Hiányzik Nam

14 0 0
                                    

Pedig egyáltalán nem voltam jól, gyötörtem magam mert miattam volt minden. Arra lettem figyelmes hogy Jin letörli könnyeimet.

(Jin)- Tudom hogy nem vagy jól de híd el ha Nam látna akkor ő szerinted örülne ha igy látna?

Tudtam hogy Jinnek igaza van, feltettem magamba a kérdést bár nem tudtam mit tenni.

(Jin)- tudod ma megyek Namhoz ha akarsz írhatsz neki valamit vagy küldhetsz neki.

Mihest ki mondta hogy írni fogtam egy papírt egy tollat és írni kezdtem, bár elsietve de szerintem jó lett. Gyorsan fogtam egy borítékot majd le ragasztottam és Jin kezébe nyújtottam.

(Jin)- Hamar megírtad, de most megyek Chanek itt lesznek ha kell valami.

(Én)- Rendben csókolom Namot

Majd elindult, nem tudtam hogy mit tegyek ahogy a kis állataim aludtak a könnyeim folyni kezdtek hiányzik Nam.

Nam szemszöge

Már eltelt egy éjszaka és aggódtam, be voltam zárva de nem tudtam mit tenni. Aggódtam hogy mi lehet Emmával hiszen gyenge még és nincs önuralma a farkas énje felett, szomjam nem csillapodott iránta bár ezt külsőre meg is alapítottam meg magam. Agyaraim kinőtek hisz fájt is mert szomjas voltam Emma vérére. Bár ahogy gondolkodtam kezdett elmúlni, de mihest Emma jutott eszembe ismét elő bujt a szomjúság. De a csendet és a szomjúságomat egy kopogás törte meg Jin volt az.

(Én)- Mi van Emmával??

(Jin)- Nyugi jól van de fizikailag, küldött neked egy levelet se perc alatt megírta tessék itt van olvasd el én elkészítem az ételt.

Kezembe nyomta a levelet majd kibontottam a borítékot, amiben ez ált.

"Drága Namom tudod nagyon hiányzol és hát hiába nyílik a rozsa ha nem gondozza senki se, sajnálom hogy ilyen gondot okoztam neked. Hiányzik a mosolyod mindened amid van de a szíved a legjobban, a levelet azért írtam hogy tud jól vagyok bár a gondolataim azok máshol járnak. Azon hogy majd fogadjunk örökbe gyereket, remélem a levelemre választ kapok na meg mindig ott voltál mikor baj ért szeretlek nagyon Nam nem tudom elmondani menyire. 

U.i. Szokj le a vérem szívásáról puszil és csókol a kedvesed."

Ahogy olvastam a levelet úgy éreztem hogy sietnem kell hozzá, most nem a vért kívántam hanem őt azt a lányt akit feleségül vettem. Jin törte meg a csendet.

(Jin)- Namjoon kész van gyere idd meg.

(Én)- Nem tudom nem hiszem mert már tudom irányitani.

(Jin)- Namjoon idd meg azért és válaszolj a levélre úgy is nem soká megyek vissza.

Igaza volt hiszen választ kell adnom neki, tollat fogtam és levelet írtam, mihest megírtam borítékba raktam és Jin kezébe nyomtam.

(Jin)- Titeket egymásnak teremtett az ég, de megyek sietek.

Majd elment, higgadt akartam maradni de nem tudtam boldog is voltam de hiányzott Emma.

Emma szemszöge

Ahogy gondolkodtam mi van Nammal észre se vettem menyire eltelt az idő, Jin vissza jött és holott egy borítékot.

(Jin)- Nam írta.

Azzal kezembe nyújtotta a levelet kivetem Jin kezéből és olvastam a levelet.

"Drága kedvesem én próbáltam a rozsát gondozni de hiszen egy ilyen vad állat mint én, megöli a rozsát. S bár ez a rozsa néha meg szúr engem de tudom hogy ő igy tökéletes, remélem ez a rozsa pár napot kibír víz nélkül is. Én szeretem ezt a rozsát bár kár hogy nem lesz még egy ilyen bimboja, szomjam csillapodott ahogy a levelet olvastam melyet küldtél bár néha előtör a szomjúság érzése. Hiányzik az én rózsám.

U.I. Ölel és csókol a herceged.

Ahogy olvastam a levelet éreztem hogy arcomon folytak ismét a könnyek, bár a könnyek ellenére is örülni tudtam hiszen pár nap és együtt lehetek vele. Bár a bőrömből kiugrottam és közben sirtam de örültem.

(Jin)- Na mi áll benne?

(Én)- Az nem tartozik rád, de ha megkérhetlek küldené neki egy kis sütit?

(Jin)- Mien ízű legyen?

(Én)- Mien fagyit szeret?

(Jin)- Vaníliást, bár nem tudom.

(Én)- Nyomás a konyhába, csinálunk pár Macaront.

Jin csak furcsán nézet rám hogy mi van velem, bár meg is értem nem biztos hogy hallott volna a Macaronrol. Leszaladtam a konyhába ahol találtam mindent hozzá ami szükséges volt még pisztácia is és étel festék is.

(Jin)- biztos tudod mit csinálsz??

(Én)- hogyne tudnám hiszen ezt sokat csináltam és mindig finomra sikerült .

Majd Jin is segített hogy hamar befejezzük.




Sziasztok itt egy újabb rész szokás szerint most se jöttek kérések de mindegy, köszönöm hogy olvassátok a történetem itt egy újabb zene még pedig Blood Sweat.

BTS és énWhere stories live. Discover now