Ahogy mentünk a kocsival egy ég színű szempárt láttam az erdőben.
(Nam)- kedvesem láttad Jenniet igaz??
(Én)- Igen csak félek.
(Nam)- Kedvesem nyugi majd beszélek vele, de neked is ott kell legyél hiszen ő közölük valo vagyok.
Ezután csendben ültünk de lassan eldöntött az álmoság.
(Nam)- Ne aludj el kedvesem most nem szabad aludj.
Megpróbáltam ébren maradni de sehogy se ment.
(Nam)- Kedvesem ne most legyél ilyen ha szeretnéd tudni hova megyünk, akkor maradj ébren.
Ahogy ezt ki mondta furdalt a kíváncsiság, de aggódtam is hogy mi kell Jennienek. A z egész utat végig kérdeztem. De a limuzin megált a reptéren.
(Nam)- gyere a magán repülő vár .
Pislogtam nagyokat mivel nem tudtam hogy van magán gépe, majd a csomagokat kiszedve mentünk a repülőhöz. Felmentünk a lépcsökön majd pár szék fogadott melyek hó fehérek voltak és kényelmesek, egymással szembe volt négy szék de köztük egy asztal volt.
(Nam)- Gyere ülj le, lesz mit meséljek.
Helyet foglaltam mellette, bár mint mindig furdalt a kíváncsiság hogy mire fel mondták hogy félvér.
(Nam)- Kedvesem ez egy kicsit bonyolult, a lényeg hogy miután farkas lettem megharapott egy vámpír, erre értik hogy félvér. Annyi hogy mivel félvér vagyok úgymond nekem kell fent tartani a békét, Jennie viszont háborút akar ezért csak én vagy te tudod megállítani .
(Én)- Ezt hogy érted ?? Nekem mi közöm van ehhez?
(Nam)- Hát te vagy a legerősebb a farkasok közt, na meg az én kedvesem vagy a feleségem. Apropó a következő koncertre jősz a menedzserrel megbeszéltük a dolgokat.
Én csak tátott szájal hallgattam hogy miket mond Nam.
(Nam)- Kedvesem mivel a közelbe megyünk, ezért Jeju szigetre megyünk van egy nyaralom ott. De most próbálj meg piheni, jó éjszakát.
Ahogy ezt ki mondta mély állom ült a szememre és már aludtam.
Nam szemszöge
Aludj csak drága kedvesem az út végén majd felkeltem. Az ut hamar eltelt bár hajnalodott, jobb ha felkeltem Emmát lássa ö is.
(Én)- Kedvesem ébresztő nem soká leszálunk, és néz ki az ablakon.
Emma szemszöge
Nam hangja keltet amely komoly de lágy volt., majd kinéztem az ablakon és nap felkeltét láttam de olyat mint még soha.
(Nam)- Hogy tetszik kedvesem??
(Én)- Köszönöm drága férjem, de mit fogunk csinálni Jejun?
(Nam)- Hát azt amit minden pár a nászúton.
Erre elvörösödtem mint a rák.
(Nam)- Na mi van kedvesem piroska lettél?? Zavarban vagy??
(Én)- Te hoztál zavarba.
(Nam)- Ha gondolod itt helybe azt tehetek amit akarok veled.
(Én)- Perverz, de egy kicsit tartok Jennietöl.
(Nam)- Kedvesem nem kell félj Jeju szigete azóké akikben nincs rossz szándék. De lassan leszálunk szóval készüljünk.
Lassan le is szált a gép és mentünk a kijárat felé ahol ismét egy limuzin várt minket.
(Nam)- ülj be kedvesem a csomagokat be pakolják.
(Én)- Rendben drága férjecském.
Be ültem a limuzinba ahol volt minden de szó szerint.
(Nam)- Na mi van ismét elvörösödtél kedvesem, ugye tudod hogy hosszú lesz az út??
Ezt már egy perverz mosoly kíséretében mondta. De mivan ha azt szeretném én is ?? Még jó hogy át öltöztünk mielőtt eljöttünk. Nam felé fordultam és hosszan meg csókoltam.
(Nam)- Kedvesem úgy is azt mondtam el lazítalak próbálj meg piheni.
Ekkora ajkaink csók csatát vívtak és egymást faltuk közben kezei máshova tévedtek de Namnak más volt a terve.
(Nam)- Most nem lenne jó mert hamar befejeznénk.
Tudtam mire céloz ezért abba hagytuk, bár sötétek voltak az ablakok kívül még is féltem.
(Nam)- Kedvesem gyere igyunk kettönkre.
Nem tudta hogy ha én iszok egy keveset hamar kiüt engem és olyankor minden hülyeséget csinálok.
(Én)- Rendbe drága férjem de szolok előre hogy olyankor állat vagyok.
Majd megittam azt a pohár bort bár nem volt hatással rám. Nam töltött még egy pohárral nekem, ami már kezdett hatni, és meg is látszott rajtam.
(Nam)- Na most már lehet egy kis lazitás.
Nam tekintette rám szegezödtek, s szemeim akaratlanul is lecsukodtak utána már aluttam mint a bunda. Nem aludtam sokat mivel még mindig utón voltunk.
(Nam)- lassan kelj fel kedvesem, nem akartam rosszat neked kedvesem.
(Én)- Nem történt semmi férjem hiszen csak be rúgtam.
(Nam)- De tedd rendbe magad Jennie küldeni fog egy levelet.
(Én)- De miért ?
(Nam)- Mert háborút akar minden áron, sose fog megbékülni hogy a Bts a leghíresebb, de lassan megérkezünk.
Ekkor kinézve az ablakon egy hegytetőn levő épület volt ami hófehér volt és emeletes.
(Nam)- Kedvesem tudom hogy szeretsz farkasnak lenni de azért a füled és a farkad húzd vissza.
Ahogy ezt kimondta kerestem a telefont hogy viccel vagy komolyan gondolja, de nem viccelt.
(Én)- Nam nem tudom vissza húzni, segíts.
(Nam)- Mi az hogy nem tudod vissza húzni?? Az nem lehetséges, beszélek Hyungal hátha ö tudja mi történt.
Ekkor felhívta Hyungot, majd felém fordult.
(Nam)- Kedvesem az van hogy túl nagy az erőd és nem tudod kontrolálni.
Sziasztok ma még jövök de nem egy résszel. De addig két zenét hallgassatok az egyik fent van a másik itt lesz lent a Dope