Mlčky jsem šla po suché zemi. Placeři šli různě vede mě. Thomas, Minho a Brenda byli vepředu, Newt, Cassie, Aris a Pánvička se loudali vzadu.
Přemýšlela jsem nad tím, proč je Aris tak zamlklý. V ZLOSINu mi nejspíš udělal díru do hlavy. A to, že na mě mluvil telepaticky, díru zvětšilo.
Bylo mi blbé se na něj podívat a tak jsem pokračovala dál.,,Smím se přidat?" Cuknu sebou a podívám se na Jorge. Kývnu a dál mlčím.
,,Omlouvám se za Brendu. Mohla se zeptat jinak," začal.,,V pohodě. Chtěla to vědět stejně moc jako ostatní."
,,Jsi tvrdá holka," řekl.
Vytáhla jsem na něj obočí. ,,O co tu jde?"
,,Dodala jsi vaší partě něco, co jim chybělo," mykl rameny.
Vůbec jsem nepobírala. Nevěděla jsem, co tím myslí. Mlčela jsem.,,Naděje, puso. Dala si jim naději," zašeptal. Podívala jsem se do jeho tmavých očí. Chtělo se mi brečet.
Možná to řekl jen tak, možná ne. Bylo mi to jedno. Tohle byla první milá věc, kterou mi kdo řekl.,,Proč myslíš?" zachraptěla jsem a pohled přesunula na Thomase s Minhem.
O něčem se bavili. Brenda vedle Thomase mlčela.,,Zachránila jsi jim život v Labyrintu. A když ztratili toho kluka, holku a další lidi... Prvně jsem si myslel, že začínají bláznit a stanou se z nich raplové, protože o tobě pořád mluvili," přiznal se.
Mlčela jsem a koukala před sebe, ale bedlivě ho poslouchala.Kousek od nás byla rozlehlá hala s velkými okny.
,,V Labyrintu jsem je nezachránila. Byla jsem lempl, který nedával pozor," zabručela jsem.
,,Ale notak," vykřikl Jorge. Zakroutila jsem hlavou.,,Už tam budeme!" zakřičela Brenda.
,,Myslí tu halu?" Ukázala jsem na budovu před námi. ,,Přesně tak. To je naše základna," pyšně se usmál Jorge.***
Držela jsem Cassie za ruku, když jsem vešla dovnitř. Narazila jsem do něčích zad a zaklela.
,,Kde všichni jsou?" ozvala se Brenda.
,,Hej, vy vymaštěnci! Světla!" Jorge dvakrát tleskl a před námi se ukázal starý gauč a stolek.
Oddechla jsem si, že nám tu nic nehrozí.
Najednou se z mé pravé strany ozvou výkřiky. Raplové okamžitě vystartují naším směrem. Cassie vyděšeně vykřikne. Všichni ustoupíme o pár kroků dozadu.
Má noha se zastaví o něčo a já letím dozadu.
,,Mio!" vykřikne za mnou Newt a chytne mě do náruče.
Pevně se ho držím a koukám mu do očí. Dech mám zrychlený a nesnažím se ho schovat.Před námi se ozve smích. Brenda se řechtá jak kůň a Jorge se uchechtává.
,,Jsi v pohodě?"
,,Jo," hesnu a postavim se na nohy.,,Následujte nás!" vykřikne Jorge a mávne na nás.
S klukama se na sebe podíváme. Thomas následuje muže, Minho se zamračí a jde za ním. Nám ostatním nezbývá než je následovat.Stoupáme do zakulacených schodech do druhého patra. Všude kolem nás je nejnutnější nábytek. Stoly, židle, křesla, gauče, lampy a další věci.
Procházeli jsme kolem lidí, kteří se na nás buď mračili nebo slizce usmívali.
Automaticky jsem chytla Cassie za ruku a držela u sebe. Blondýnka ani necekla. Jen všechno pozorovala, jako my.Brenda se zastavila u dveřích a otočila se na nás.
