Majd csináltunk egy képet a rajongókkal. Nam oda jött hozzám csókot nyomot az ajkaimra éreztem hogy elfog a vöröség.
(Jin)- Már bocsánat hogy megzavarom a turbékoló galambokat, de Nam lassan ideje indulj
Majd lementünk a színpadról és a fiuk magunkra hagytak.
(Nam)- Kedvesem mihest már nem kívánom a véred vissza jövök, ígérem.
Könnyek folytak le a szememből, melyeket Nam letörlőt.
(Én)- Vigyáz magadra, minden nap várni foglak.
S azzal egy hosszú búcsú csókot hintett ajkaimra, majd elindult a másik irányba. Mihest nem láttam már bőgtem, miért kellet elmennie?
(Jin)- Gyere Emma megyünk haza, Nam megkért hogy én vigyázzak rád.
(Én)- De miért? tudok magamra vigyázni.
(Jin)- Nekem olyan vagy mint a testvérem, na meg melletted Namjoon boldog.
Ekkor Jess jött oda hozzánk.
(Jess)- Sziasztok, a koncert jó volt és Emma jól végezted a munkád.
(Jin)- koszönjük Jess de most ha megbocsájtasz megyünk.
Majd Jin megfogott a karomnál fogva és mentünk haza.
(Jin)- Vele vigyáz ö egy álcázó.
(Én)- Micsoda??
(Jin)- alak váltó, könnyen rossz hatást mutat.
(Én)- De Nam azt mondta hogy nem tudnak más misztikus lényről.
(Jin)- Nos én kicsit kutakodtam, de most menjünk.
Beszálltunk a mikrobuszba majd az ablakra hajtottam a fejem, és mély álomba szenderültem. Arra keltem fel hogy valaki nyaggat.
(Én)- Had aludjak még.
(Jin)- Kelj fel haza értünk, vagy a mikrobuszba akarsz aludni?
Majd felkeltem és be mentünk a szobába ahol az inas már várt, kezembe nyomta az állatokat akik édesen néztek rám.
(Én)- Jin én megyek a szobába és kérlek haddjatok magamra.
(Jin)- De még nem vacsoráztunk, gyere egyél.
Nem szoltam semmit csak felmentem becsuktam az ajtót és leültem a földre, bár éhes voltam de nem tudtam enni. Cirmi és a kismacska már megszokták egymást csak egy név kellet neki, ahogy gondolkoztam eszembe jutott a Viszki név. Csak a kiskutya maradt, mivel kan kutya ezért Rexnek nevezem el. De mégsem tudtam boldog lenni a telefonomat be kapcsoltam, majd néztem egy kis filmet az Útvesztőt néztem, utána az alkonyatot, majd A több mint testőrt. Egész éjjel filmet néztem, arra lettem figyelmes hogy valaki kopog.
(Én)- Ki az?
(Jin)- Jin vagyok hoztam egy kis reggelit.
(Én)- Nem vagyok éhes.
(Jin)- de éjszaka se vacsoráztál had menjek be.
(Én)- Gyere de az ajtó elött megállsz.
Ekkor benyitott és be hozott egy hatalmas tál ráment.
(Jin)- Menj tusolj le aztán egyél.
(Én)- jol vagyok nem kell aggódj.
Sziasztok itt egy újabb rész tudom nem a legjobbak a mostani részek de a történethez kell igazodjak, köszönöm hogy olvassátok még ha nem is sokan köszönöm nektek. Itt egy újabb zene nem tudom ti hogy írjátok a történetet de én csak zenével tudom a zene nem más mint a War of Hormone.