Vissza Koreába 2

10 0 0
                                    

Nam szemszöge

Ahogy láttam hogy össze esett fájt bár szemeiben ott voltak a könnyek, mégse hagyhattam magam mint vezető hogy elgyengüljek.

(Én)- Jin hozasd a kocsit és szólj a többieknek hogy pakoljanak.

(Jin)- De miért Namjoon.

(Nam)- Mostantól komolyan veszünk mindent, le kel zárjuk az évet.

Majd telefonálni kezdett, még is pokoli érzés fogott el ahogy Emmát láttam. Ahogy az arcán lecsordultak a könnyei éreztem hogy elfog hagyni.

(Én)- Kedvesem ne hagyj itt engem, erősnek kell mutasd magad hiszen farkas vagy.

Szemei színe elhalványodott, bundája színe hófehérből szürke lett. A könny az arán végig fojt s lelkét ki lehelte.

(Én)- NEEEEEE Emma ne haddj itt engem!!

Majd lelke meghatotta kérésem mert vissza jött és újra ember lett.

(Jin)- Szerintem haddjuk pihenni itt a kocsi.

Beraktam a kocsiba és a felsőmmel a testét mert valahogy a ruha rajta elszakadt.

(Jin)- Lehet jobb lett volna hogy nem tud semmit se.

(Én)- De ha kitöröljük az emlékeit akkor azt is elfelejti hogy ki ő és hogy nekem kicsodám.

(Jin)- De akkor is megkel tedd, hiszen igy megbolondul.

Jinnek igaza volt tudtam hogy ha nem teszem akkor igaza lesz Jinnek. Bár ahogy mentünk a kocsival és ahogy gondolkoztam úgy értünk vissza. Kiszállva a kocsiból úgy vittem be a szobába, letettem az ágyra majd hívtam a tanács fejét. Aki azonnal itt termet, bár lesütöttem a fejem mert nem akartam látni ahogy elveszi az emlékeit. 

(Jin)- Nam magatokra hagylak.

Ki ment az ajtón addig Emma mellé bújtam aki a mélyen pihent.

Emma szemszöge

Éreztem hogy egy puha ágyon fekszek bár nem tudtam hogy hol vagyok és ki vagyok, mikor megfordultan egy félmeztelen férfi feküt mellettem. Felém fordult de ahogy ki nyitotta a szemét úgy ilyettem meg. Magamra pillantottam és nem volt rajtam semmi se, magamra húztam a takarót és úgy kérdeztem.

(Én)- Ki vagy???

(Idegen)- A férjed, nem emlékszel??

(Én)- Nem nem vagyok férjnél, egy kis sarki boltba dolgozom. Na meg mit keresek itt és hol vagyok???

A férfi közeledett felém de én egyre jobban húzottam el tőle.

(Idegen)- Meddig fogol kerülni???

(Én)- Azt se tudom ki vagy és ha szabadna felvennék valamit.

(Idegen)- Akkor had mutatkozzam be, a nevem Kim Namjoon.




Sziasztok itt egy ujabb réssz, annyit szeretnék hogy nem soká befejezem a történetett. Mien befejezést szeretnétek ? Bár most még nem tudom hogy végleg befejezem vagy folytasam de ti irjátok meg. Emlékeztek még a tavalyi slágere??

BTS és énWo Geschichten leben. Entdecke jetzt