Nechápavě jsem se koukala na Jorge a Thomase. Newt vedle mě se zasmál a začal nadávat. Minho se plácl do čela a radši si odešel sbalit.
,,Takže mi chceš říct, že nemáš tušení, jakým směrem máme jít," promluvila jsem. Thomas přikývl a já si nahlas povzdechla. ,,Podívej se, princezno. Tohle dobrodružství dělám poprvé, jak vy. Buď vůbec ráda, že jste tady a ne někde uprostřed ničeho," zavrčel Jorge a hodil si batoh na záda. Protočila jsem oči a koukla se po Thomasovi. ,,Je tu jenom jedna cesta. Po té půjdeme, dokud něco nenajdeme."
,,Vsadím se o cokoliv, že najdeme hlad nebo nedostatek spánku," zašeptal jeden z kluků. Uchechtla jsem se, ale Thomas se nesmál. Bez dalších řečí jsme vyšli a drželi se cestičky, která vedla víc a víc doprostřed hor.
Tři dny. Tři dny nám trvalo najít něco, co vypadalo, že tu byli lidé. Stará a rozbitá auta stáli různě na silnici, po které jsme šli asi už dva dny.
,,Progres, vidíme auta," zamumlal Newt. Rozhlížela jsem se kolem sebe, nikdo nikde. Zašli jsme za zatáčku a všimli si železných dveří. Všichni jsme si vyměnili starostlivé a zmatené pohledy. ,,Buďte ve střehu," poručil Jorge a přitáhl si Cassie k sobě. Chytla jsem Newta za ruku a kráčela za Thomasem a Brendou.
,,Hej, lidi," promluvil Newt, ,,máme společnost." Podívala jsem se na místo, kam koukal blonďák. Nad námi stáli lidé se zbraněmi v ruce. Před námi i za námi se objevili tři ozbrojení lidé. Tmavovláska s blondýnou na nás mířily zbraněmi a prohlížely si nás. S Newtem jsme si stoupli před Cassie a sledovali je. Thomas s Brendou vytáhli své zbraně a mířili je holky. Teresa si stoupla vedle mě a vražedně se koukala na lidi kolem nás.
,,Arisi?!" vykřikla blondýna. Všichni jsme se podívali na pihatého bruneta. Ten kývl. Podle jeho výrazu jsem věděla, že přemýšlí, jak znají jeho jméno. Poté, co dívky odkryly své tváře, Aris se nahlas zasmál. ,,Sonya? Harriet?!" Zmateně jsem se podívala na Newta a Teresu. Aris se rozběhl k holkám a objal je. ,,Divnější to být už nemůže," zamrmlal za mnou Minho. Černoška dala povel na ostatní, aby se stáhli. ,,Kdo to je, Arisi?" zeptala jsem se. Aris ukázal na holky a představil nás.
,,Holky byly se mnou v Labyrintu," vysvětlil brunet. ,,Skupina B!" vykřikl někdo zezadu. Hned mi došlo, proč to vykřikl. Holky se na nás zmateně podívaly. ,,O co jde?" zeptala se Harriet. ,,Jenom tady Thomas má být zabit skupinou B, nic vážného," promluvil Minho. ,,Tvůj humor nabývá jiných rozměrů, Minho. Měl by sis ho hlídat," zavrčela jsem na něj. Asiat se na mě usmál a poplácal mě na rameni. ,,Jasně, mami."
,,Víte, kde je Pravá ruka?" ozval se James. Sonya se usmála, kývla a ukázala do zatáčky. ,,Vezmete nás k ní?" Procpala jsem se vedle Jamese a Thomase. Holky se na sebe podívaly. ,,Utíkáme před ZLOSINem takže," zamumlal Aris. ,,Skupina A," přikývla Harriet. Sonya se podívala na Newta a Cassie. ,,Ahojky, prcku," ušklíbla se na ní. Cassie mlčela a koukla na mě. ,,Tvá sestra?" zeptala se blondýna. ,,Ne, našla jsem jí po cestě sem," promluvila jsem.
,,Dobře, vezmeme vás. Lidi navíc se vždycky hodí," uznala Harriet. Následovali jsme je do zatáčky, kde byly železné dveře. Za nimi jsme viděli auta a lidi. Normální lidi.
,,Nevěřil jsem, že se toho ještě dožiju," uchechtl se Jorge. Zakroutila jsem hlavou a pozorovala kluky, jak nasedají do Jeepů. Byl někdo překvapený, že jsem jela s Cassie, Newtem a Jamesem? Ne? Já taky ne. Ti dva se zabíjeli pohledem pokaždé, co se na sebe podívali.
Dorazili jsme na místo. Vyskočila jsem z auta a pomohla Cassie. ,,Wow," zašeptala jsem. ,,Byla jsi zvyklá na něco jiného?" Objevila se vedle mě Sonya. ,,Víc bílých a modrých věcí. Bolely z toho oči." Zasmály jsme se.
Tábor byl plný stanů a lidí. Nevěřila jsem tomu, že se něčeho takového dočkáme. Thomas měl pravdu. Pravá ruka existuje a dá se s ní žít.
Cassie mě vzala za ruku a pevně stiskla. Dřepla jsem si před ní a smutně se na ní podívala. ,,Nelíbí se mi to," špitla. Vzala jsem jí za ručky. ,,Musíme si zvyknout na ty lidi, Cass."
,,Už nikam nepůjdeme?" zeptala se. Střetla jsem se s Jamesovým pohledem. ,,Ne, zůstáváme tady." Vzala jsem si Cassie do náruče a usmála se na Sonyu. ,,Ukážeš nám to tu?"
Sonya se zasmála a otočila. ,,Dámy, udělám vám speciální prohlídku campu Pravá ruka. Za mnou!" vykřikla.
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
ספרות חובביםdruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...