(Namjoon)-Tae kérlek vedd le a szájáról a kendöt.
Tae tette a dolgát, közben próbáltam nyugodt maradni hiszen pont Tae aki majdnem megütött. Miután levette a kendöt kérdésekkel bombáztam őket.
(Én)- Miért pont engem ? És az otthonommal mi lesz? Na meg a ruháim és ott a macskám is mi lesz vele ?
(Namjoon)- Itt van minden kivéve a ruháid azok ki lettek dobva, a macskád ha jól emlékszem a neve Cirmi itt van mellettem.
Mihest ki mondta a nevét ott termet mellette, alig hittem a szememnek.
(Namjoon)- Tae és Junkook kísérjetek a kisasszonyt a szobájába, Jimin és Jin ti feleltek a biztonságáért, és végül Hoseok te segítesz neki a táncba Yoongi te pedig mikor Hoseok nem ér rá akkor te szórakoztatod Emma kisasszonyt. Megértette mindenki a feladatát? Nos ha nincs kérdés akkor mindenki mehet a dolgára.
Mindenki tette amit mond bár kérdések kavaroktak bennem. Mikor ki léptünk a helységből egy nagy palotába érkeztünk, nagy ablakok voltak de nagyon szép volt. A szobám nem volt mesze a földszinten volt.
(Tae)- Nos itt a szobád ha bármire szükséged van szólj, a fürdő bal oldalt van szembe vele egy gardrób mindent megtalálsz.
(Én)- Rendben köszönöm szépen Tae elnézést a korábbiért.
Nem mondott semmit csak mosolygot. A szoba nagyon szép volt gyönyörű francia ágy, a fürdő is nagzon szép de a gardrób az nagyon tetszik, de innen semmit se hordhatok majd mikor úgy érzem akkor, addig jó lesz innen egy nadrág meg egy polo. Miután át öltöztem megjelent Hoseok az ajtóba.
(Hoseok)-Kezdhetünk ? Ha igen akkor köves .
Majd utána mentem
(Hoseok)-Nos menyire tudsz táncolni ?
(Én)- Nos semennyire.
(Hoseok)- Akkor megtanulsz egyszerű, és itt is vagyunk.
Egy nagy terembe voltunk ahol volt egy hatalmas tükör a falon végig, de eszembe jutót Namjoon hogy ő miért nem ment sehova se.
(Én)-Hoseok Namjoon miért nem jött?
(Hoseok)- Ő csak a próbákon van jelen kicsit ügyetlen igy hamar tönkre tesz vagy pedig eltör dolgokat, ő mindig próbál mindent helyre hozni de már be zárkózót ha sikerül meg győzd akkor szólj. De kezdjük.
Miután elkezdet táncolni én csak tátott szájal bámultam.
(Hoseok)- most te jössz.
Majd megpróbáltam táncolni sikerült valamit mutatnom de közbe meglepett hogy felveszi az egészet.
(Hoseok)-Mielőtt megkérded igen felveszük igy a hibaidból tanulsz, most viszont menjünk enni ha gondolod beszélj Namjoonal.
Ezután elmentem Namjoonhoz benyitottam ő meg felső nélkül volt, mire csak felmosolygot.
(Namjoon)-- Azt tudtam hogy szeretsz de nem hittem hogy ennyire.
(Én)- Nos csak beszélni akartam valamiről. Tudom hogy eltörsz mindent meg elrontasz dolgokat de azért kijöhetnél néha.
Ekkor felém fordult és mintha meg érezte hogy ő igy jó.
(Namjoon)- Nos rendben de egy feltétellel.
(Én)- bármit megteszek.
(Namjoon)- Nos te leszel a sztájlisztunk.
Erre bólintottam de közbe csak utána esetleg hogy mit is mondott.
Sziasztok menyire tetszik a történet ? Sokat változtattam rajta ki javítottam a helyes írási hibákat is.