Az állom 4

71 2 0
                                    

Álmodtam  hogy veszekedtek rajtam miközben a halálomon voltam. Hirtelen fel riadtam hogy tényleg megtörtént-e, de kinéztem az ablakon már jó késő lehetet hiszen sötét volt kint. Ahogy szokta a szemem a sötétet mindegyik fiú itt volt, Tae és Namjoon a földön aludt míg Jimin és Hoseok az asztalon, Yongi és Jungkook az ágy szélén, Jin meg a gardrób ajtó elött aludt. Nem volt szívem felkelteni őket ezért vettem pár köntöst ami pluszba volt, és betakartam őket. Majd vissza bújtam az ágyba.

Reggel korán keltem, mind aludtak mint a bunda

Reggel korán keltem, mind aludtak mint a bunda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Igy úgy gondoltam hogy le fotózom őket ahogy aludtak, utána már visszafeküdtem mielőtt felkelt volna valamelyik felkel és leszid hogy mit keresek kint az ágyból betegen. Nem is kellet sok Namjoon meg ébredt, komásan majdnem eleset.

(Namjoon)- sokat aludtam ?

(Én)- Nem de fel akartalak titeket kelteni mivel ma már jobban vagyok egy kicsit, arra gondoltam Cirminek örökbe fogadhatnánk egy társat. Lécci

(Namjoon)- elsősorban majd mikor tényleg jobban leszel, a második ők hogy kerültek ide? Aztán ugye nem te takartál be minket?

(Én)- Hosszú lenne elmesélni, viszont igen én még az éjszaka kellős közepén, tudom nem volt helyes de legalább nem fagytatok meg hiszen olyan hideg volt hogy csak na.

A vitára mindenki felkelt, majd kértem hogy menjenek ki.

(Én)- Zárd be az ajtót most.

Tette amit mondtam, majd a fejét a falba verve gondolkozott, egy kis idő múlva mellé guggoltam.

(Namjoon)- én sajnálom csak aggodunk érted mindannyian.

(Én)- semmi baj de azért ne tegyetek kárt magatokban.



Sziasztok írtam hogy keveset tudok lenniés keveset is írok de hát na karácsony a nyakunkon ki hallotta már A Santa Claust tőlük kirázót a hideg nagyon jó lett .

BTS és énWhere stories live. Discover now