××××
Zasmála jsem se a vpadla do pokoje. ,,Čemu se směješ?!"
,,Tobě," uchechtla jsem se a plácla sebou na gauč. ,,Já za to nemůžu! Když mi řekne: ,Snad vám dneska chutnalo.' A bylo to hnusný jak Minhovo zadek, tak co jsem jí jinak měl říct?!" Naštvaně rozhodil ruce a začal se smát. ,,Rozhodně ne: ,Ani mrtvej by ten hnus nežral.'"
Znovu jsme se rozesmáli. Newt si sedl na gauč vedle mě a přitáhl blíž k sobě. Povzdechla jsem si a položila hlavu na jeho rameno.
,,Co testy?"
,,Nemluv o tom, prosím," špitla jsem a má nálada byla na nule. ,,Musíme."
,,Ne teď, Newte."
Zhluboka jsem se nadechla a cítila, jak mi první slza teče po tváři.
,,Ale notak!" zavrčí a natočí se na mě. Celá smutná se na něj dívám a nechal slzy vyplynout na povrch.
Po malé chvilce jsem brečela naplno a pořád se koukala do jeho hnědých očí.,,Proč?" špitla jsem. Newt mě vzal za ruce a podíval se na ně. ,,Proč zrovna on a proč zrovna ty?" zakňučela jsem a popotáhla. Viděla jsem ho trochu rozmazaně, ale i přes to jsem viděla jeho zničený výraz.
,,Rodinu si nevybereš, lásko. Ani to, kdo bude žít a kdo ne," zašeptal, dlaněmi mi objal obličej a opřel si čelo o to mé.××××
,,Mio?!" uslyším a otevřu oči. Nademnou se sklání Newt, Thomas, Minho a Cassie. Dezorientovaně se na ně podívám. Pohled nechám na Newtovi a dojde mi, co se mi zdálo. Spíš vrátilo.
,,Bože... Tohle nám nedělej," povzdechne si Thomas.
,,Málem jsi dostala na kejhák," zasmál se Minho. ,,Škoda, že se to nestalo, co? Teď se nemáš z čeho radovat," ušklíbla jsem se. Asiat se na mě přidrzle usmál a kývl.
Podívala jsem se na blondýnku vedle mě a sedla si. ,,Jsi v pořádku?" špitla jsem. Cassie přikývla a objala mě kolem krku. Přitáhla jsem si jí blíž k sobě.
,,Měla jsem o tebe strach," zašeptala mi do ucha. ,,Jsem v pořádku," zamumlala jsem a dala ji pusu do vlasů.,,Vypadá to, že tu budeme až do rána!" ozval se někde z dálky Jorge.
,,Jak je, princezno?" Stoupl si přímo přede mě. ,,Jak kdybych týden nespala, ale jinak dobře."
Oba jsme se uchechtli. ,,Máš pár hodin na to se vyspat, ber je," mrkl na mě a se smíchem šel na druhou stranu místnosti, kde seděla Brenda.***
Prsty jsem projížděla vlásky Cassie, která už spala. Sledovala jsem její klidný výraz ve tváři.
Mohl tu s ní být Chuck. Dohlédl by na ní stejně jak ona na něj.,,Můžu?" zašeptal přede mnou Newt. Zamrkala jsem a kývla. ,,Jasně."
,,Fakt jsi v pohodě?" zeptal se. Podívala jsem se na zbytek naší party. Thomas, Minho a Aris spali kousek od nás. Brenda a Jorge na druhý straně místnosti a zbytek Palcerů si někam různě lehli.
,,Jen se mi vrátily další vzpomínky," špitla jsem.
,,Jaký?"
Vzhlédla jsem k němu. Seděl přímo u mě a i tak byl vyšší než já.
,,Tebe a mě v ZLOSINu."
,,Cože?"
Kývla jsem. ,,Normálně jsme se bavili, ale pak na řadu přišly testy a," odmlčela jsem se a podívala se na Brendu. ,,Neměli jsme z nich dobrý pocit."
,,Začíná se to tu pěkně komplikovat," zamumlal. ,,To teda.",,Tady se nedá spát!" vykřikl Minho a vzbudil Thomase vedle sebe. ,,Grinde! Teď nebudu moct usnout!" Brunet bouchl Asiata do břicha a svalil se zpět na zem. ,,Tos neměl!" zakřičel Minho a vrhnul se na Thomase.
,,Minho! Pusť mě! Slezl ze mě!" zakřičel Thomas.
S Newtem jsme se celé scéně, kde Minho sedí na Thomasovi a prsty mu zabodává do těla, smáli. Ostatní Placeři, kteří ještě nespali se k nám přidali.,,Nechte toho už!" zasmála jsem se a podívala se na Cassie, která si promnula oči.
,,Stejně mi jedno nejde do hlavy," ozvala se Brenda. ,,Co?" podíval se na ni Thomas. Minho ho přestal provokovat a sedl si zpět na své místo.
,,Všichni tě viděli umírat a najednou se objevíš tady úplně zdravá a živá? Nechce se mi tomu věřit," propálila mě pohledem. ,
,,Dobrá otázka, ale mohla jsi to říct jinak," zavrčel na ni Jorge.
Zhluboka jsem se nadechla a podívala na svoji nohu, ve které nechal Rmut svůj meč.,,To mě taky zajímá, jak jsem přežila. Protože poslední, co jsi pamatuju je, jak padám do černé díry. A první, co jsi pamatuju je, že mi něco dávají do žíly a já pak byla úplně fajn," řekla jsem popravdě a podívala se na ní.
,,Pořád tomu nechci věřit."
,,To není můj problém," zasmála jsem se a to jí naštvalo.
,,Nevyskakuj si," zavrčela.
,,Říkám pravdu a pokud ty nebo ostatní nechcete věřit, váš problém. Já mám svědomí čisté," mykla jsem rameny.
,,Já ti věřím. ZLOSIN udělá vše, abychom nevěděli, jak cokoliv udělali," Aris se poprvé po dlouhé době ozve a já se na něj usměji. ,,Všichni je známe a víme," řekl Thomas a Minho kývl.
,,Navíc je to logický, že jsi nic z toho nepamatuješ."
Podívám se vedle sebe na Newta. Ten mírně kývne a usměje se.
,,Hlavní je, že jsi tady!" vykřikne Cassie. Vděčně se na ni usměju a pohladím po vlasech.
,,Tohle je vyřešené, takže teď se jde spát!" Tleskne dlaněmi Jorge a lehne si na svůj batoh. Brenda mě chvíli probodává pohledem. Když ale vytáhnu obočí a čekám, jestli něco řekne, jen se otočí a jde si lehnout vedle Jorge.Já, Cassie a Newt jsme si lehli hlavou ke zdi. Blondýnka si položila hlavu na moji hruď a do pár minut byla zase tuhá. Hladila jsem ji na zádech a snažila se usnout, když jsem ucítila Newtovu ruku v mé levici. Propletli jsme si prsty, podívali se na sebe a usmáli.
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
Fanfictiondruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...