36.

746 46 16
                                    

Minho a Thomas zasáhli jako první. Thomas vzal Newta za paže a odtáhl ho dál. Minho si stoupl před Jamese a šťouchal do něj, aby se zklidnil. ,,Pusť mě," zavrčela jsem na Arise. Ten mě nechal a já vběhla mezi kluky v momentu, kdy James uhodil Minha a Newt dal Thomasovi hlavou do čela.

,,Nechte toho do prdele!" zakřičela jsem na ně. Mé dlaně se dotkly jejich hrudi a já měla aspoň malou moc nad nimi. Byla to má maličkost. Věděla jsem, že mi nic neudělají a to, že jsem teď stála mezi nimi, byla výhoda.

Thomas si vzal do náručí vyděšenou Cassie a kroutil hlavou.

Srovnej je, ozval se mi jeho hlas v hlavě. Tak dlouho jsme spolu takhle nekomunikovali, až mi vyskočila husí kůže.

Podívala jsem se na Newta. Tekla mu krev z nosu a na obličeji se mu dělala modřina. James na tom byl podobně. Oba si koukali do očí, mlčeli. Já byla ten bod, co je držel od sebe, jinak by byli zase v sobě. Cítila jsem, jak byla jejich těla ztuhlá. Oba zrychleně dýchali.

Tohle si musí vyřešit oni dva, promluvil Aris. Thomas ani já jsme nesouhlasili.

Nešlo jen o ně, šlo i o mě. Kvůli mně se tohle děje.

,,Okamžitě se uklidněte nebo mi vypadněte z očí a jděte boxovat s kaktusy," zavrčela jsem. Podívali se na mě. James si povzdechl a o krok couvl. Newt uvolnil pěst a promluvil si čelo.

,,Doufám, že se nic takového opakovat nebude. Záleží mi na vás a tohle není nic, co bych chtěla vidět," začala jsem a střetla se s Newtovým pohledem. ,,Nemá cenu na něj být naštvaný, za nic nemůže. To já nedávala pozor a taky jsem na to doplatila."

,,Měl tam být."

,,Byl, ale sám měl na krku asi tři raply," vysvětlila jsem. James stál za mnou a propaloval mi záda. Cítila jsem jeho pohled. Teresa najednou odběhla. Střetla jsem se pohledem s Thomasem. Ten dal Cassie Minhovi a běžel za ní.

Dala jsem ruce k tělu a povzdechla si. ,,Slibte mi, že se necháte být," špitla jsem. Kluci se na sebe podívali a mlčeli. ,,Chci, abyste spolu vycházeli," odmlčela jsem se, ,,nebo aspoň trochu snášeli." Newt se podíval na zapadající oblohu a zavřel oči. Podívala jsem se na Jamese. ,,Fajn. Stejně byla chyba si s tebou něco začínat," promluvil brunet. Se slzami v očích jsem se na něj podívala. ,,To, co jsem ti řekla v horách, platí." Otočila jsem se na něj. Jeho oči byly skleněné. ,,No jasně," uchechtl se. Tento postoj mě vůbec nepřekvapil. Nechtěl působit zranitelně.

,,Slyšíte to?" řekl někdo kolem nás. Všichni mlčeli a poslouchali. Někde něco hučelo. Šlo to ze všech stran. Jorge a Vincent došli až k Jamesovi a sledovali oblohu.
,,Co to je?" zeptala jsem se. Z dálky jsem uslyšela křik. ,,Tommy?" podivil se Newt a podíval se na skály za sebou. Thomas běžel k nám.

,,Berg!" vykřikl Jorge. Podívala jsem se na oblohu a viděla obří tmavě šedou věc, která měla dvě křídla. Nechtěla jsem tomu věřit. Jak? Jak nás tu sakra našli?

,,Všichni se okamžitě schovejte!" zakřičel Vincent a každý se s křikem rozběhl se schovat.

The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat