta meg.

(Namjoon)-Nos ma jön a húgom és segít feldíszíteni a szobád .

(Én)-De hiszen nem ismer és lehet hogy megutál.

Erre Namjoon felnevetett majd a homlokomra adott egy puszit. De hirtelen berontót egy lány, aki egyből Namjoon nyakába ugrott. Én csak magamra húzva a takarót hogy ne vegyen észre.

(Namjoon)-Szia hugi én is örülök neked. Beszeretnék mutatni neked valakit Emma búj ki a takaró alól.

Szolt rám de én csak felülve nehezen de szót fogadtam.

(kishuga)-Bátyus ki ez a lány?

Kérdezte kíváncsian hogy kivagyok.

(Namjoon)-Ő itt Emma a Hop és ez a szabálya, ő a  sztálylisztunk de most lebetegedet és hát kicsit nagyon összetörték.

(Kim Geong Min)-Szia  a nevem Kim Geong Min.

Nyújtotta a kezét felém, én csak mosolyogva fogata.

(Én)- Örvendek a találkozásnak.

Majd beszélgetni kezdtünk de én nem tudtam figyelni hiszen még mindig fáj hogy vissza utasítottak.

(Min)-Emma halottam mi történt hogy vissza utasított téged, Hoseok mindig ilyen nem mindegyik lány az esete, de most vettem pár új ruhát és gondoltam át nézzük mi jó és mi nem.

Majd be hozattatott szinte egy egész gardróbot nekem nincs ennyi ruhám. Ő csak mosolyogva nézet hogy menjek, de én csak ráztam a fejem .

(Min)-Miért nem jősz?

(Én)-Tudod kicsit sok vizet nyeltem és nem hagyják hogy az ágyból kimásszak.

(Min)- NAMJOON!

El kiáltotta a bátyja nevét, majd Namjoon ott termet a szobába.

(Namjoon)-Mi történt hugi? Van valami baj?

Értetlenkedett Namjoon, majd a húga csúnyán nézet rá.

(Min)-Namjoon mi az hogy baj van, sok vizet nyelt Emma és ti igy vigyáztok rá ? Ráadásul tudod hogy össze törték, te pedig bele szerettél és te pedig nem csinálsz semmit???

(Namjoon)-de hisz minden kívánságát lesem de te vagy szívügyekben a szaki, és igen szeretem őt.

Sokat veszekedve Namjoon elment valahova, én meg értetlenül sírni kezdtem amire Min felfigyelt.

(Min)-Gyere menjünk vásárolni, kell ajándékokat venni na meg fát meg díszeket.

Én nagy hősiesen belementem, a fiuk a szobájukban voltak én meg Minel vásároltunk. Pedig nem kellet volna kimenjek hiszen beteg vagyok, de nem foglalkoztam vele végre jól éreztük magunkat különösen én hiszen sose vásároltam ilyen drága cuccokat. Ahogy meg vettük az ajándékokat jöttek a díszek meg a fa, telt az idő és megláttam egy könyves boltot, benéztünk bár egy könyvön ami desszert receptes könyvet vettem le a polcrol bele lapozva láttam egy forró csokis receptet ami megtetszett.

(Min)-Megvesszük és nincs de!

Vissza akartam rakni de Min kivette a kezemből és kifizette az örök lassan tekerték a fejüket miszerint unják már a vásárlást.

(Min)-Van még valami ami kell?

Kérdezte kedvesen egy mosoly kíséretében.

(Én)-Namjoonak szeretnék valamit adni hiszen míg nem jelentél meg ő ott volt mellettem, van valami ötleted?

(Min)- tudod bármi ami nem törik el, neki van két oldala az egyiket ismered az amelyik mindig pozitív és van a másik amelyik eltörik dolgokat.

(Én)-Ismerem de nem tudom mégis mi legyen.

Ahogy ezt kimondtam Minnek eszébe jutót valami.

(Min)-Szeret olvasni új dolgokat tanulni, szóval irány a város másik fele.

Tudni kell hogy ott a nehezen beszerezhető dolgokat árulják, kocsiba szálltunk és oda mentünk. Ott megláttam egy új könyvet ami érdekesnek bizonyult.

(Min)-Ez az! Tudod ezért a sorozat könyvért él ha. Megveszük !

Nem fájt semmibe csak ötszázéért vonba került.

(Én)-Min ez nagyon sokba kerül.

(Min)-tudom de egy perc és elintézem csak figyelj.

Oda sétát az eladóhoz és valamit súgót neki amitól lejjebb vitte az árat 50 ezer vonra vitte. Én csak tátott szájal néztem.

(Én)-Még is mit mondtál neki?

(Min)-annyit hogy nem vinné lejjebb egy kicsit az árát?

Erre felnevetünk és indultunk a kocsiba, majd kiszálltunk a háznál én csak imádkozni tudtam hogy a fiuk nem vették észre hogy elmentem. De mire fel értünk a szobába és kinyitottuk az ajtót Namjoon dühös tekintetével találkoztunk.

(Namjoon)-Kisasszonyok hova mentetek ???




Sziasztok köszönöm annak a pár olvasónak hogy érdekel titeket a történet kritikákat fogadok ha kell át írom a történetet.

BTS és énDove le storie prendono vita. Scoprilo ora