Emma szemszöge
Ahogy sétáltunk úgy éreztem végre nem lesz gond, de ez az érzés hamar el szállt. Bár Nam mosolygott de valahogy féltem tőle, féltem hogy ismét szívni kezdi a vérem. A nagy gondolkodás közepette arra lettem figyelmes hogy Nam elengedi a kezem, hátra fordultam s Nam megált.
(Nam)- Kedvesem menjünk haza jó?
(Én)- de hisz miért ?
(Nam)- Túl veszélyes itt.
(Én)- Rendben Nam de te is jősz, hísz akarok négyszemközt beszélni veled.
Nam csak furcsán nézet rám, majd megölelt. Hirtelen könnyek gyűltek a szemembe, s majd lecsuktam szemeim.
(Nam)- Ki hite volna hogy az én kedvesemnek szárnyai vannak.
Nagyon meglepődtem hiszen biztos viccből mondta.
(Én)- MI???
Ahogy meg akartam nézni hogy igaz amit Nam mond hirtelen elfogott egy furcsa megérzés.
(Nam)-Mi a baj kedvesem??
(Én)- Maradjatok csendben.
S' ahogy ezt ki mondtam egy árnyék suhant el mellettünk amelyet még életembe nem láttam.
(Nam)- Maradjatok a fényben.
(Én)- Nam mi az?
(Nam)- Tudod ez Jess mivel ő alak váltó ezért valószínűleg egy farkas démon alakját vette fel.
(Jin)- Szerinted hogy szabadulunk ki innen???
(Nam)- Nos reggelig maradunk vagy míg vissza nem alakul. Valakinek ötlete??
(Én)- Nos nekem van maradjatok itt addig elcsalom és utána megyek én is.
(Nam)- Nem engedlek, maradsz.
(Én)- Az hogy te ezt mondtad még jobban félek tőled, akkor én át alakulok és kész.
Ahogy ezt kimondtam farkas alakot próbáltam felvenni de nem tudtam teljesen csak félig.
(Jin)- Nam ez nem normális ugye tudod?
(Nam)- Kedvesem megpróbálnál vissza változni?
(Én)- próbáltam de nem ment, Nam mi a bánat történik itt??
(Nam)- Kedvesem nem tudom de én igy is szeretlek de nem mutatkozhatsz akárki elött igy, utoljára akkor láttam ilyet mikor új vezetőnk lett.
(Jin)- Nam nem lehet hogy ö lesz a következő??
(Én)- Fiuk ezt nem lehetne máskor megbeszélni??
Egyszere mondták hogy igen, bár nem tudtuk mit tegyünk igy kimentem a fény alól, s a farkas démon nekem támadt.
(Nam)- Emma neeee.
S ahogy megközelítettem a farkas démont úgy kezdett felém közeledni.
(Én)- tudom Jess hogy te nem akarsz senkit se bántani, mi lenne ha vissza alakulnál ?
Kérdeztem nyugodtan amit a fiuk aggódva figyeltek, bár voltak kétségeim de nem volt gond Jess vissza alakult.
(Nam)- Nos kedvesem remélem nem haragszol meg amit mondok de átmentél.
(Én)- Miért mi rosszat tettem.
(Nam)- Üdvözölek a világunkban, mi nem csak énekesek vagyunk mi farkasok vagyunk.
Abban a pillanatban megált a szívdobogásom s' többé nem tudtam úgy tekinteni rájuk mint a kedvenc együttesemre.
(Nam)- Gyere kedvesem állj fel.
Én nem tudtam szólni csak remegve össze estem.
Sziasztok itt egy újabb rész mivel úgy sincsenek kérések ezért amit találok azt rakok. Még egyszer köszönöm hogy ennyien olvassátok, bár az igazat megválva sose mondta azt hogy amit le írok igaz vagy nem. Leginkább azokat sajnálom akiket bántottak mások én is egy vagyok közülük de rá ébredtem hogy ne adjam vissza hanem hogy akik valamien erőszak áldozatai voltak vagy vannak segítsünk rajtuk. Ugye a zene nem maradhat le Spring day.