Hát valahogy a házon kívül találtam magam de egy erdőben kötöttem ki amit nem ismertem. Nem tudtam vissza találni de nem álhatam meg féltem Hyungtol de leginkább Namjoontol, kétségbe estem nem tudtam hogy hova mehetnék de leginkább hogy ki jutok egyáltalán ?Vajon most mit csinál Namjoon? Ezek a kérdések hangzottak a fejembe közbe futottam de hova azt nem tudom de csak mentem.
Namjoon szemszöge
Mikor felébredtem Emma sehol se volt felkaptam a ruhámat magamra nagy szerencsémre az egész szobát bomba sújtotta. Leszaladva kérdeztem Mint hogy hol van Emma .
(Én)-VALAKI LÁTTA EMMÁT????
(Hyung)-Az éjszaka láttam kereste a kakot a konyhába volt elégé szexi volt a fehérneműbe, de elszaladt ki az erdőbe.
(Én)-ÉS MEG SE FORDULT A FEJEDBE HOGY MEGÁLISD???NE IS VÁLASZOLJ MOST KERESNI FOGJUK .
(Min)-Valakinek itthon kell maradnia ki lesz az?
(Én)-Én Hyung Hoseok velem jösztök mi északra megyünk, Jimin, Jin, Junkook és Yoongi ti mentek keletre mindenkinél van valami kommunikációs eszköz ??Min te pedig itt maradsz anyánk megöl ha bajod esne szóval meg jól jön ha valaki még is itt marad lehet vissza jön akkor hívj.
Senki nem szolt semmit mindenki indult csak ne essen baja de tutti tett vele valamit Hyung hiszen szoknya vadász. Most csak legyen meg.
Emma szemszöge
Fázom hideg van és félek nem tudom mit tegyek már rég megfagytam, találtam egy barlangot nem volt benne semmien állat igy fogtam pár gallyat és bevittem őket. Kimentem fáért amiket a sok vihar letört. Még szerencse hogy van valami tapasztalatom ilyen esetekbe, meg raktam a tüzet majd a köntös végét letépve csináltam egy kis párna szerűséget hogy ne fázzak fel. Reménykedtem hogy megtalál valaki csak ne Hyung legyen és ne Namjoon hiszen Hyungtol félek Namjoon meg haragszik rám. Már sötétedik és kezd hullani a hó is.
Namjoon szemszöge
Már a hó is hull jobb ha igyekszünk, ahogy beljebb mentünk sötétebb lett. Út közben találtunk egy barlangot fény jött ki belőle vagy is azt látunk.
(Hoseok)- én oda be nem megyek.
(Hyung)- Én se.
Rájuk hagyta m majd bementem amit láttam nem hittem a szememnek, Emma volt az csak aludt a tűz is majdnem kialudt hiszen már csak pislákolt. Megfogtam Emmát menyasszony pózba és kivittem a kabátomat levetem és rá takartam hogy ne fázzon.
(Hoseok)-hívom a többieket.
(Én)-Hyung ha haza vittem menekülj.
Ő csak nevetett, siettünk viszont mert sötétedés élőt haza szeretnék jutni és Emmával beszélni. Ahogy már az erdő szélén voltunk már be sötétedet, Emma se kelt fel pedig reménykedtem de ezek szerint holnap tudok beszélni vele.
(Én)-Hoseok szólj Minek hogy készítsen elő egy jó meleg vizet és a szakáccsal rament csináltasson meg palacsintát.
(Hoseok)-Nincs meg a húgod száma.
(Én)-Ott van a zsebembe csak hívd.
Már a kertbe voltunk Min már várt minket.
(Én)-Itt van elő készítettél mindent?
Ő csak bólogatott majd felvittem a fürdőbe.
Sziasztok itt az uj rész ugy gondolom hogy holnap nem leszek csak ünnepek után leszek szabad lehet hogy holnap egy kicsi részt be tudok hozni de ha mégse akkor Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánok és köszönöm hogy páran olvasák a történetett.