Emma Hop vagyok, 20 éves és Szöulban élek. Barna hajam van, vékony test alkatom és kék szemem. Most november van hideg van és fázok, jelen esetben a BTS koncertre készülök nincsenek barátaim, és egy kávézóban dolgozom felszolgálóként. Itt hallottam a koncertről . Nagy hiba volt elmenem, mikor a koncertnek vége volt én haza sétáltam . Egész utón olyan érzésem volt mint akit követnek ezért sietem , mikor haza értem az ajtót bezárva készültem lefeküdni. Már éppen át öltözem mikor ajtó nyikorgást hallottam, mondanám hogy anya apa ti vagytok? De senki se jőne hiszen senkim sincs a szüleim Amerikában élnek. Mikor felvetem a köntösömet hogy megnézzem ki lehet az, egy éles fájdalmat éreztem majd hangokat hallottam halkan. Mikor felkeltem egy maszkos srác állt előttem, akartam beszélni de nem tudtam mivel bevolt kötve a szám a lábam is megvolt, és a kezem is. Ahogy a szökésemet terveztem közben megált a kocsi egész végig egy furgonba voltunk. Felém közeledett a maszkos férfi majd menyasszony pózba vitt be valahova, letett egy hideg szobába és ismét egy éles fejfájást éreztem majd ismét elnyel a sötétség. Amikor felkeltem már lánc volt a bokámon, a kis szobába járkálva éreztem hogy valami folyékony valami van a hideg betonon ami vér volt. Nem ijedtem meg hiszen annál csak rosszabb lesz, türelmesen vártam de hát mire? Senki se keres a főnököm meg kirúg úgy is, a csendet két maszkos alak törte meg. Nem szóltak csak bekötötték a szemem amit nem hagytam az egyiket megrúgtam amit rossz szemmel nézet.
(idegen)- te kis ribanc ezt megkeserülöd
(idegen)- Tae hagyd tudod hogy nem bánthatod
Úgy látszik hogy akit megrúgtam Taenek hívják de nem értem el vele semmit biztosan később megver. Mivel nem láttam semmit igy csak tippelek hogy lépcsőn visznek fel, majd levették a szem kendöt utána ők a maszkjukat . A szemem kikerekedtek mikor megláttam a BTS tagokat hiszen pont akiket szeretek azok rabolnak el .
(Namjoon)- Nos vártunk Emma, azért vagy itt mert szeretnénk egy lány társaságában lenni mivel eddig nem volt egy lány se együttműködő igy ők lettek a szakácsok a hazavezetők a kertész meg stb. De ugye Tae nem bántot ?
Én csak ráztam a fejem mert a számon rajta volt a ragasztó szalag.
Sziasztok itt egy történet arról hogy ha a Bts elrabolna valakit egy sablon nevet használok hogy kicsit bele éljétek a szerepbe magatok kommentbe ötleteket várok és elnézést a helyesírási hibákért leptoprol nehéz írni.