Yuri memicit kepalanya yang sedikit berdenyut apabila ia mengingati kejadian 2 hari lepas. Kini ia sedang berada dalam ruangan kerjanya di Kwon Holding.
"Pabo Yul." Gumam Yuri kepada dirinya.
Sungguh ia tidak menyangka malan itu menjadi malam yang penuh kesialan sepanjang hidupnya. Ia berasa bersalah kerana perbuatannya itu teleh mengakibatkan masa depan seorang yeoje tidak bersalah musnah. Dadanya sesak ketika bayangan Jessica sedang menangis kerana ia menolak untuk bertanggungjawab bermain difikirannya. Ingin sekali ia membawa tubuh lemah yeoja itu ke dalam pelukannya namun keegoan serta amarah menghalang ia dari berbuat demikian. Ia tidak bodoh untuk menilai Jessica kerana 2 jam setelah kejadian, ia telah memeriksa rakaman cctv hotel itu. Benar ia yang bersalah dalam hal ini, jelas-jelas ia yang memaksa Jessica ke dalam suite room milik Sooyoung. Malah ia semakin berasa berdosa mengingati ucapannya yang mengelar Jessica sebagai jalang. Mana tidaknya ia menyiasat semua tentang yeoja itu. Ia bertindak pintar dalam hal ini tetapi bodoh ketika tidak mempercayai perkara berkaitan Victoria. Sedangkan bukan hanya sahabatnya saja yang bercakap buruk tentang Victoria malah Appa serta Eommanya juga sama. Tapi kerana cinta, Yuri dibutakan betapa bodohnya ia selama ini.
"Maaf... Maafkan aku kerana menganiayaimu. Aku menyesal." Ucapnya sendiri.
Dilain tempat pula, terlihat seorang namja dan yeoja separuh usia sedang menikmati secangkir kopi di balkoni mansion mereka.
"Chagiya, apa yang harus kita lakukan dengan Yul. Ia masih bersama Victoria walaupon aku telah mencegahnya." Keluh Kwon Appa.
"Aku juga bingung yeobo. Ia terlalu percaya dengan yeoja jahat itu berbanding aku ibunya. Apa kamu tiada rancangan yang bernas yeobo?" Tanya Kwon Eomma pula.
"Aku ada satu idea chagi tapi aku takut kamu memarahiku..hihihi.." Ujar Kwon Appa sambil ketawa.
"Apa? Jangan bilang kamu ingin menikah lain? Cuba saja kalau kamu berani!!!" Tebak Kwon Eomma.
"Anniyo!!! Aku cinta mati sama kamu chagi. Mana mungkin ada yang lain." Ucap Kwon Appa tersenyum manis.
"Jadi apa rancanganmu? Palli katakan." Gesa Kwon Eomma.
"Begini, bagaimana kalau kita jodohkan saja Yul dengan anak rakan bisnesku?" Tanya Kwon Appa.
"Andwae, aku tidak mahu anakku menjadi alat untuk bisnes kalian berkembang yeobo. Biarkan ia merasakan cinta seperti kita." Bantah Kwon Eomma.
"Hurm... Kalau begitu ya tunggu saja jangan terus merungut." Balas Kwon Appa.
"Benar tapi kita harus berusaha memisahkan Yul dan Victoria. Aku tidak mahu anakku terus dipergunakan." Ujar Kwon Eomma kerana ia dan suaminya tahu selama ini Victoria hanya menggunakan Yuri untuk kesenangannya bukan kerana cinta. Jadi mereka harus memisahkan pasangan itu walau apa yang terjadi nanti. Hanya anak mereka terlalu bodoh untuk menyedarinya.
~~TBC~~
KAMU SEDANG MEMBACA
WONDERFUL LOVE||YULSIC|| ~ (END)
Fanfiction"Maafkan aku...maafkan aku...Aku janji tidak akan menyakitimu lagi. Kembali lah kepadaku." ~ Yuri/Yul "Aku pergi...pergi jauh darimu dan aku mengembalikan segalanya namun tidak dengan bayiku kerana kau tidak menginginkannya." ~ Jessica Start : 24/01...