Mlčky jsme procházeli chodbou, která vedla z garáží. To bylo jediné plus... Dostali jsme se ven. Bylo mi jasné, že výlet se nám prodlouží, ale bála jsem se, abychom potom vůbec Placery našli. Jorge s Jamesem si řekli, že se někde sejdeme, kdo ví ale, jak dlouho tam na nás budou čekat.
,,Tudy!" ozval se vedle mě ženský hlas. Zrzka mě šťouchla doprava a já uviděla schody.
To jsme byli tak blízko východu?!
Když jsme vyšli schody a zrzka otevřela příklop nad nimi, vyšli jsme ven. Zakryla jsem si oči před svítícím sluníčkem a povzdechla si. James se objevil vedle mě a oba jsme se na sebe podívali. ,,Pohněte!" zakřičel muž za námi a rukou mě popohnal dopředu.
Procházeli jsme kolem polorozpadlých rodinných domů a vysokých staveb. James měl pravdu. V tomto městě vážně žili lidé. Občas nějací vypadali už v prvním stádiu Erupce, ale i tak vypadali jak normální lidé.
Sledovala jsem, jak dvě ženy sedí na zemi, koukají na nás a jejich dvě děti skotačí kolem nich. Muž a žena o kousek dál nás bedlivě sledovali, jak kdybychom jim chtěli z ničeho nic hodit na ně bombu. A tak to šlo dál. Kolem všech, co jsme prošli jsme dostávali divné pohledy. Občas se našli tací, co na nás začali i křičet, ale nikdo z nás si jich nevšímal.
Uslyšela jsem hudbu před námi. Obrovská budova na sobě měla napsané A1 vybledlou červenou. ,,Kam jdeme?" ozvala jsem se a otočila se na muže, který šel až za Jamese. Scott mlčel a hlavou ukázal dopředu. Nevěděla jsem, jestli myslí tu budovu a nebo cestu před námi, a tak jsem mlčela. James za celou dobu nepromluvil ani slovo a to se mi přestávalo líbit.
Zrzka zatočila k budově, od které šla hudba a když jsme byli pod přístřeškem, kde byli další lidi, roztáhla ruce, zastavila se a otočila na nás. ,,Pamatuješ, Jamie?" usmála se a já si všimla, že jí chybí oba špičáky. Dělala jsem, že jsem si ničeho nevšimla a koukla se na Jamese vedle sebe.
,,Radši bych si to nepamatoval," zavrčel. ,,Co ty?" Ukázala na mě ukazováčkem, na kterém měla prsten. Vytáhla jsem na ní obočí a čekala, co řekne. ,,Kdo jsi a jak to, že se tu potuluješ s Jamiem?" zeptala se mě. James něco zamumlal, když řekla jeho "jméno".
,,Jsem Mia a s Jamesem jsme se potkali náhodou," řekla jsem a sledovala zrzku. Ta se na mě usmívala a natočila hlavu na levou stranu. ,,Jo?" ozval se muž za mnou. Ošila jsem se, když jsem ucítila jeho dech na mým krku. Rychle jsem sebou cukla, když se na zádech objevila jeho ruka. James si ochranářsky stoupl přede mě a zpříma se koukal Scottovi do očí. ,,Nehrabej na ni," zavrčel na něj brunet. Muž se zasmál a rozcuchal brunetovi vlasy. ,,A co mi uděláš, hm?"
,,Opatrně, Scotte, tady chlupáč chrání svojí přítelkyni," zasmála se zrzka odhodila z očí vlasy, co jí tam spadly, když se smála. Chtěla jsem namítnout, že Jamesova holka fakt nejsem, ale brunet mě předběhl: ,,Jo, Scotte. Víš, jak to dopadlo minule."
Sledovala jsem dění přede mnou, když jsem uslyšela křik, který vycházel z vnitřku budovy. Co mě zarazilo bylo to, že to byl šťastný a veselý křik. ,,Chceš dovnitř?" Objala mě kolem ramen zrzka a já se zamračila. ,,Ne, nikam nechce," zamumlal James. Podívala jsem se na něj s nadějí v očích. James zakroutil hlavou. Věděl, o co jim jde, já ne. Ale já na sto procent věděla, že tu někde Thomas a zbytek bude.
