small extra (2)

218 26 4
                                    

Το συγκεκριμένο μικρό έξτρα είναι για ένα από τα αγαπητά κορίτσια που διάβασαν αυτό το βιβλίο (my_jeon_kookie)❤️

Jungkook's pov

Μόλις γύρισα από την δουλειά . Σήμερα δεν είχε πολύ κόσμο η καφετέρια ήμουν ξεκούραστος και πανέτοιμος να πάω σπίτι να αντικρίσω το πιο όμορφο πλάσμα στον πλανήτη γη .

Ούτε κατάλαβα ποτέ έφτασα σπίτι και άνοιξα την πόρτα .

"Νίκη"

Εκείνη δεν σήκωσε καν το κεφάλι της να με κοιτάξει . Ήταν αφοσιωμένη σε ένα από τα βιβλία της σχολής της .

"Νίκη "

" Ναι ? Περιμένω να μου πεις "

Το βλέμμα ακόμα στις σελίδες ....

"Νίκη"

"ΤΙΙΙΙ?"

" χαχαχαχα"

" Kookie ξες πολύ καλά ότι αύριο ξεκινάει η εξεταστική φαιρσου ανάλογα "

" Τελικά πρέπει να σε εκνευριζω για ένα μόνο βλέμμα ?"

" Αρχίσαμε τα γλυκάναλατα πάλι"

" Μην είσαι σκληρή μαζί μου "

Είπα και έβαλα το ψεύτικο αλλά αρκετά αποτελεσματικό θλιμμένο ύφακι εν δράση .

" Aw kookie έχεις δίκιο συγγνώμη"

Άφησε το βιβλίο επιτέλους και σηκώθηκε .
Ήρθε προς το μέρος μου και με αγκάλιασε .

" Σε συγχωρώ Νίκη"

" Πάλι καλά γιατί ανησύχησα"

Είπε με ένα ειρωνικό Τόνο

" Ορίστε ?"

" Έλα τώρα πιστεύεις ότι δεν ξέρω ότι αυτό το θλιμμένο πρόσωπο είναι ψεύτικο ? "

"Φτου με κατάλαβες ε ?"

Νίκης pov

Αφού του είπα ότι γνωρίζω πολύ καλά τις τεχνικές του άρχισε να με πλησιάζει .

" Ναι ελπίζω να μη το χρησιμοποιείς και σε άλλους γιατί δεν πιάνει"

" Μα σηκώθηκες και ήρθες σε εμένα "

Είπε και ειμασταν πλέον σε απόσταση αναπνοής

" Ήρθα επειδή σε λυπήθηκα"

"Α δηλαδή όχι επειδή ήθελες να έρθεις"

Εκεί ήταν που κομπλαρα λίγο μπορούσα να νιώσω το ελαφρύ κοκκίνισμα να κάνει την εμφάνιση του στο πρόσωπο μου .

" Jungkook έχω διάβασμα "

Είπα προσπαθοντας να τον αγνοήσω. Απομακρύνθηκα αλλά όχι για πολύ το χέρι του με σταμάτησε .

" Ξες τι άλλο έχεις εκτός από διάβασμα ?"

" Εξετάσεις ?"

" Όχι Νίκη έχεις και σχέση "

" Α καλά που το είπες γιατί το ξέχασα"

" Άρα ίσως να κάνεις ένα ωραίο διαλλειμα από το διάβασμα ? Χμ? Και να σου θυμίσω το ότι έχεις σχέση μιας που σχεδόν το ξέχασες ?"

Τον χτύπησα παιχνιδιάρικα μετά από αυτό .

" Ντροπή τι έχεις στο μυαλό σου ?"

" Δηλαδή εσύ στο δικό σου έχεις μόνο το περιεχόμενο των βιβλίων σου ?"

" Δεν είπα αυτό απλά..."

" Απλά ?"

" Αυτή τη στιγμή προηγηται το διάβασμα "

" Καλααααα"

" Μην με κάνεις να νιώθω άσχημα ξες πολύ καλά ότι δεν γίνεται να έχουμε ότι θέλουμε συνέχεια"

" Κάνεις λάθος! Τώρα για πες μου τι να σου κάνω να φας ? Βάζω στοίχημα ότι δεν έφαγες ακόμα με τόσο διάβασμα "

" Μπορούμε να παραγγείλουμε πίτσα ?"

" Μχμ"

///////////

Το κουδούνι χτύπησε . Ντιλιβερι !

Ο Jungkook ανοιξε και αφού πλήρωσε και έκλεισε την πόρτα έβαλε το κουτί στο τραπέζι .

Άφησα το βιβλίο χωρίς δεύτερη σκεψη και άνοιξα το κουτί .

" Μισό τι ? Νόμιζα είπα πίτσα !"

" Το ξέρω "

" Αυτό δεν είναι πίτσα αυτό είναι noodles "

" Νόμιζα εσύ το είπες πριν το ότι ..."

" Ότι τι ?"

" Ότι δεν γίνεται να έχουμε συνέχεια ότι θέλουμε "

Έπιασα το μαξιλάρι δίπλα μου και του το πέταξα και εκείνος άρχισε να γελάει .

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now