Seděla jsem na zemi, opřená o zeď, hlavu na Jamesově rameni.
,,Tys to věděl?" zeptala jsem se. Od té doby, co mi Marcus vpálil do obličeje krutou realitu ohledně Jasona, kterou jsem se snažila pohřbít hluboko v sobě, jsme ani jeden nepromluvili ani slovo.
,,Věděl," špitl. ,,Promiň, měl jsem ti to říct."
,,Takže celou tu dobu ses mě snažil dostat k Marcusovi. Proč? Co z toho budeš mít, hm?"
Byla jsem vytočená. Všichni se mnou zacházejí jak s hračkou.
,,Tak to prr! Já tě sem nevzal, protože z toho budu něco mít." Naštvaně jsem vstala a procházela se po pokoji, kam nás Marcus a jeho gorily zavřeli. ,,A jak ti to mám sakra uvěřit? Když to vypadá přesně takhle!" vykřikla jsem a přes škvírku pozorovala dění venku.
,,Já vím, že to tak vypadá, ale není to tak! Když jsme se poznali, byl jsem s Brendou a Jorgem, ne s ním nebo někde sám jako nějaký úchyl! S nimi! Kdyby ta střela nezničila zeď, šli bychom teď s tvoji partou a nic takového by se nestalo!" zakřičel James a vyhoupl se na nohy.
,,Nesouhlasím s tím, co Marcus dělá. Proto jsem odešel. Ze začátku jsem jim pomáhal, ano. Ale to se změnilo a já zmizel. Proč myslíš, že se tak se Scottem nesnášíme?" zeptal se a roztáhl ruce. Poraženě jsem se na něj podívala a kývla.
Měl pravdu. Proč jsem zrovna jeho měla za toho špatného? Odpověď byla jednoduchá: protože byl první na ráně a já si ho pustila k tělu i přes to, že ho neznám.
James přešel ke mně a vzal do rukou můj obličej. Střetla jsem se s jeho modrozelenýma očima.
,,Nenechám Marcuse, aby tě poslal zpátky do ZLOSINu," zašeptal.
,,Co když-"
,,Ne!" zvýšil hlas a zavřel oči.
,,Nedovolím, aby se ti něco stalo," zašeptal a spojil naše rty k sobě.
V tu chvíli jsem věděla, že se musím rozhodnout...
Newt nebo James?
°°°°
S kamenným výrazem stála vedle Jamese a sledovala nadšeného Marcuse. Scott a zrzka, jejíž jméno mi vypadlo, stáli každý na jedné straně Marcuse.
,,ZLOSIN se neozývá, Marcusi?" uchechtla jsem se. Blonďák mě propálil pohledem a ukázal na mě. ,,Na to, že se máš každou chvíli vrátit k tatíčkovi, jsi nějaká veselá."
,,Kdo říká, že se vrátím?" ušklíbla jsem se a překřížila ruce na hrudi. ,,Já se nikam odtud nechystám. Líbí se mi tohle suchý prostředí." James vedle mě se začal potichu smát, když viděl zmatenou reakci všech třech před námi. ,,Co? Čekal jsi, že budu skákat do vzduchu?"
,,Ne, ale nečekal jsem, že to budeš brát takhle," promluvil Marcus a nespustil ze mě oči.
,,Jsi nějak potichu, Scotte? Není ti špatně?" usmál se James. ,,Co ty, Jenny... Zapíchala sis? Slyšel jsem, že už nejsi to, co jsi bývala." Neudržela jsem se a začala se nahlas smát. James se přidal a Jenny úplně zrudla. Zrzka se rychlým krokem dostala k nám a natahovala se, že dá Jamesovi facku. Přestala jsem se smát a stoupla si před něj.
,,Máš něco v plánu, zlato?" zeptala jsem se a chytla její ruku ve vzduchu. Jenny byla stejně vysoká jako já. Možná starší, ale to nebylo důležité.
,,Dát mu do huby? Chceš to schytat místo něj?" zavrčela zrzka a vymanila se z mého sevření. ,,Můžeš to zkusit, jestli chceš," mykla jsem rameny. Jenny se zasmála a napnula ruku, abych mi jednu natáhla. V tu chvíli jsem jí znovu chytla ruku a rychlým pohybem jí narvala na zeď vedle Jamese. Jenny zaskučela bolestí. Její ruku jsem jí připevnila k zádům a to způsobilo, že zrzka vykřikla bolestí. Ruku jsem jí pomalu posouvala výš k lopatkám a nahnula se k jejímu uchu.
,,Zkus to ještě jednou a budeš mít tu ruku na hardy!" zavrčela jsem a pustila jí. Jenny se otočila a naštvaně se na mě podívala. ,,Nech jí, Jenn!" vykřikl Scott a mrkl na mě.
