Κεφάλαιο 42

572 70 23
                                    

Ο Jungkook έτοιμος να πατησει τη σκανδάλη ακουσε μια απαλη φωνη

"Kookie..μη.. "
______________________________________

"Ν-Νίκη?" Ειπε ο Jungkook  με τρεμάμενη φωνή

"Μη.."

ΟJungkook παρόλαυτα μονο που ακουσε ποσο αδυναμη ηταν η φωνη της δεν εκανε δεύτερη  σκεψη και πατησε τη σκανδαλη
Το πλεον νεκρο πτομα επεσε στο πατωμα ..

O Jungkook έτρεξε προς τη Νίκη την έλυσε και την πειρε αγκαλια οσο πιο προσεκτικα μπορούσε να ακουμπάει οσο λιγότερες πληγες γίνεται να τη βγάλει απο αυτο το σιχαμενο κτηρίο . Θα ηταν πολυ καλη ιδέα να παει σε νοσοκομείο αλλα οι γιατροί προφανώς θα εκαναν ερωτησεις και μετα θα μπλέκοταν αστυμομια και το ιστορικό του ολοι ξερουμε οτι δεν ηταν το  καλυτερο.  Την πειρε σπιτι του την ξάπλωσε στο κρεβατι του καθαρισε καθε πληγη ακομα και το πιο μικρο γδαρσιματακι. 

"Kookie.. σε αγαπαω"

"Και εγω Νικη  οσο δεν μπορεις να φανταστείς "
Ειπε και την φιλησέ .  Ήταν ενα απλο βαθύ φιλί μα μπορουσαν βγουν ολα τα συναισθήματα τους μεσα απο αυτο .
O Jungkook  αρχισε να περιποιητε τις πληγες αφήνοντας την Νίκη να κραταει το μπράτσο τόυ .
Μετα απο ολο αυτο και αφου χερια και λαιμος ηταν σε γαζες για να εμποδίσουν τις πληγες να ακουμπάνε παντου μοιράστηκαν αλλο ενα φιλί.

Ο Jungkook μετα αρχισε να δινει πεταχτα φιλια σε ολο της το πρόσωπο εκεινη ειχε κλειστα τα ματια και ενα χαμογελο.

" ποιο ειναί το αγαπημενό σου χρωμα ?"

"Τι ... γιατι το Ρωτάς αυτο τωρα kόοκιe ?"

" νά βαψουμε αυτο  το δωμάτιο ελεγα να ειναι  ομορφο ετσι ωστε να θες να μεινεις "

"Kookie τι ειναι αυτα που λες τωρα" ειπε καθως της ξεφυγε ενα μιρκο γελακι

" σου ζηταω να μεινεις μαζι μου .."

///////////////

Αφου η Άννα ανανεώθηκε για το τι συναιβει και τι συμβαινει. Ηταν απίστευτα ανακουφισμένή που τελείωσαν ολα .
Τωρα ηταν σπιτι της Νικης και έβαζε τα τελευταία πράγματα της σε κουτες εφοσον θα μετακομιζε με τον Jungkook
Αφου εκλεισε τη Τελευταία κουτα ακουσε κλειδι στη πορτα ..  μετα απο ολο αυτη την ιστορια το μονο που σκεφτηκε ειναι οτι ειναι καποιος που σιγουρα εχει οπλο ή μαχαιρι και θέλει να σκοτωσει.
Πειρε ενα τηγανι που ειχε ξεμείνει για πεταμα πανω στον παγκο της κουζινας και ετρεξε στο σαλονι οταν πήγε  εκει ειδε τον αδερφο της Νικης 

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now