(Én)- Namjoon én voltam a hibás én csak akartam egy receptes könyvet.
(Min)- Nem Namjoon én könyörögtem neki hogy jöjjön velem.
Namjoon már nagyon dühös volt.
(Namjoon)-Emma ezután mindig itt leszek, te pedig hugi ezután sehova se viszed Emmát az engedélyem nélkül.
(Én, Min)-Értetük.
(Namjoon)- Most mondjátok hol voltatok a fiuk elött.
Mire kettőt pislogtunk mindenki itt volt.
Én akarttam szólni de ahogy megláttam Hoseokot egyből lámpalázam volt igy Min beszélt. Mire a végére ért Namjoon, Jimin és Hoseok szemébe haragvolt, míg Jeonguk, Yoongi, Tae, Jin szemébe bátoritást láttam. Vakmerőségemet nekik köszönve félbe szakítottam Mint és én beszéltem.
(Én)-Ez nem más hibája mint Hoseoke ha nem utasít vissza nem lett volna ez, de nem is érdekel hiszen egyszer én is jól érezhetem végre magam. Hidjétek el hogy én amit kaptam a suliba és a munkahelyemen azt nem kívánom senkinek.
Ekkor már Namjoon megfogta a csuklóm és a falnak nyomott erősen, féltem de nagyon.
(Namjoon)-Tudod hogy mien gyerek korunk volt ?? Azt se tudod mik akartunk lenni.
(Én)-Namjoon eressz ez fáj!
Engedett a szorításból majd meg csókolt. Mindenki örvendett.
(Min)-Na végre már épp ideje volt hogy megtedd bátyus.
(Én)-Miről van szó??
(Hoseok)- Arról hogy Namjoon téged akart az elejétől fogva, csak mikor kezdtél rám hajtani elutasítottalak és míg Minel voltál addig Namjoon eltervezte az egészet nem a szavak embere.
Erre mindenki nevetett, én csak magam elé bambultam mert szédültem.
(Namjoon)-Emma jól vagy ?
(Én)-jól csak kicsit szédülök.
(Namjoon)- gyere elviszlek a korházba ott megtudjuk mi okozza.
Azzal felkapót menyasszony pózba és levitt a lépcsőn Min segített felvenni a kabátot és a cipőt, majd beraktak a kocsiba. Miután elindultunk nem sokkal később már a korházba voltunk, kiszálltak a kocsiból Namjoon felkapót menyasszony pózba majd bevitt de egy nővér megállította.
(Növér)-mi történt ?
(Namjoon)-beszélgetés közben szédülni kezdet nem tudjuk mitől.
(Növér)-Kövesenek.
Majd elindult egy folyosón a többit már nem láttam mert elájultam. Mikor felkeltem egy fehér szobába voltam, Namjoon ott volt mellettem a széken és olvasót.
(Namjoon)-Nagyon meg ilyesztettél ugye tudod? De most már jobban leszel. Azért ájultál el mert sok vizet nyeltél.
(Én)-Meddig kell maradjak ?
(Namjoon)-Nos 3 napig de itt maradok, majd Min hoz neked amit szeretnél.
(Én)-Rendben de akkor kérlek mesélj magadról ha már szeretsz illene tudjam hogy mien vagy.
(Namjoon)-Rendben de utána akkor te is mesélsz valamit magadról.
Így elkezdtünk mesélni egymásnak magunkról, közben viccelődtünk közben kaptam két gyógyszert is amit egy kis vízzel megittam. Namjoon csak nevetett, kezdtem érezni hogy én már őt szeretem, már nem szeretem Hoseokot csak Namot. Már este van megkaptam az esti gyogyszert is már megszoktam a keserü izét, Nam megkérdezte hogy együtt alud hatunk e és azt mondták igen.
(Namjoon)- Most már itt vagyok csak pihenj, jó éjszakát hercegnőm.
Majd adott egy puszit a homlokomra.
(Én)- Jó éjszakát Namom.
Sziasztok tudom ma voltam egyszer de unatkozok. Vélemények jöhetnek.