Koncert este

15 0 0
                                    

Emma szemszöge

Bár nem tudom meddig voltam elájulva de pakolásra lettem figyelmes. Nam volt az pakolt egy bőröndbe, óvatosan megpróbáltam felkelni de nagy nehezen sikerült.

(Nam)- Kedvesem beszélnünk kell.

(Én)- Miről Nam?

Nam lesütötte az arcát bár csak egy csepp könny folyt a szeméből de a sírás környékezett.

(Nam)- Tudod kedvesem sokat gondolkodtam, de amig csak a te véred szívom elveszítelek egyszer, ezért egy kis időre el leszek különítve, mert veszélyt jelentek a számodra.

Szavai mint egy éles penge vagdosta a szívem.

(Nam)- Kedvesem de itt leszek nem messze Jin talált egy módszert amihez nem kell csak egy kis vér tőled kedvesem, a többi meg inkább állatti lesz igy nem fogok a te véred után epekedni kedvesem. Amúgy jó hogy felkeltél mert lassan indulunk.

Én csak kérdően néztem rá aztán eset le hogy koncert lesz, ki próbáltam menni az ágyból de nem igazán volt erőm hozzá. De nagy nehezen sikerült bár mint mindig féltem egy kicsit, nem szeret a menedzser. Töprengés közepette Nam ált mögém.

(Nam)- min töprengsz kedvesem?

(Én)- semmin Nam 

(Nam)- Na mondjad kedvesem.

Mélyet sóhajtottam mielőtt bele köztem.

(Én)- Nam félek hisz múltkor is a koncertnek lőttek a múltkor miattam, mert az a hülye menedzser ki rakta a szűröm.

Csak akkor kapcsoltam hogy sírok mikor Nam törölte le a könnyeim.

(Nam)- Kedvesem van egy ajándékom számodra, tudom ez nem pótol egy gyermeket de gondoltam míg nem leszek itt addig ők vigaszt adnak. Menj az ebédlőbe.

Felkaptam egy felsöt és egy nadrágot majd le siettem az ebédlőbe. Egy kis doboz volt ott ami ketté volt választva az egyik oldalt egy kiskutya, a másik oldalt meg egy kismacska volt. Nam jelent meg mellettem.

(Nam)- Na kedvesem tudom hogy ott van Cirmi neked de gondoltam neki is jó lesz egy kistestvér, a kiskutya is a tiéd.

Már folytak a könnyeim de nem érdekeltek, örültem hogy lett egy kiskutya és egy újabb cica.

(Én)- Köszönöm Nam de nem kellet volna.

(Nam)- De igen mert a koncert után megyünk én és Jin, ő csak azért hogy készítsen enni, utána ő vissza megy, de gyere öltözz lazán megyünk a helyszínre.

Ekkor siettem valami lazát venni az állatokat az inasra bíztam addig, bár izgultam egy kicsit de na. Miután átöltöztem egy fekete mikró busszal mentünk a izgultam de a menedzser is ott volt. Rettegtem az az igazság bár ahogy mentünk a színfalak mögött volt az öltöző.

(Nam)- itt fogsz dolgozni kedvesem Jess elmagyarázza a dolgokat.

Ekkor egy lány aki olyan 25 éves lehetett jött ide.

(Nam)- Szia Jess had mutassam be a feleségemet, ő itt Emma Hop mostantól itt dolgozik sztájlisztként.

(Jess)- Örvendek a szerencsének ha szeretnéd megmutatom mit kel csinálj.

(Én)- Rendben megköszönöm.

(Nam)- akkor én megyek próbálni.

Majd megpuszilta a fejem és elindult.

(Én)- Jess ha szabad megkérdeznem mióta dolgozol itt?

(Jess)- Hát öt éve de nem bántam meg hisz itt vannak a barátok a férjem is szóval jó igy, de amit neked kell csinálj az annyi hogy a ruhákat elő készíted a koncertig. Megmutatom hogy hogyan tedd.

Ekkor fogott egy öl ruhát lerakta az asztalhoz majd fogót pár vállfát és felrakta őket.

(Jess)- Néha akadnak ruhák amik nem ide tartoznak azt rakd egy üres dobozba.

(Én)- Köszönöm szépen most már tudom.

Majd arrébb ment, nem tudom hogy mien ez a lány de elég rendesnek ígérkezik. Bár válogattam a ruhákat még is csak aggódtam hiszen Namot nem látóm ki tudja meddig. Miközben törtem a fejem arra lettem figyelmes hogy valaki rá csapot a fenekemre.

(Én)- Nam miért ütöd a fenekem nyilvános helyen??

(Nam)- Honnan tudod hogy én voltam az ? De am menj a VIP szobába ott rá látsz a koncertre, lesz egy kis meglepetésem.

Azzal Jess kíséretében mentem a VIP szobába ahol láttam mien tömeg van mennyien rajonganak érük. De kezdődött a koncert, bár a ruhák nagyon jok de aggódtam is egybe de kit tudja mire célzót a meglepetéssel kapcsolatban. Az idő gyorsan telik ha az ember jól mulatt és a koncerten is igy volt, ahogy vége volt Nam beszélni kezdet.

(Nam)- Armyk ugye mi mindig boldogságot okozunk nektek a dalainkkal, most azt szeretném hogy megértsétek én már nem vagyok egyedülálló már van feleségem, igaz ő is egy Army volt és remélem még mindig az de, még mindig van hat fiú aki várja hogy valaki elrabolja a szívet, most had mutassam be a feleségemet Emmát.

Ahogy hallottam ezeket a szavakat Jess megfogott és kivit a színpadra majd Nam felsegített majd a színpad közepére vitt.

(Nam)- Armyk elfogadjátok a boldogságom?

 Mindenki igent mondott.



Sziasztok itt egy újabb rész bár nem a legjobb de azért írtam hogy fogadjuk el az ő boldogságukat és döntéseiket mert ők sokat segítettek nekünk mink ha nem is tudunk levélben megköszöni. De legalább annyit tudjunk tenni hogy elfogadjuk a döntésüket, kérések még most se jöttek ezért itt egy Dynamite.

BTS és énOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz