,,Jsi na řadě," řekla jsem směrem k Terese.
James řekl celý náš příběh, co se stalo když jsme se rozdělili. Překvapilo mě, že vynechal to, co se mezi námi stalo. Možná to pro něj nic neznamenalo nebo jenom nechtěl mít problémy. O kousnutí ani nemluvím. Neřekl ani slovo za co jsem byla ráda. Nechtěla jsem Placerům přidělávat starosti. Obzvlášť když máme zpoždění a musíme se dostat k Pravé ruce.
,,No," odkašlala si a podívala se na Thomase. ,,Pamatuju si, jak jsem byla zavřená v místnosti v ZLOSINu. Drželi mě tam pěkně dlouho, ale poté mi začali dělat testy. Večer jsem šla normálně spát a když jsem se vzbudila, byla jsem v rozpadlém domu. Když jsem vyšla ven, viděla jsem skupinku kluků a došlo mi, že to jsou Placeři."
Koukla jsem se na Minha, Thomase a Newta. Ti potvrdili, že se tak stalo. Projela jsem si všechny tváře, které tu se mnou seděli a zjistila, že chybí Winston.
,,Kde je Winston?" zeptala jsem se. Thomas uhnul pohledem, Pánvička se koukal do země a všichni byli ticho.
,,Jak se to stalo?" hesla jsem.
,,Kousnul ho rapl. Jeho tělo reagovalo mnohem rychleji než jsme si mysleli," ozvala se Brenda, když zjistila, že Placeři nic neřeknou. Zhluboka jsem se nadechla a střetla se pohledem s Jamesem.
,,Nic to neznamená," špitl tiše, že ani já ho skoro neslyšela. Tetování.
Rychle jsem ze sebe sundala Cassie a došla k Minhovi, který byl ke mně nejblíž. ,,Co děláš?!" vykřikl, když jsem mu odhrnula bundu u krku.
A7 - Vůdce
Ignorovala jsem otázky a šla za Teresou, u které jsem odrhnula vlasy.
A1 - Zrádce
Aris se ani nepohnul a čekal, až se podívám i na něj.
B1 - Partner
,,Mio? Je ti fajn?" zeptal se Newt. Beze slov jsem k němu přišla a podívala se na jeho krku.
A5 - Lepidlo
Obešla jsem úplně všechny Placery a došla až k Thomasovi, který už byl připravený s odhaleným krkem.
A2 - Být zabit skupinou B
U něj jsem se zastavila. Text jsem si přečetla několikrát a nechtěla věřit tomu, co tam je napsané. Podívala jsem se na Arise a dlouze se nadechla.
,,Jamesi, vezmi propisku a tužku!" vykřikla jsem. Brunet vstal a přinesl o co jsem ho žádala.
,,Říkej."
Znovu jsem obešla všechny Placery a diktovala Jamesovi písmeno A a číslo k tomu dané.
Sedla jsem si zpátky vedle něj a když dopsal moje a Arisovo číslo, vzala jsem si papír do ruky a pořádně se na něj podívala. Deset lidí. Deset čísel s písmenem A. Jeden člověk s písmenem B.
,,Můžete nám říct o co tu jde?" ozval se Thomas. ,,Na týlu máte vytetovaný text. Ten nám může pomoct zjistit, kdo je imunní a kdo ne," řekla jsem a sledovala papír. Placeři se začali obíhat a zjišťovali, co tam kdo má.
,,Tak jak to vidíš?" špitl James a sledoval, jak ke kódům píšu plus nebo mínus. Zkousla jsem tužku a zamyslela se.
A2, A3.
Thomas, já.
,,Pokud si to pamatuju dobře, já a Thomas jsme na tom byli úplně nejlíp z celé skupiny šedesáti lidí. Což by mohlo znamenat, že jsme imunní."
,,Cože tam mám?!" vykřikl Thomas. S Jamesem jsme se podívali jeho směrem.
,,Oni mě chtějí zabít?!" Jeho vykulené oči se koukaly do těch mých. Hledal odpověď u mě. Já jí ale nevěděla.
,,O tomhle slyším poprvé, Tommy. Já sama do dneška nevěděla, že něco takového na tom krku mám."
,,Aris zabije Thomase!" zakřičel někdo ze skupiny. Všichni jsme se okamžitě zvedli. Thomas se podíval na úplně bílého Arise. Zrzek se napřáhnul, aby Arisovi dal pěstí, ale James ho popadl za pas a hodil s ním o zem.
,,Žádný rvačky!" zakřičel brunet a stoupl si před Arise. ,,To že Aris je ze skupiny B neznamená nic!" vykřikla jsem. ,,Nás v Labyrintu bylo šedesát! Jich muselo být stejně. Každý z nás má jiný význam, takže klid. To, že je tam skupina B může znamenat jenom určité lidi."
Podívala jsem se na Thomase. Ten se na mě zmateně koukal a kývl.
,,Proč má Teresa u všech grindů napsáno Zrádce?" Ukázal na černovlásku Pánvička. Střetla jsem se pohledem s Teresou. ,,Nevím, ale musí to mít nějaký význam." Podívala jsem se na Jamese a ucítila, jak mi škublo bolestí v rameni.
,,Co teď?" ozval se Aris a stoupl si vedle mě. Mykla jsem rameny a hlavou ukázala na Minha. ,,Támhle máš velitele, jeho se ptej," mrkla jsem na Asiata. Minho se nahlas povzdechl a podíval se na všechny z nás. ,,Půjdeme dál. Musíme co nejdřív najít Pravou ruku. Jedině s nimi budeme v bezpečí."
,,Jak víte, že něco takového existuje?" zeptala jsem se. ,,Existuje," prohlásil James vedle mě. ,,Jsou to odpůrci ZLOSINu, mohli by nám pomoct se před nimi schovat a žít s nimi," vyhrkl Thomas.
Věděla jsem, kdo je Pravá ruka, jen se mi zdálo divné, že o tom nikdo nemluví. Byli jak duchové.
Z chodby se ozve křik. Jorge otevře dveře a hodí k nám zmláceného Marcuse. Začnu se smát a dojdu k němu. ,,Copak? Už se nesměješ?"
,,Drž hubu, krávo," ozve se u dveří zrzka. Stále s úsměvem se na ní podívám a ukážu na ní. ,,Být tebou bych sklapla." Marcus vstal a utřel si krev ze rtů. ,,Nebo?" ušklíbla se zrzka. Se zdviženou hlavou jsem k ní došla. ,,ZLOSIN bude rád za novou posilu do jeho týmu, v tvém případě jako laboratorní krysa."
,,Si myslíš, že se tě bojím? Nemáš žádnou moc, krávo," vyprskla naštvaně a já se začala smát. ,,Ach, Jenny. Zapomínáš na fakt, že tam mám otce a věř mi, že ho dokážu zmanipulovat i odtud."
,,Co?!" ozvali se Placeři za mnou. ,,Otec?" ujistil se Thomas.
,,Počkat," promluvil Jorge a přešel ke mně. Jenny odstoupila a pomohla Marcusovi udržet se na nohou. ,,Nechceš mi říct, že," odmlčela se Brenda a celou si mě prohlédla. Jorge se uchechtl, smutně. ,,To není možný. Jak jsem si toho nemohl všimnout." Vytáhla jsem obočí a sledovala jeho starostlivý a šťastný výraz.
,,Jenom když se hodně zakoukám, tak ho tam vidím, jinak jsi celá mamka," řekl Jorge a mně poskočilo srdce. ,,Ty jsi znal mojí mamku?"
,,Kdo by ne? Byla hvězda, vzepřela se tvému otci, ale nakonec na to doplatila," špitl a já na sucho polka.
,,Může už někdo konečně říct, kdo je Miin otec?" rozčílil se Minho.
Podívala jsem se na Jamese, ten kývl a usmál se. Newt si toho všiml a zamračil se.
,,Jason," řekla jsem nepřipravená čelit realitě těchto slov. ,,Jason je můj otec."
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
Fanficdruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...