Farkas a vőlegényem

19 0 0
                                    

(Én)- Ha az vagy akkor Nam micsoda? 

Erre nevetésbe tört ki.

(Hyung)- Mi egy falka vagyunk, Nam majd elmond mindent, de persze idd meg a forró csokit.

Chan bejött két bögrével az egyiket elém rakta, a másikat Hyung elé.

(Hyung)- Chan majd gyere utánunk a könyvtárba.

Azzal el is ment valahova de előtte megbotlót a szőnyegbe, de Hyung ott termet hirtelen pedig messze volt Chan. 

(Én)- De ez hogy lehetséges?

Ekkor valaki a hátam mögül megszólalt, hangját megismertem Nam volt az.

(Nam)- Kedvesem higgy neki mi egy falka vagyunk, de gyere a könyvtárba ott elmagyarázok mindent.

Nem tudtam mit tegyek le sokkolt hogy egy farkas a barátom. Ahogy ott álltam nézve magam elé, éreztem hogy valaki felkapott.

(Nam)- Magadtól nem jöttél viszlek én.

Mire kettőt pislogtam már le is rakót.

(Nam)-Chan ide hoznád a könyvet?

(Chan)- igen is úrfi 

Sajnáltam Chant, nem szeretem volna úgy látni mint aki rabszolgaként él, de ő ezt tűrte.

(Nam)- ameddig ide ér a könyvel elmagyarázom a dolgokat rendben ? De előtte menjünk be a könyvtárba.

Azzal kinyitották az ajtót ahol kanapék asztalok és sorokba voltak a könyvek a polcokon. Szemeimmel azt se tudtam hova nézek, de látszót hogy régen jártak itt és a könyvek is porosak voltak.

(Nam)- Kedvesem gyere közben, nos mi egy klán vagyunk mink szeretünk énekelni, de farkasként másabbak vagyunk.

Eközben Chan is ideért, fekete haja simult a hátán.

(Hyung)- Hol voltál Chan ??

(Nam)- Hagyd abba Hyung ne feled farkas vagy ne hoz szégyent a falkára.

Erre Hyung kiment de fúrcsáltam hogy Chan is eltűnt.

(Én)- Nam beszélhetnénk Chanrol?

(Nam)- igen 

(Én)-Azt szeretném hogy mindig mellettem legyen, na meg őt szeretném hogy segítsen az esküvönkön.

(Nam)-Kedvesem rendben de tud hogy beléd vagyok esve, szeretlek de ahhoz te is farkas kell legyél hogy össze tudjunk házasodni. Ne aggódj nem fáj annyira ahogy farkassá válj.

(Jin)- Namjoon beszélhetnénk ?

Nam csak bólintót majd arrébb mentek.

Én addig megkerestem Chant, de nem találtam sehol se, beszélgetést halottam egy polc mögött. Hyung hangja volt.

(Hyung)- Chan legyél velem hiszen senki se tudna rólunk, de ha akarod elmondhatjuk.

(Chan)- Hyung úrfi kérem a végén bajba kerülne miattam. 

Ekkor le sokkoltam Hyungank tetszik Chan, de miért nem mondta el nekem Chan?

Ahogy elfordultam egy könyvet levertem  a polcról és magamra vonódott a figyelem Hyung oda fordult. Chan aggódó tekintete rám szegeződött, de Hyung tekintette haragot mutatott. 



Sziasztok kicsit későn de itt vagyok mit szólnátok ha minden részhez raknék egy zenét a Btstöl vagy más k pop előadóktól vagy együttestől írjatok meg kommentbe ha szeretnétek és az egyutes vagy énekes nevét és a zene címét. Ja és köszöm hogy olvasátok a történetet tudom hogy nem a legjobb de evel tudok most jönni sziasztok. 

BTS és énWhere stories live. Discover now