Κεφάλαιο 17ο

827 107 9
                                    

τελικά μας πειρε ο ύπνος και τους δύο στον καναπέ απο ότι κατάλαβα...
________________________________

"Ουφ... Όχι ρε γαμοτοοο.... " είπα με παράπονο  μωλις ακουσα το ξυπνητήρι  χωρίς να ανοίξω ακόμη τα μάτια μου .. με τα πολλά πολλα τεντοθηκα πήρα μια βαθύα -αναστεναγμό και σηκώθηκα είπα να μη ξυπνήσω τον kookie ακόμη θα τον άφηνα λίγα λεπτά ακόμη μέχρι να τελειώσω με τα απαραίτητα στο μπάνιο . Αφού τελείωσα πήγα πάλι πισω στο σαλόνι να τον ξυπνήσω..

"Κookie?"

"Μμμ?"

"Πρέπει να σηκωθείς για σχολειο! "

"Οχιιιι"

"Σήκω!"

"Πφφφφ ..." είπε σηκώθηκε Αλλά ακόμη να ανοίξει τα μάτια του και ξεκίνησε τη πορεία του προς τη τουαλέτα..

"Θα σκοτωθεις παιδι μου κοίτα μπροστα σου! "

Όταν το ειπα άκουσα μια τσιριδα... Αλλά κοριτσίστικη... Και είδα την Άννα  να κατεβαίνει τα σκαλιά...

"Αχ έλεος με κοψοχολιασε το βλαμμένο άνοιξα τη πόρτα του δωματίου και είδα ένα ζόμπι να περπατάει θεε μου!"
Είπε και έπεσε με φορά στον καναπέ

"Χαχαχα δεν θα ετοιμαστεις?"

"Ρεπό!"

"Τι να πω στους γονείς σου?"

"Αύριο θα έρθουν Όχι σημερα"

"Α οκευ τότε "

Όσο ο jungkook ήταν στο μπάνιο εγω έφτιαξα τα μαλλιά μου και ντύθηκα όταν βγήκε έφτιαχνα τη τσάντα μου 

"Ετοιμη? "

"Ναιπ"

"Άμαν σωστά τσανταααα!"

"Εμ θες να περάσουμε από το σπίτι σου?"

"Αφού δεν θα πάρουμε κατευθείαν λεωφορείο από εδω για το σχολείο?"

"Περίμενε  στη στάση κοντά στα σπίτια μας με άλλο δεν πάμε?"

"Ναι με ενα που φεύγει λίγο πιο αργα"

"Ε ωραία θα πάρουμε αυτό θα μας αφήσει κάπου κοντά στο σπίτι σου θα πάμε να παρεις τσάντα και  μετα θα πάμε στη στάση το δικη μας και θα πάμε κανονικα σχολείο.. ."

"Έχουμε 65% πιθανότητα να καθυστερήσουμε και απλα να το χάσουμε"

"....."

"Αλλά είμαι μεσα!"

"Ωραία "

"Άντε πάμε!"

"Πάμε!"

"Μπαι εμ...."

"Αννααα" άνοιξε για λίγο τα μάτια της για να πει το όνομα και τα ξανα έκλεισε..

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now