(Min)-Nos gyere még van valami a számodra.
Nem tudtam mit akar de vele mentem. Felmentünk a lépcsőn majd a szobám felé mentünk mikor ki nyílt az ajtó, nem hittem a szememnek.
(Min)-Boldog Szülinapot.
A szoba felvolt díszítve karácsonyi hangulata volt ami gyönyörű és egy ajándék is volt ott.
(Min)-Azt majd később bonghatod ki most várj egy kicsit itt.
Nem várta meg amit szerettem volna mondani mert addigra elment, majd vártam hogy mi legyen. Már el akartam indulni mikor is Yoongi bekopogott.
(Yoongi)-Gyere most már, valaki látni akar.
Ekkor kilépve az ajtón mutatta az utat de előre ment. A lépcsőn mentem lefele amikor Namjoon ált a lépcső végén, amire elmosolyodtam. A lépcsőn haladtam lefele mikor is az utolso lépcsőn le léptem Namjoon a kezét nyújtotta amit megfogtam .
(Nanjoon)-Gyönyörű vagy.
(Én)- te is ebben az öltönybe.
(Hoseok)-Nos ha a gerlepár ki udvarolta magát akár mehetnénk is mivel idő van.
Mindenki nevetni kezdett, majd elindultunk a kapuban egy limuzin ált ami fekete volt. Miután beszálltunk mindannyian a limuzin elindult.
(Én)- tulajdon képen hova is megyünk?
(Namjoon)-Nos ez egy különleges este lesz itt nagyfejűekkel lehet találkozni köztük lesznek énekesek és színészek is.
(Én)-Nam de én nem tartozok ide, hiszen nem vagyok gazdag.
Nam csak rázta a fejét de mire ki akartam nézni hogy hol vagyunk egy hatalmas ház elé értünk, ami inkább palota mint ház. Aztán majd kinyílt az ajtó majd Nam száltt ki elsöre aztán segített nekem is kiszállni. Aztán a vörös szőnyegen léptünk befele mindannyian.
(Namjoon)-Nos eleinte beszéd lesz aztán evés ivás tánc.
Magyarázta Namjoon mire kicsit görcsbe rándult a gyomrom. Majd mikor be léptönk a terembe mindenki kapott egy pezsgős poharat amibe elég drága pezsgő lehetett. Valaki beszélni kezdett majd annyival zárta hogy Kellemes ünnepeket és jó szórakozást.
(Namjoon)- van kedved táncolni?
(Én)-Nem tudok olyan jól táncolni.
(Min)-Ha Namjoon táncolni fog mindenki fedezékbe.
(Jimin)-Nem olyan biztos az még.
Ekkor Hoseok felkérte Mint táncolni igy kicsit megnyugodtam, majd Nam megfogta a derekam az egyik kezével a másikkal pedig a kezem.
(Én)-Nam kezdek ideges lenni mindenki minket néz.
Ahogy lassan véget ért a zene úgy álltunk meg, Nammal vissza tértünk a többiekhez majd Minéket kerestük. De megláttam az egyik oszlop mögött csókolózni öt egy idegen fiúval.
(Namjoon)-Ne aggódjunk érte szerintem, a fiút ismerem úgyhogy nincs mitől tarsunk.
Sziasztok itt egy ujabb rész köszönöm annak a pár személynek hogy olvasák a történetet és lesz majd egy külön könyv ahol a Btsel kapcsolatos dolgokat fogok irni nektek, és van hogy én teszek fel kérdést .