Πριγκίπισσα: καληνύχτα
Κακό αγόρι: καληνύχτα όμορφη
______________________________________Είχα βαλει ξυπνητήρι νωρίς νωρίς για να κάνω πρωινό στον αδερφό μου πριν φύγει για δουλειά χτύπησε το ξυπνητήρι και εγώ προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου κάτι το οποίο ήταν πιο δύσκολο καθώς ο ήλιος με τύφλωνε. Με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατέβηκα τη σκάλα στάθηκα μπροστά από τη κουζίνα.... Ναι... Δεν υπήρχε περίπτωση όντως να φτιάξω πρωινό τέτοια ωρααα...
"Τι σκεφτόμουν?! "
Είπα στον εαυτό μου παρολ'αυτά έφτιαξα ένα τοστακι και έστηψα λίγο χυμό... Κάτι είναι και αυτό.. ξανα πήγα πίσω στο κρεβατάκι μου και κουκουλωθηκα κάτω από τα παπλώματα. Όταν ξανά άνοιξα τα μάτια μου είχε πάει 11:00 σηκώθηκα μια και καλή από το κρεβάτι πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα έπιασα τα μαλλιά σε μια ψηλή ουρά εβαλα τέρμα μουσική εφόσον ήμουν μόνη στο σπίτι και ανετα ρούχα ⬇
Έβγαλα δύο μεγάλες βαλίτσες και αφού εβαλα ότι ρούχα είχαν μείνει στο πλυντήριο αδιασα όλη τη ντουλάπα μου και τα διπλωνα μέσα στις βαλίτσες είχα γεμίσει την μια βαλίτσα είδη και έκανα ένα μικρό διαλλειματακι το οποίο κατέληξε σε χορογραφία....
"Χαχα... Εσύ έτσι ετοιμάζεις ρούχα?"
Εκεί ήταν που πάτησα μια τσιριδα ! Αφού έπαθα το καρδιακό είδα τον Jehan Να στέκεται στη πόρτα του δωματίου μου και έκλεισα απότομα τη μουσική."Θες να με ξεκανεις άνθρωπε μου?!"
"Σορρυ δεν ήθελα να σε τρομάξω.." είπε και πειρε το ύφος κουταβιου καθώς πλησίαζε όλο και πιο πολύ προς το μέρος μου.
"Τι στο? Πως?.... με παρακολουθείς? Πόση ώρα είσαι εδώ?"
"Ηρέμησε μωλις τωρα ήρθα χτύπησα πόρτα μα προφανως και δεν άκουσες ..ε... πειρα τη πρωτοβουλία να μπω μέσα..."
"Ώστε...ποσο καιρό έχει που απλα μπουκάρεις μεσα στα σπίτια ανθρώπων?"
"Χα... μιλάς και εσυ που τις προάλλες μπήκες από το παράθυρο... να υποθέσω το έχεις ξανα κάνει... υποπτοοο και στην τελική χτύπησα δεν άκουσες ήταν και ξεκλείδωτα... "
DU LIEST GERADE
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...