A korházban szeretve lenni

44 1 0
                                    

Mán reggel van de Namjoon aludt még nem volt szívem felkelteni, de múszály volt hiszen jön az asszisztens.

(Én)-Nam kelj fel .

Ébredgettem a hét alvót aki nehezen de felkelt.

(Namjoon)-sokat aludtam ?

Kérdezte komásan majd nyomot egy puszit az arcomra, nem sokkal később megkaptam a gyógyszereket.

(Növér )-Jobban van kisasszony? Ha igen szolok az orvosnak.

Én csak bólogattam, mert úgy éreztem magam mint aki körbe tudná futni a várost. Ekkor bejött egy kedves nő.

(Doktornő)-Nos először a tüdőt megnézzük hogy nem jutott víz a tüdőbe, ha valahogy jutott  akkor pihennie kell egy kicsit persze ma estére haza engedjük.

A doktornő megvizsgált és jobban vagyok de majd csak este mehetek, Namjoon elment venni egy rament amit a közeli étteremben lehetet kapni. Min addig itt maradt hogy ne legyek egyedül bár kicsit jobb lett volna hiszen gondolkoznom kellett mit tegyek.

(Min)-Nos most hogy tudod a bátyám érzéseit jobb ha te is tudatod az érzéseidet, a vak is látja hogy te is szereted őt.

Minnek tényleg igaza volt tudatnom kell Namjoonal hogy szeretem, de hogy tudassam vele hogy ne legyen kínos? Kérdések halmoztak el és ahelyett hogy fogytak volna csak több kérdés jött. A gondolat menetemet Namjoon zavarta meg. Min oda jött hozzám megölelt majd annyit súgót halyrá. Hátra hagyva engem félve néztem utána hogy segítsen, de nem segített.

(Namjoon)-Szia hugi otthon találkozunk.

(Min)-Sziasztok akkor később találkozunk.

Miután ezt ki mondta el is húzta a csikót, kezdtem ideges lenni, de nem azért mert az voltam hanem azért mert itt maradtam Namjoonal kettesbe. Kínos lett a csend igy megtörtem.

(Én)-Nos mien volt az út ?

(Namjoon)-Jó volt hoztam neked Rament a kedvenced.

(Én)-Pont a kedvencem bár főtt tojással finomabb de igy is meg eszem.

(Namjoon)-Rendben akkor együnk együtt.

Jó ízűen ettük a rament majd mikor befejeztük, én már gyomor idegve de bele kezdtem a mondanivalómba.

(Én)-Namjoon szeretnék valamit elmondani.

(Namjoon)-Mond csak.

(Én)-Namjoon én Szeretlek! Míg távol voltál te rajtad járt az eszem és Min tudta hogy szeretlek .

Ekkor egy nagy kő eset le a szívemről, bár a reakciójától féltem.

(Namjoon)-Úgy látszik hogy igazam volt első nap mikor rám nyitottál.

Ezután beszélgettünk, majd Min hívta de nem hallottam miről van szó mert kiment Namjoon. Nem tudtam mi történ igy kezdtem kétségbe esni hogy valami baj történt aggódtam. A doktornő is bejött hogy nem estem e vissza a sok víz miatt.

(Doktornő)-Nos ahogy látom jobban  van úgyhogy csak a papírok maradtak és mehet kb. egy félóra és kész.

Azzal kiment a teremből örültem bár Namjoon még nem ért vissza, mikor nyílt az ajtó megörültem hogy Namjoon az de nem ő volt hanem csak Min az aki csak meglepődve nézet.

(Min)-Nos csajszi hallottam hogy kijössz úgyhogy ma kicsit más útvonalon megyünk, össze pakolok hogy utána induljunk.

Pont erre a kijelentésre szolt a doktornő hogy mehetek. Minel mentünk de két kocsi volt amit fúr csaltam.

(Min)-o igen elfelejtettem hogy az egyik kocsiba a csomagod megy a másikba mi utazunk.



Sziasztok itt egy újabb rész ma még lesz két rész köszönöm azoknak akik olvassák ezt hiszen nagyon örülök ha valamit szeretnétek hogy benne legyen a történetbe vagy hogy másba szeresen írjátok meg kommentbe.

BTS és énWhere stories live. Discover now