Flashback
Yuri berjalan terhuyung hayang menuju ke arah lift untuk ke suite room milik Sooyoung. Ketika pintu lift terbuka ia melangkah masuk dan menekan nombor tingkat yang ingin
ia tuju. Tiba di tingkat 2 lift tersebut dimasuki oleh seorang yeoja cantik yang memakai seragam hotel berkenaan. Tag namanya ialah Jessica."Annyeonghasayo." Ucapnya lalu memberi hormat kepada Yuri yang disangka tetamu hotel.
Yuri yang ketika itu mabuk berat melihat bayangan Victoria si kekasih yang curang di wajah yeoja itu. Ia mendekati Jessica, matanya penuh amarah.
"Kenapa kau berbohong padaku Vic? Kenapa kau curang!!! Dasar jalang!!!" Ucap Yuri semakin mendekati Jessica.
"Anni... Maaf anda salah orang tuan." Ucap Jessica ketakutan dan ia mundur kebelakang.
Yuri terus mencium serta menahan tangan Jessica dari memukul tubuhnya. Jessica cuba untuk melawan namun tenaga yang dimiliki Yuri saat itu tidak setanding kekuatan dirinya. Ia diseret oleh Yuri memasuki suite room yang hanya dimiliki oleh orang tertentu.
"Anni tuan. Lepaskan saya." Mohon Jessica mulai menangis.
"Hahaha.. Kau jalang berani berbohong padaku. Ku pastikan kau menyesal!!!" Jerit Yuri tanpa ia sedari bahawa bukan Victoria yang bersamanya. Ia telah menganiaya seorang yeoja yang tidak bersalah. Jessica hanya mampu menangisi nasib malangnya ketika itu, ia benar-benar hancur harga dirinya telah diragut oleh orang yang tidak ia kenali.
Flashback end
Akhirnya Jessica membuka cerita bagaimana perlakuan Yuri terhadap dirinya. Tangisan kembali membanjiri wajah cantik milik Jessica. Sooyoung yang mendengarnya memandang tajam ka arah Yuri. Ia marah kerana Jessica sudah dianggap seperti dongsaengnya sendiri.
Bughhh... Bughhh..
Tanpa banyak bicara terus dilayangkan penumbuk padu miliknya ke arah perut serta pipi Yuri. Ia sangat kecewa dengan kelakuan Yuri terhadap Jessica, malah lebih parah Yuri terlihat seperti tidak bersalah. Mereka juga mungkin saling membunuh jika saja tidak ditegah oleh Taeyeon dan Hyoyeon. Jessica yang melihat hanya mampu menangis tersedu kesedihan. Sebelum kemari, Sooyoung sempat memberitahu mereka bahawa ia akan ke hotel miliknya untuk menjemput Yuri. Mereka merancang untuk makan bersama, kerana terlalu lama jadi mereka menyusul ke suite room milik Sooyoung.
"Yahh!!! Kenapa kalian berdua ni haa!!!" Marah Taeyeon menarik Yuri manakala Hyoyeon menarik Sooyoung.
"Apa yang terjadi? Siapa yeoja ini Yul, Soo? Tolong jelaskan." Tanya Hyoyeon setelah berjaya menenangkan Yuri dan Sooyoung. Sooyoung memceritakan semula apa yang telah diberitahu oleh Jessica kepada mereka berdua. Taeyeon dan Hyoyeon hanya mampu bernafas berat kerana tidak percaya dengan tingkah laku Yuri. Sooyoung pula masih menatap tajam ke arah Yuri seolah ia ingin mengajarnya lagi.
"Maaf, aku pulang dulu. Gomawo tuan kerana kau telah berjaya menghancurkanku." Ucap Jessica sedih lalu pergi.
~~TBC~~
KAMU SEDANG MEMBACA
WONDERFUL LOVE||YULSIC|| ~ (END)
Fanfiction"Maafkan aku...maafkan aku...Aku janji tidak akan menyakitimu lagi. Kembali lah kepadaku." ~ Yuri/Yul "Aku pergi...pergi jauh darimu dan aku mengembalikan segalanya namun tidak dengan bayiku kerana kau tidak menginginkannya." ~ Jessica Start : 24/01...