Κεφάλαιο 11ο.

1K 111 5
                                    

Εγω ήθελα δεν ήθελα μετά απο αυτό ξύπνησα για τα καλά....
______________________________________

Νίκης Pov.

Ε.. πήγαμε στο σχολείο ο Jehan δεν εμφανίστηκε στη στάση... Ούτε στη τάξη... Εγώ ήμουν τελείως αφηρημένη και σκεφτόμουν..οτι... ίσος να έπρεπε να βρω δουλειά.... Όχι κάτι ουαου.... απλα ίσα ίσα να βγάζω κάτι για να βοηθήσω την κατάσταση...αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να με αφήσει ο αδερφός μου.. Ήταν η τρίτη ώρα.. Και o Jehan εμφανίστηκε χτύπησε πόρτα ρώτησε αν μπορεί να μπει και αφου του έδωσαν την άδεια κάθησε δίπλα μου .. Δεν μου μίλησε ούτε με κοίταξε...αλλα δεν με ένοιαζε τόσο εκείνη την ώρα... Έτσι και ξανα γύρισα στις σκέψεις μου καθώς  ειχα στρεψει το κεφάλι μου προς το παράθυρο...

"Ψψιτ!." Τότε ήταν που γύρισα το κεφάλι μ ...ηταν η Δανάη....πφφφ χρόνια και ζαμανια! Την  κοίταξα με ένα ύφος μέσα στην απόρροια... πωωω  τι θέλει τώρα  αυτη... !?

"Εμ τι σελίδα είμαστε? "..... σοβαρά τώρα?!  Εμένα βρήκες!?...

"54"

"Οκ θενκιου" μου ειπε και έσκασε ένα χαμόγελο.. . Πες μας τωρα οτι νομίζει είμαστε φίλες.... Γιατί θα βάλω τα κλάματα... Μόνο που μου μίλησε έχω νευρα.. . Και από ότι φαίνεται ο Jehan δεν μπορέσαι να κρατηθεί να μη γελάσει...

"Σσσ.. .μη γελάς θες να μας βγάλουν έξω?!"

"Φίλε.... Πρέπει να δεις τη φάτσα σου αυτή τη στιγμή " είπε καθώς προσπαθούσε να αναπνεύσει σωστά από το γέλιο που έκανε αγώνα να κρατήσει.

"Θα μπορούσα να το πάρω αλλιώς αυτό που είπες αλλα έχε χαρη που σε ξέρω.. "

" Καλά ντε σορρυ... μη θυμώσεις μαζί μου τωρα.... btw  προβληματησμενη σε βλέπω ... "

"Προβληματησμενη ειμαι"και τότε η σπαστικια φωνή της καθηγήτριας μας διέκοψε.. .

"Αρκετά!!  Αν θέλετε να μιλάτε η πόρτα ξέρετε που είναι!....  Έξω τωρα !"
Τέλεια... η δεύτερη μου ωριαία.... η πρώτη ήταν όταν ξέχασα το βιβλίο της ιστορίας πέρσυ ... σηκώθηκαμε από τις θέσεις μας με τα κεφάλια κάτω και βγήκαμε από τη τάξη... Στον διάδρομο φουλ υσηχια.... νέκρα .. . 

"Ευχαριστημένος?"

"Ελα ρε κουλαρε!"

"Καλααα.... έγινε κάτι?"

"Γιατί το λες ?"

"Ξερω γω... άργησες κι όλας...και ... "

"Ά οχι όλα εντάξει απλά παρακοιμηθηκα έχασα το λεωφορείο και μπορούσα να έρθω πιο σύντομα αλλα ήξερα ότι πρώτες δύο ώρες είχαμε Αρχαία και μαθηματικά οποτε..... Ναι.. ."

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now