Κεφάλαιο 21ο

779 99 6
                                    

Ξύπνησα το πρωί... με καμια όρεξη να πάω σχολειο.. σκεφτόμουν όλη την ώρα το χθεσινό... Δεν το πιστεύω ότι τον φίλησα... Λες να φρικάρε? Δεν φάνηκε να τον χαλάει πάντως... ή απλά προσποιηθηκε για να μη νοιώσω άσχημα....σηκωθηκα από το κρεβάτι...πηγα στο μπανιο έκανα τα απαραίτητα αφου βγήκα από εκεί πειρα το κινητό μου και κάθησα στον καναπέ... είδα πανω απο 9 τηλεφωνήματα από την Άννα.. . Πωωω θα την ανοισηχησα χθες για τα καλά.. . Στα Αλήθεια...εχω ατομα που νοιάζονται για μένα.. . Εγώ απλά δεν θα με συμπαθούσα καν πιστεύω.. . Έπειτα έστειλα στον kookie .

Πριγκίπισσα: εμ ..Γειααα ... να ξες δεν θα έρθω σήμερα σχολείο...

Κακό αγορι: Γιατί?

Πριγκίπισσα :άρρωστη...

Κακο αγορι: κανονικά ή απλα να πω αυτό αν ρωτήσει κάνεις?

Πριγκίπισσα: ...το δεύτερο..

Κακο αγόρι: εμ θες να μη πάω?

Πριγκίπισσα:  ρωτας εμένα για το αν θέλω να μη πας εσυυυ? Τι σόι  ερωτηση ειναι αυτή...δεν ξέρω κανε ότι θες

Κακο αγορι:  εννοώ αν θες παρέα ή κάτι τέτοιο.. .

Πριγκίπισσα:.... εμ .. Δεν ξέρω.. η Άννα έφυγε για σχολείο πιο νωρίς από ότι κατάλαβα... Δεν είναι εδώ οποτε... εμ μπορείς να έρθεις να με βοηθήσεις λιγο και με τα πράγματα μου.

Κακο  αγόρι:  sounds good to me.. τι πράγματα?

Πριγκίπισσα: εμ θα πάω πίσω στο σπιτι μου με τον αδερφό μου..

Κακο αγορι: οκευ έρχομαι σε 5

Πριγκίπισσα: οκευ

Πέταξα το κινητό στον καναπέ και ετρεξα να ντυθώ.
Ούτε που κατάλαβα ποτέ πέρασαν τα 5 καθώς περπατούσα προς την πόρτα έβαζα ακόμη τη μπλούζα μου. Την έφτιαξα λιγο τσέκαρα στον καθρέφτη και άνοιξα τη πόρτα.

"Γεια σου ομορφη"

"Γεια..."

"Τι νέα?"

"Τίποτα το σπουδεο ότι ξέρεις ξέρω.. κάθησε "

"Μάλιστα.. ."

"Θες να σε βάλω τίποτα να πιεις ?"

" λιγο νερο αν μπορεις"

"Οκευ"

Πήγα στη κουζίνα και πήγα να πάρω ποτήρι από το ντουλάπι και καθώς το έπιασα στα χέρια μου...

"Σχετικά με χθες..."

Και εκεί ηταν που έπεσε το ποτήρι από τα χέρια μου...

Idol στο σχολείο μου ?Where stories live. Discover now