,,Zavedu vás do-",,Jídlo!" vykřikne někdo za dveřmi a otevře je. Brenda uhne a odfrkne si.
Před námi se usmívá od ucha k uchu brunet v našem věku.
Jeho vlasy jsou rozházené a modrozelené oči se koukají na brunetu.
,,Budeš se chovat jak dítě, Jamesi?!" štěkla po něm.
,,Po tak dlouhé době jsem dostal hlad," roztáhl ruce a podíval se na nás.
Najednou k nám přiskočil. Cassie zase vyjíkla a schovala se za mě.
,,Tebe si dám!" Ukázal na ní.Pustila jsem Cass a udělal krok k němu. James se narovnal a shlédl na mě. Musela jsem trochu naklonit hlavu, protože byl stejně vysoký jako Thomas.
Naštvaně jsem se mu podívala do očí.
,,Zkusíš to a jsi mrtvej!" zavrčela jsem a nespustila z něj pohled.
James se ušklíbl a udělal krok ke mně
,,S radostí!" řekl. Jedním pohybem mě vzal za paži, otočil mnou o sto osmdesát stupňů a namáčkl si moje záda na jeho hruď.
Placeři vykřikli a Brenda zpozorněla. Newt s Arisem byli kousek od nás, připraveni na útok.
,,Mio!"
,,Jamesi!"Jeho ruce se ovinuly kolem těch mých.
,,Jen si hraju!" zašeptal mi do vlasů a pustil mě.
,,Grinde!" štěkla jsem po něm.
,,Počítám, že to měla být urážka. Díky moc!" Luskl prsty a ukázal na mě.
Jen jsem protočila oči.***
,,Za Jamese se omlouvám. Je to vůl, ale nemyslel to špatně," řekla bruneta, když jsme vešli do dlouhé chodby.
Newt se nadechoval, aby něco řekl, ale já já ho předběhla: ,,V pořádku. Každému z nás trochu hrabe."
,,Doslova a hodně." S Brendou jsme se zasmály. Bruneta otevřela dveře a vešla do pokoje.
Před námi bylo zabedněné okno. Vlevo byla manželská postel plná polštářů a vínové na pohled huňaté deky.
Zastavila jsem se vprostřed místnosti a podívala se pod své nohy, kde byl černý ošoupaný koberec.,,Unešená?" uchechtla se Brenda.
Věděla jsem, že si ze mě nejspíš dělá srandu, ale bylo mi to jedno.
Kývla jsem a sledovala, kam jde. Otevřela dveře naproti posteli a ukázala dovnitř. ,,Koupelna.",,Takže my holky zůstáváme tady a vy běžte s Jamesem a Jorgem dál!" Zamávala na kluky Brenda.
Všechny kluky jsem sjela pohledem. Thomas, Minho a Newt se netvářili, že souhlasí.
,,Ani náhodou," zakroutil hlavou Minho. Za nimi se objevil James a prošel až k nám. ,,Nic se jim nestane, to slibuji," řekla Brenda a otevřela šuplík u komody.
,,Tady se nedá slíbit nic," zamumlal Aris.
Cassie si sedla na postel a důkladně si to tu prohlížela. ,,Jen jděte, budeme v pohodě," řekla jsem a všichni se na mě podívali.
Newt se zamračil. Kývla jsem hlavou a usmála se. ,,Kdyby něco je tu hodně věcí čím jí fláknout přes hlavu," uchechtla jsem se. Brenda si odfrkla, ale viděla jsem, jak se jí rozjely koutky.
,,Až budu v noci chrápat, budeš o tom vážně uvažovat.",,Jděte a vyspěte se," mrkla jsem a otočila Thomase. ,,Kdyby něco, křič," zamumlal. ,,Jasně."
Stoupla jsem si na práh a podívala se na blonďákova záda. Najednou se otočil a oba jsme se střetli pohledem. Usmáli jsme se a oni šli dál.
,,Nečum na něj a pojď se vysprchovat!" zakřičela Brenda, já se rozesmála a zavřela za sebou dveře.
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
Fanfictiondruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...