Esküvő elött 1 héttel

14 1 0
                                    

(Én)- Miről szeretnél beszélni?

(Hyung)- Az esküvőtökről megbízható forrásokból tudom hogy meg akarnak támadni minket, leginkább Emmát akarják.

(Én)- Mit javasolsz Hyung mit tegyek?

(Hyung)- Ahogy parancsolod Nam itt már a döntés a kezedbe van, de ha elfogadsz egy javaslatot mint barát, azt javaslom hogy előbb tartsátok az esküvőt meg, és itt is megtarthassátok igy csak a tanács tud rólatok és a vendégek.

(Én)- Nem mondtál rosszat de térjünk nyugovóra holnap korán keltek mindenkit.

Majd mindketten vissza tértünk a szobába, de amit Hyung mondott az megrémisztett. Miért akarják Emmát mit akarnak tőlé? Kérdésekre nem tudtam a választ és nem is kaptam. Az éjjel keveset aludtam nem mertem le hunyni a szemem, a reggeli napfény sugara rá világított Emma arcára. Olyan édesen aludt az ártatlan arca mely pompásan ragyogót a nap sugarában, megkel védenem minden áron de előte hozzatok neki reggelit.

Emma szemszöge

Mély álmomból Nam keltet fel csókot hintve ajkaimra, barna szemei örömet villantottak meg.

(Nam)- Jó reggelt kedvesem, kelj fel kész a reggeli.

(Én)- Nam mire fel ez a felhajtás?

(Nam)- kedvesem a menyasszonyom vagy és hamarabb kell tartsuk az esküvőt mit szolnál mondjuk ha jövő héten tartanánk?

(Én)- az nem lenne túl korán mert a szüleim nem érnének ide ?

(Nam)- a szüleid már itt vannak lent várnak.

Ekkor már levetem a ruhám és át öltöztem, fel vettem egy egyszerű ruhát amely lenge longa volt.

(Nam)- kedvesem azért nyugi anyukádnak már a virágot is oda adtam, és amúgy is gyönyörű vagy.

(Én)- Nem jó őket megváratni, miért nem szoltál hogy ma már itt vannak??

(Nam)-Jó kedvesem de meglepetést akartam neked, de nem tudhatják hogy az vagy mert akkor pánik lesz és az emberek félni fognak tőlünk.

(Én)- Nam lehetne egy kérdésem?

(Nam)-Mi lenne az kedvesem?

(Én)- más misztikus élőlények is léteznek?

(Nam)- Erre nem tudok pontos választ adni, igaz vámpírok is léteznek és őket kerüljük nem lépünk a területükre a békének fent kell maradnia.

Mihest meg értetem ezt, reggeliztünk aztán lerohantam a szüleimhez. Anyukám nem változott semmit haja kisé ki fakult de szépsége még mindig páratlan volt, apukám nem változót semmit bajszát meghagyta csak kicsit meg igazította. Oda szaladva hozzájuk megöleltem őket, a sírás környékezett, de nem bírtam ki hogy ne sirjak.

(Any.)- O édes kislányom gyönyörű vagy nem kell sírnod.

(Én)- Hiányoztatok, miért nem jöttetek meglátogatni?

(Ap.)-Kincsem tudod voltak nekünk is gondjaink és nem akartuk hogy terhedre legyünk, a barátodnak köszönd hogy el tudtunk jönni ö elintézte az utat is, apropó ö hol van?

Ekkor Nam jött le egy szmokingba ami fekete volt és nyakkendővel volt.

(Nam)- Mr. és Mrs. Hop köszönöm önöknek hogy eljöttek, mint tudják a lányukat elszeretném venni feleségül ígérem hogy jó férje leszek a szeretet lányuknak.

Egy fényes mosoly kíséretében mondta ezeket.

(Ap)- Én bele egyezek de az esküvő mikor lesz ?

(Nam)- ebben a lányuk döntése is kell, ha jövő héten lenne az lenne a legjobb.

(Én)- az nem lenne túl hamar?

(Nam)- kedvesem tudod jól hogy az én kezem egy jó pár helyre el ér.

(Any)- Nekünk is jó mert utána már elkel utaznunk.

(Én)- Nekem jó lesz de akkor Nam ma elkel döntsünk mindent.

(Nam)- az én kedvesemnek bármit.

Erre elmosolyodva hívót pár szoba lányt, majd elmondta a feladatukat.



Sziasztok kicsit hosszú lett remélem ez nem gond tudjátok miért szeretek írni ? Azért mert megnyugtat de van hogy közben elsírom magam de szó szerint na de köszönöm hogy ennyien olvassák a történetem nem hittem hogy fel lesz kapva.

BTS és énDonde viven las historias. Descúbrelo ahora