(Chan)- Hyung úrfi ne bántsa Emma kisasszonyt.
Hyung keze már lendült volna, de Jimin megfogta a kezét.
Nam szemszöge
(Én)- Szerinted sikerülni fog ?
(Jin)- Nam nem tudom, a lánynak erős kel legyen a szíve és kb mindene, de ha nem elég erős más módszert kell alkalmaznunk, vagy meghal.
(Én)- De Jin erős lány gyönyörű is és szeretem, ha nem sikerül akkor mi történik?
(Jin)- akkor még van egy esélyünk ahhoz a te véred kell. De ma szerencsénk van ugyan is teli hold lesz, menj fektesd le a menyasszonyod addig elő készítem a terepet.
Én csak bólintottam egyet, de ahogy kedvesemhez akartam menni, de sehol se találtam. Egy könyvet halottam le esni az egyik polcról oda érve Hyungot láttamm ahogy meg akarta ütni Emmát, de Jimin megfogta karját hogy ne essen bántódása Emmának.
(Én)-HYUNG MI A BAJOD VAN????
De Hyung helyet Emma válaszolt.
(Emma)- Drágám ne húzd fel magad az egész az én hibám volt, én jöttem el és hallgattam ki Hyungot.
Erre lehajtott fejjel elhallgatott majd apró könnycseppek hullottak le arcáról.
(Én)- Hyung, Chan, Emma velem jösztök, a többiek készüljenek a teli holdra.
Mindenki ment a dolgára, de Emma szótlanul sétált mellettem, ajkai remegtek a félelemtől. Arcán látszót a könnyek útjai, gondolom fél Hyungtol és a többiektől. Gondolkodás menetem közbe megérkeztünk egy kis társalgóba.
(Én)- Na mindenki üljön le, első sorba kedvesem miért sirtad el magad? Azt hiszed nem tudom hogy hazudtál Hyung érdekébe ?
(Emma)- Én nem szeretem ha miattam másoknak bajuk esik.
(Én)- Kedvesem tudtam hogy Hyung Channak udvarol, és most hogy erre kitértünk én engedélyezem nekik hogy együtt legyenek de akkor Channak is farkassá kell válnia, persze ha igy megfelel hogy mind kettöjüknek ma legyen a szertartás?
(Chan)- én vállalom ha igy együtt lehetek Hyungal.
(Hyung)- de biztos vagy benne ? Hiszen könnyen baleseted lehet az átváltozás során.
Erre Chan csak bólintót jelezvén hogy még akkor is vállalja.
Emmára nézve féltem aggódtam más a kisugárzása szellemileg és fizikailag is.
(Én)- Hyung vidd el Chant piheni, én majd viszem Emmát és ha kell használd a hangod.
Emma szemszöge
Nam magyarázásából nem értetem semmit se, de felém nézet barna szemei aggódást sugároztak. Lassan felált a székből felém jött majd kezét felém nyújtotta.
(Nam)- Jőj kedvesem velem pihened kell.
Kezemet a kezébe tettem, de ahogy hozzá értem fáradtság lett úrrá rajtam. Mit se tudva semmit se, nyugtató ének csapta meg a fülem, miközben sétáltunk kifele de nem ott mentünk ahol jöttünk. Jin énekelt de nem tudtam hogy mit, egy szobába értünk ahol nyugtató hangulat fogadott minket és két ágy volt . Nam felkapót az ölébe majd gyengéden homlokon csókolt és abban a pillanatban el aludtam.
Sziasztok itt egy újabb rész tudom nem a legjobb történet de nem azért írom hogy olvassák sokan hanem mert megszerettem próbálok a legjobb lenni mert ez egy kisebb siker az életem során de azt mondtam hogyha nem is lesznek jok a történetek attól még írom őket.