,,Odveďte je zpátky!" zakřičel Marcus. Dva nechutní chlapi nás vzali za paži a odvedli z místnosti. ,,Počkej až tě zase uvidím, svině!" zakřičela Jenny. ,,Vyliž si, grinde!" vykřikla jsem nazpátek a se smíchem procházela chodbou.
,,Mio. Plán B," řekl James. Než jsem stačila něco udělat, uslyšela jsem za sebou rány. Na nic jsem nečekala a vrazila plešatému chlapovi loket do nosu. Vykřikl a couvl dozadu. Vzala jsem mu zbraň z ruky a kopla ho do břicha. Muž se skácel na zem a vedle mě se objevil James. Jen jsme na sebe kývli a rozběhli se dolu po schodech.
Nepřekvapilo mě, že se tu nějací lidé stále potulují nebo dokonce i spí. Nevěnovala jsem jim velkou pozornost a běžela za brunetem kolem baru, kde byly dveře.
Když jsme se dostali ven, slyšela jsem Marcuse, jak křičí. ,,Nezastavuj!" zakřičel James a oba jsme běželi dál.
Schovali jsme se až ve třetí budově, která byla totálně na cucky. ,,Sem nepůjdou, nevejdou se sem," zasmál se brunet. Celá udýchaná jsem si sedla na popadaný strop a opřela si hlavu o kolena. ,,V pohodě?"
,,Jo," zamumlala jsem a podívala se na něj. Ironicky jsem se zasmála, James se na mě nechápavě podíval. ,,Tohle bylo až moc jednoduchý," prohlásila jsem. James kývl a sedl si vedle mě. ,,Bylo, ale jsme volní."
°°°°
Dávali jsme si krátkou spící pauzu, když jsem uslyšela rapla. Okamžitě jsem se vyšvihla do sedu a bouchla Jamese do břicha. ,,Co je?" zavrčel. Když uviděl rapla stojícího u jediného východu, namířil na něj zbraní. ,,Frase," zamumlala jsem, když se za raplem objevili další dva.
Rapl zařval a z pusy mu vypadl kus masa. Žaludek se mi převrátil a já se musela zhluboka nadechnout, abych se pozvracela. ,,O můj bože!" zamračil se James. ,,Mohli by odejít, když jsou najezení," řekl a před námi stáli tři raplové. Zaraženě jsem se podívala na bruneta. ,,Myslíš?"
Všichni tři raplové zařvali a rozběhli se na nás. S Jamesem jsme vyskočili na nohy a rozdělili se.
°°°°
Probodla jsem raplovu hubenou postavu a odstrčila ho do rohu místnosti. Hned jsem se otočila a viděla, jak James doráží posledního. Nestihla jsem udělat ani krok, když se ze shora ozvaly další nelidské zvuky. Jejich majitelé spadli přímo přede mě a já musela couvnout dozadu. Dva ze skupinky se rozešli k Jamesovi a na mě zbyli poslední dva.
Byla jsem v pasti. Byla jsem v rohu místnosti a neměla jsem kudy utéct. Polonahý rapl ke mně natáhl ruce a začal se přibližovat. ,,Jídlo!" zakřičel a skočil po mně. Zakřičela jsem. Rapl mě narval na zeď a začali se prát. Ani nevím, jak se to povedlo, ale za chvíli jsme oba leželi na zemi.
Rapl mě přišpendlil k zemi a já začala křičet. ,,Jamesi! Pomoc! Jamesi!" křičela jsem z plných plic a snažila se odhodit ze mě rapla. Najednou kolem nás skákal druhý rapl a šíleně se smál. Přišla velká rána a rapl měl na čele červenou tečku. Přestala jsem se bránit a vyděšeně koukala na padajícího rapla u mé hlavy. Ucítila jsem na mém rameni obrovskou bolest a zařvala jsem co nejvíc jsem mohla. Rapl zůstal zakousnutý na mém rameni a nehodlal mě pustit. ,,Jamesi!!" zakřičela jsem z posledních sil. Brunet se objevil nad raplem, jedním škubnutím ho ode mě odhodil a vrazil mu nůž do srdce.
,,Mio!" James si ke mně sedl. ,,Musíme jít."
,,Nemůžu," zakňučela jsem. ,,Nemáš na výběr," zavrčel a pomohl mi vstát. ,,Nenechám tě zemřít."
Brunet mě vzal kolem pasu a vyšli jsme ven. Zahnuli jsme do uličky, která se podle Jamese moc nepoužívala, když se před námi objevil Scott.
,,Kampak?"
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
Fanfictiondruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...