,,Kdybych dovnitř chtěla, co mě to bude stát?" zajímala jsem se. Zrzka odněkud vytáhla lahev něčeho hnědého a zatřásla tím. ,,Stačí vypít tohle!" vykřikla, otevřela láhev a dala jí přede mě. ,,Ne, teď nechci, díky," ušklíbla jsem se. Žena se zamračila a lahev zavřela.
,,Jenny!" ozval se další mužský hlas. Jeho majitel vyšel ze dveří, za kterými hrála hudba. ,,Kohopak to tu máme?" Starý muž se usmál, prohlédl si mě od hlavy k patě a pohled přesunul na Jamese. Jeho úsměv hned zmizel a vyměnil ho vztek. Přiblížil se k němu a už natahoval ruku, aby jednu Jamesovi vrazil. Na nic jsem nečekala a tentokrát byla já ta, která si stoupla před Jamese, abych ho ochránila. Muž se zastavil a začal se smát. ,,Holka! Co kdybych se nezastavil a jednu ti vrazil?"
,,To, co se normálně stává. Můžeme to vyzkoušet na tobě," ironicky jsem se na něj usmála. Scott a Jenny se začali smát, ale muž ne. ,,Moc si nevyskakuj, mladá dámo," zavrčel a ukázal na mě prstem. ,,Ty jsi Mia, je to tak?"
Zamračila jsem a kývla. ,,Výborně, tak to musíš jít dovnitř na největší párty v tomto městě!" Roztáhl ruce. ,,Takže nemusím pít to svinstvo, co mi tady zrzka dávala?" vytáhla jsem obočí, muž se začal smát. Dělalo se mi z něj zle. Ne, ten humus bych vypít nemohla, rozhodně ne před ním.
,,Zlato, to je podmínkou pro všechny," usmál se a chtěl mi sáhnout na obličej. Rukou jsem ho odstrčila a zakroutila hlavou, ať ví, že nemá nic zkoušet. ,,Jamesi! Co sis to vybral za pěkně dravou kočku!" vykřikl a znovu se zasmál. ,,Drž hubu, Marcusi," zavrčel James.
,,Nehledáš někoho jménem Thomas, Jorge, Brenda s nějakými lidmi a malým parchantem?" zeptal se Marcus a já se na něj naštvaně podívala. ,,Takže jo."
,,Kde jsou?" ozval se James. ,,Vevnitř, kde asi, ty chytrej," zamumlal Marcus. Prstem ukázal na hnědou lahev, co držela Jenny v ruce. ,,Stačí se napít."
,,Nebudeme to pít," stál si za svým James. ,,Tím pádem se tam nedostanete," mykla rameny zrzka. Podívala jsem se na Jamese. Ten zakroutil hlavou. Povzdechla jsem si.
Musela jsem to udělat. Bylo mi jasné, že v té lahvi bude něco hnusného nebo nějaký oblbovák. James by nebyl tak proti, kdyby věděl, že to je jenom alkohol.
Vzala jsem zrzce lahev z ruky a dala si loka. Bohatě to stačilo na pálení celého krku a pusy. ,,Ještě dva loky," ušklíbla se zrzka. ,,Ne, to stačí!" James si vzal lahev a sám si dal jen dva loky. ,,Tak jeden, no."
Celá znechucená jsem si lahev vzala zpět a přiložila sklo k rtům. Když jsem měla lok za sebou a chtěla lahev vrátit zpět, zrzka mi jí ještě u pusy přidržela a já si dala ještě jeden.
,,Dost!" vykřikl James a vzal mi lahev z ruky. ,,Grinde," zavrčela jsem na zrzku. James někam položil lahev a vydal se dovnitř. ,,Skvěle se s vámi povídá!" zakřičel Marcus. Já i James jsme na něj ukázali zdvižený prostředníček a zavřeli za sebou dveře.
Poznámka Autorky:
🔥31.10.2020 vychází nový příběh: Claire - Goddess of Death!
Jde o fantasy příběh s řeckou mytologií, upíry apod. Takže pokud by vás příběh zajímal, navštivte tento den můj profil!🔥
ČTEŠ
The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔
Fanfictiondruhý díl The Maze Runner: Get Out Or Die Trying *** ,,Je to ZLOSIN!" vykřikl jsem a podíval se na kluky, kteří mlčeli. ,,To je blbost, vždyť-" ,,Říkám pravdu!" zakřičel jsem ještě. Byl jsem si na 100% jistý. ,,Musíme odtud vypadnout," řekl jsem pe...