Reggel arra keltem hogy Namjoon nyaggat
(Nam)-Emma kedves, ébredj fel.
(Én)- Had aludjak még.
(Nam)- Valamit akarok mutatni, gyere és öltözz át
Majd bementem a fürdőbe megmosni az arcom, mentem a gardrób és vettem egy lenge longa egybe ruhát. Majd elé álltam aki csak megfogta a kezem és bevitt a kertbe ahol csodás virágok nyiltak .Mesés állatok bújtak elő.
(Namjoon)-Nos ezt terveztem neked ez az enyém volt eredetileg, de mikor meglátalak azóta már veled osztom meg. Gyere itt vannak a mi állataink is.
Ekkor egy hatalmas kutya volt elötünk.
(Namjoon)- Nos mit szólsz hozzá? Próbáld ki képzelj el pár állatot és enged el a fantáziád.
Kicsit túlságosan is mert egy sárkányt egy farkast és egy oroszlánt. Amiból egy elég félelmetes lény jött létre. Felén rohant majd elnyelt a sötétség.
(Én)-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Felriadva az ágyból eszembe jutót hogy álmodtam csak, Namjoon mellettem feküdt de kezdet ébredezni gondolom ahogy fel kiáltottam. Rá néztem az órára és még csak hajnali 2 óra volt, Nam nem kelt fel végül. Igy úgy gondoltam lemegyek egy forró csokit készíteni. Felvettem egy köntöst majd lassan mentem le hogy senki se keljen fel, mikor le értem a konyhába amit nehezen találtam meg. Majd keresgélni kezdtem hogy hol találok forró csokit de semmit se találtam, mikor már az utolsó fiokot húztam ki valaki megszólalt, és az nem Nam volt.
(Hyung)-A kakó felső polc balra.
Nem mondtam semmit csak kösz. De éreztem ahogy figyelt.
(Hyung)-Nem nézel ki rosszul és amúgy miért nem alszol?
Kérdezte majd mutatta hogy menjek mellé.
(Én)-Rosszat álmodtam és általában egy forró csoki segített míg el nem hoztatok.
(Hyung)-Én amikor rosszat álmodok akkor csak gondolkozok majd járkálok aztán el alszok, próbáld ki. Ja és Namjoonak egy szót se erről, féltékeny lenne szerintem.
Meg se tudtam kérdezni hogy miről mert ivott valamit, én csak néztem mert a szemei másak voltak. Felém fordult, a szemei sokkal világosabbak voltak.
(Hyung)- Mi az??
(Én)- Semmi... csak a szemeid sokkal világosabbak, mint nappal. Jobb ha megyek már a kakom is elfogyott, jo éjszakát.
Majd elindultam a szobába, s mély álomra hajtotam fejem.Sziasztok nos itt egy kis rész de golnap még jövök aztán karácsony után leszek csak ugyhogy sziasztok Armyk