Ahogy Nam adott egy törölközőt, majd segített meg szárítkozni, olyan cuki mikor segíteni szeretne.
(Nam)- kedvesem gyere be a szobába, az esküvőről szeretnék beszélni.
Majd elindult a lépcsőn felfelé, ahol nem abba a szobába mentünk ahol Chan segített hanem egy másikba.
(Nam)- kedvesem ez a ház a miénk lesz itt lesz a közös szobánk, tetszik??
Mikor ki nyitotta az ajtót akkor egy hatalmas világos szoba volt, ahol egy kétszemélyes francia ágy volt mellette egy-egy éjjeli szekrény volt. Vele szembe pedig a gardrób, amellett pedig a fürdő szoba.
(Én)- Nagyon tetszik Nam szeretlek, de a meghívókat mikor küldjük el? Meg sok mindent el kel intézni.
(Nam)-Kedvesem lehetne hogy azt csinálok hogy ezeket a dolgokat megcsináltassuk speciális emberekkel.
(Én)- Az az ?
(Nam)- Olyan emberek akik ezzel foglalkoznak mi csak elkel mondjuk az elképzeléseinket nekik ők megvalósítják.
(Én)- Aham de a szüleimmel mi lesz?
(Nam)- Az apukád nagyon rendes a hétvégén itt lesznek.
(Én)- megint a hátam mögött beszéltél vele ??
(Nam)- De édes anyád mit szeret mien virágot?
(Én)- Nam nem tudom de ha jönnek én főzök és te le ülsz a formás fenekeddel a kanapéra.
(Nam)- De miért?
(Én)- Mindent elrontasz vagy el törsz.
Ekkor nevetésbe törtünk ki majd óvatosan meg csókolta a homlokom, lassan becsukta az ajtót majd kulcsra zárta, lassan csókolni kezdet de nem engedhetem neki.
(Én)- Nam nem szeretném most ezt, mert fáj a hasam.
Értetlenül nézet rám, majd mutattam a telomon a naptárt hogy a piros napokat élem, ekkor megfogót rá fektetett az ágyra majd betakart és elment hozni gyógyszert meg teát. Miután vissza jött kezembe adta a gyógyszert és a teát.
(Nam)- kedvesem ha tudtam volna jobb lett volna de holnap muszáj elintézzük az esküvői meghívókat, ha van pár ötleted azt örömmel hallgatom.
(Én)- Nam azt szeretném hogy dőlt betűvel legyen megírva, és olyan írassál legyen amely a régi írásokhoz hasonlít aranyozót csikók legyenek oldalt.
(Nam)- Értem kedvesem de lassan este van feküdjünk le a többiek is nyugovóra tértek, melletted leszek kedvesem.
Nam szemszögé
Levettem a ruháim ki véve a boxerem, majd a takarót fel emeltem és be bújtam az ágyba, majd magamhoz húztam.
(Én)- Kedvesem aludjunk lassan mert hosszú lesz a holnap, jó éjszakát kedvesem.
(Emma)- Jó éjszakát Nam
Majd egy lágy csókot hintettem ajkára és mély állom hunyta le szemeit, olyan csodalatosan alszik még álmába is gyönyörű. A gondolat menetemet egy kopogás törte meg.
(Én)- Ki az ?
(Hyug)- Én vagyok az Hyung, bemehetek?
(Én)- várj vegyek magamra valamit.
Felvetem a ruháimat majd kinyitottam az ajtót.
(Én)- Máshol beszéljünk ne keltsük fel Emmát.
Sziasztok elnézéseteket kérem hogy nem tudtam irni de a hétvege zsufolt volt igy nem tudtam irni de mostmár aktivabb leszek.