32

453 30 0
                                    

Setelah selesai makan malam yang diadakan pasangan TaeNy, kini mereka semua berkumpul di gazebo halaman belakang masion milik pasangan itu.

Setelah selesai makan malam yang diadakan pasangan TaeNy, kini mereka semua berkumpul di gazebo halaman belakang masion milik pasangan itu

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


"Kau suka dengan suasana seperti ini?" Tanya Yuri kerana sedari tadi ia dapat melihat wajah teruja Jessica.

"Nde, sangat sesuai untuk keluarga menjadikan tempat untuk bersantai." Jawab Jessica.

"Jadi Tae, apa yang ingin kau sampaikan pada kami?" Tanya Sooyoung sekembalinya dari toilet.
Taeyeon memandang Tiffany lalu memberi isyarat agar yeoja eye smile itu yang memberitahu.

"I'm 8 weeks pregnant right now!!" Ujar Tiffany tersenyum bahagia mempamerkan eye smile indah miliknya.

"Jinjja!!! Congrats Tiff. Baby Kwon akan punya teman yang seusia dengannya nanti." Ujar Jessica lalu memeluk erat sahabatnya itu.

"Chukahaeyo unnie/ Fany-ahh." Ujar Seohyun dan Sunny bersama memeluk Tiffany. Manakala para namja mengucapkan selamat kepada Taeyeon.

"Aku juga punya kabar gembira untuk kalian." Ujar Sunny memandang sang suami. Sooyoung tersenyum memberi izin untuk Sunny menyampaikannya.

"Baby Kwon tidak hanya mempunyai satu teman, tapi ia akan mempunyai dua teman nanti." Ujar Sunny tersenyum lalu mengangkat dua jarinya ✌🏻.

"Heol daebak!!! Apa kalian sepakat untuk membuat anak bersama Soo, Tae? Aku bangga, ternyata kalian hebat." Ujar Hyoyeon gelojoh.

"Aisshh, lalu kau bila mau punya anak? Apa kalian menundanya?" Tanya Taeyeon.

"Anniyo, aku sengaja memberi jalan kepada kalian kerana kalian sudah tua." Ujar Hyoyeon yang mendapat tatapan jijik dari sahabatnya.

"Yahh!!! Yang muda di sini cuma uri Seobaby. Kau malah lebih tua dariku dan Soo." Bantah Yuri malah diakui oleh Sooyoung. Manakala Taeyeon merengus kesal kerana ia sedar bahawa ia paling tua antara mereka.

"Chukahaeyo Sunny-ahh. Aku sangat gembira mendengar kabar ini." Ujar Jessica kini memeluk Sunny yang merupakan istri dari sepupu kesayangannya.

"Chukahaeyo unniedeul. Aigoo, aku semakin tidak sabar menunggu baby junior dari kalian."

"Lalu bila kami akan mendapat kabar junior darimu pula uri maknae-ahh? Apa kalian merancang untuk tidak mempunyai anak dulu?" Tanya Tiffany kepada Seohyun kerana pasangan HyoSeo lebih dulu menikah darinya. Namun pasangan itu masih belum mempunyai anak.

"Anniyo unnie. Aku sentiasa bersedia untuk mempunyai anak hanya waktunya belum tiba. Lagi pula jika kita semua hamil dan melahirkan pada tahun yang sama, nanti siapa yang akan melawat siapa dulu." Balas Seohyun bijak. Mereka akhirnya pulang setelah jam menunjukkan angka ke 11 malam.

WONDERFUL LOVE||YULSIC|| ~ (END)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang