Tábor utichl. Poté, co jsme ho dali trochu do pořádku, abychom tu aspoň jednu noc mohli přespat, jsme museli uklidnit těla. Nebylo jich mnoho, ale nic příjemného to taky nebylo.
Oheň přede mnou tančil kolem dřeva, které jsme našli rozházené kolem. Propalovala jsem jeho barvy.
Jak nám to Teresa mohla udělat? A jak věděli, že nás fakt zradí a bude s nimi? A teď mi to došlo. Byla s nimi již od začátku. Proto jsme nebyly ve ZLOSINu spolu. Celou dobu pracovala pro ně. A ještě má tu drzost přijít do Spáleniště a dělat, že je proti nim. Proč nás to tetování víc nezajímalo? Na ní perfektně sedí!
Šlehla jsem pohledem po Thomasovi, který seděl vedle Minha a Sonyi.
Thomas má nebo měl být zabit skupinou B. Aris, Harriet, Sonya a ještě pár holek, který jsem tu jen zahlédla, ale nemluvila s nimi. Teresy tetování bylo pravdivé, je zrádce. Minho byl náš vůdce. Já byla všude, kde se něco dělo a většinou to byly špatné věci. Newt nás držel dohromady. Ale Thomas byl pořád záhada. On jediný byl mimo jeho tetování. Zatím. A já doufala, že se nebudeme muset potýkat s dalším pokusem o vraždu.
Přede mnou se objevilo jídlo, bídné, ale aspoň nějaké. Neměla jsem hlad, ale musela jsem se najíst. Kdo ví, jak dlouho budeme hledat další útočiště. Usmáli jsme se na sebe s Newtem, vzala jsem si od něj vzala jídlo. Dalo se to považovat jako večeře nebo snídaně?
Když si blonďák sedl, sám se zakousl do buřtu a koukal před sebe. Po mé pravici si sedl James s Cassie, která se od něj od společného objetí nepohnula ani na centimetr.
Thomas, Minho, Sonya, Pánvička a další kluci si sesedli blíž k nám a všichni jsme se na sebe podívali.
,,Dostaneme je zpátky," promluvil Thomas. V tu chvíli do kroužku přišel Vincent s Jorgem. ,,A to chceš udělat jak?"
,,To ještě nevím, ale vymyslíme plán a přivedeme je zpět," mykl rameny Thomas. Vincent si promnul bradku a povzdechl si. ,,Je to nebezpečný."
,,Rmutové, raplové a Erupce. To jsou nebezpečný věci. Erupce je mnohem víc nebezpečná než obyčejní lidi ve ZLOSINu," ozvala jsem se. ,,Máme s nimi zkušenosti, všichni," přidal se Minho. Thomas po mně šlehl pohledem. ,,Nebudeme nikoho nutit. Kdo se bude chtít přidat, přidá se. Kdo ne, tak zůstane. Je to čistě dobrovolný."
Newtovi se začalo klepat koleno. ,,Je tam Aris, Harriet, Brenda a další. Nemůžeme je tam nechat," řekl a podíval se na Jorge. Ten si dal obličej do dlaní a nahlas si povzdechl.
,,Tohle bude sebevražedná mise," zamumlal. Střetla jsem se s Thomasem a oba jsme se na sebe usmáli.
×××
Co jsem to udělala?
Udělala jsem dobře. Zachráním lidem život.
Zachráním lidem život.
Thomas mě nenávidí a ostatní taky.
Thomas.
Teresa se svalila na novou černou pohovku a zavřela oči. V hlavě měla diskotéku myšlenek, která se nedala utišit. Za ní se otevřely dveře. Podpatky doktorky Paige se roznášely po celém pokoji. Berle, které musel využít Janson, byly mimo rytmus a to Teresu přivádělo o rozum.
Oba dospělí si sedli na pohovku naproti ní.
,,Udělala jsi dobrou věc, Tereso," řekla doktorka. Bylo to, jak kdyby jí viděla přímo do hlavy. Viděla taky ten smutek a vztek na sebe, který měla? Viděla tu zlost, že ztratila lidi, na kterých jí záleželo? Nebo viděla jenom dalšího poskoka?
Bruneta se podívala na blonďákovu bolavou nohu. ,,Jak je na tom?" zeptala se ze slušnosti. Nezajímalo jí to. Zajímalo jí, jestli jí někdy Thomas odpustí. A Mia taky. Nenáviděla svého otce za to, co jí udělal a Teresa s ním spolupracovala a zachránila mu život.
,,Uzdravím se," promluvil Janson a začal se smát. ,,Co je na tom k smíchu?" zajímala se doktorka. Janson se ušklíbl. ,,Ta svině mě střelila a nechala se kousnout. Jak blbá musí být, aby-"
,,Nemluvte takhle o ní!" zakřičela Teresa a vstala. Doktorka a Janson se na ní vážně podívali. ,,Proč je bráníš? Kvůli nim jsme mimo plán! Máme zpoždění a málo subjektů! Erupce se rozšiřuje!" vztekal se Janson. Teresa mlčky přešla k oknu, ze kterého šlo vidět na celé město.
,,Myslíš si, že jsi udělala špatně?" Doktorka Paige si stoupla vedle ní. Teresa zakroutila hlavou. ,,Musíme najít lék." Podívaly se na sebe, doktorka zakroutila hlavou. ,,O tom nemluvím," špitla. Teresa zakoulela očima a pevným hlasem řekla: ,,Poštvala jsem si je proti sobě. Nemám co ztratit. Najdeme lék a zachráníme lidstvo."
_______________________________________
POZNÁMKA AUTORKY:
Na mém profilu už můžete najít poslední díl jménem: The Maze Runner: To The Last City And Back!!
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
أدب الهواةdruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...