αναρωτιόμουν πως θα ξανα αντικρίσω αυτόν τον άνθρωπο μετά το χθεσινό...
______________________________________Δεν εμεινα για πολύ ακόμη στο κρεβάτι.. σηκώθηκα και έπρεπε να αλλάξω ρούχα όσο και να μην το ήθελα..Δεν γινόταν να κάνω το ότιδιποτε και να χαλασω τη μπλούζα του Jungkook αποφάσισα να βάλω κάτι άνετο..⬇
Μετά πήγα στο μπάνιο έπιασα μια κοτσίδα πειρα το κινητό μου εβαλα ακούστηκα και πήγα προς την πόρτα μέχρι που την άνοιξα και συνηδητοποιησα ότι έβρεχε αρκετά..ετσι και πήγα πειρα μια ζακέτα εβαλα την κουκούλα μου και μπήκα μέσα στο ταξί. Δεν είπα κανένα Γεια στον οδηγό η ή κάτι τέτοιο.. απλά φορούσα τα ακουστικά μου και χάζευα της σταγόνες που κυλουσαν πάνω στο παράθυρο του αυτοκινήτου.. Μέχρι που φτάσαμε δηλαδη.. κατέβηκα και ετρεξα προς την πόρτα του σπιτιού για να μη γίνω τελείως μούσκεμα.
"Ουφ..."
Αναστέναξα και χτύπησα το κουδούνι."Γεια σου ... εμ.. "
"Νικη! Γεια σας !"
"Περνά μέσα! "
Μου είχε ανοιξει ο Tae ήταν τόσο γλυκούλης με τις Gucci πιτζάμες του!
Αχ έλεος ειμαι... εδώ είμαι για δουλειά... πειρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μέσα.."Λοιπόν.. . Πριν κάνεις ότι διποτε θα χρειαστεί να ξερεις πάνω κάτω το σπίτι γι'αυτό και σου έφτιαξα αυτό! "
Μου έδωσε κάτι σαν χάρτη του σπιτιού τον οποιο είχε ζωγραφίσει αυτός και... απλά έπρεπε να κρατηθώ να μη γελάσω .
"...α! ...εμ Ευχαριστώ..!"
"Δεν μιλάς πολύ ε? Καλά δεν πειράζει!"
" Δεν θα σε ζωρισω και πολύ σήμερα στην ουσία πρέπει να ολοκληρωνεις αυτά που λέει εδώ πέρα." Μου έδειξε σε εναν μικρό μαύρο πίνακα που είχαν κρεμασμένο στον τοίχο κοντά στη κουζίνα.. συναιχισε λέγοντας "και φυσικά ότι διποτε άλλο σου ζητήσω ανά πάσα ώρα.. ασφαλώς κάθε φορά πρέπει να έχεις τελειώσει το ότι διποτε μέχρι τις 9! "
"Εντάξει! Εμ... Πως να ...-"
"Α ναι σωστα μπορείς να με λες... εμ...κοιτα την προηγούμενη την έλεγα να με λέει αφέντη μην ανοισηχεις δεν θα σε βάλω και εσένα να κάνεις κάτι τέτοιο είσαι αρκετά καλή και συμπαθητική για να στο κάνω αυτό... εμ μπορείς να με λες... κυριε Tae ... Είναι πιο κλασσικό και όχι τόσο.. . Υπερβολικό.. καταλαβαίνεις Τώρα.. "
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...