Minel beszéltünk még a korház elött, még be nem szálltunk a kocsiba.
(Min)- Remélem nem fogod megbánni amit terveztem.
(Én)- De Namjoon nem jött vissza mi lesz ha keresni kezd?
(Min)-Nyugi otthon van próbálnak a fiukkal, karácsony elött lesz egy koncertjük de most ha megbocsájtasz.
Ekkor előre szolt a sofőrnek hogy hova menjen, nem tudtam az utat mert a város gazdag részén volt ahol sose jártam. Az út rövid volt de sok kanyar volt majd megálltunk egy ruhás boltnál.
(Min)- Gyere most veszünk pár ruhát.
Majd a csuklómat megfogva mentünk az üzletbe ahol pont az egyik zenéjük ment amelyik a kedvencem Dynamite. De Min megállítót valakit akit nem ismerek.
(Min)- Gyere itt segítenek majd kapsz egy kis átalakulást.
Ekkor páran megfogtak majd sminket csináltak ami szolid volt, aztán a hajamat is megcsinálták fel kontyolták két tincset elöl hagytak amit be is göndörítetek. Majd ezalatt az egy óra alatt, Min és pár lány kék ruhákat hoztak amiket felkelet próbálnom. Viszont meg akadt a szemem egy kevésbé habos ruhán ami nagyon tetszett kis egyszerű volt, felpróbáltam és jó volt. Min ruhája hasonló volt csak földig érő és világos kék.
(Min)- Nos a lányok mint mindig jó munkát végeztek, lányok ezt mind én állom.
Majd kifizetett mindent távoztunk az üzletből. Majd a kocsiba szállva egy ajándék várt. Kibontva egy cetli várt ."Kérlek szépen ezt viseld ma vedd fel....Nam",mosolyogtam és megkértem Mint hogy segítsen.
(Min)- Nos most már csak a 7 órát kell megvárnunk ami egy 5 perc múlva lesz siessünk.
Szolt a sofőrnek majd bele taposva a gázba elindultunk, bár Min egy dolgot elfelejtett nincs cipőm.
(Én)-Min cipőm nincs.
(Min)-Nyugi erre is gondoltam hiszen a lábad elég kicsi igy könnyű volt megvegyem előre itt van.
(Én)-Köszönöm de nem kellet volna ez mind és amúgy is mire fel?
Min csak hallgatót majd megált a kocsi, Mint Hyung segítette ki ,engem meg Namjoon mire megöleltem.
(Namjoon)-Nos meglepetést Boldog születés napot, azt hited hogy otthagylak a korházba ?
(Én)-El is felejtettem a szülinapom nem mintha eddig megtartottam volna.
Erre Namjoon elszomorodott de aztán megfogta a kezem.
(Namjoon)-Nos akkor menjünk be.
Erre bekötötték a szemem, nem tudtam hova tenni majd ahogy mondta hova lépjek, levette a kendőt a szememről. Mikor megláttam a szobát nagyon szép volt hatalmas fa volt a kandallótól nem mesze.
(Én)- mikor hoztátok ezt össze?
(Namjoon)- amig a korházba voltál de hölgyek ha megkérhetném helyet foglalnak a napaliba?
Nem tudtuk mire készülnek de leültünk, a fiuk két oldalba mentek és le oltották a villanyt. Majd egy halk zene törte meg a csendet és a a fán levő karácsonyi égők meggyulladtak. A Santa Claust énekelték aminek nagyon örültem de nagyon vicces is volt karácsonyi felsőben látni őket.
Sziasztok ma több rész nem lesz de holnap jövök 3 részel mert itt az ünnep és a karácsonyi részeket előre megírom csak előtte való nap fogom kirakni.
Bár sokat igértem mégse tudtam be tartani, sajnálom.