Μέχρι που ένοιωσα ένα απαλό άγγιγμά στον ώμο μου!
_____________________________________
''Ε συγγνώμη!
Μήπως θα μπορούσα να δανειστώ έναν στυλό?"Νίκης Pov.
Γυρνάω με το που άκουσα αυτή τη φωνή και ήμουν σίγουρη ότι ήταν ο Jungkook.. Εμ. Εννοώ το νέο παιδί!
''Ναι φυσικά'' του απάντησα ψάχνοντας στη κασετίνα μου βιαστικά. Καθώς έψαχνα, το κορίτσι ακριβώς δίπλα του ,η Δανάη του έδωσε τον δικό της στυλό και καθώς του τον έδινε έσκυψε προς το μέρος του και του ψιθύρισε. Του είπε ότι καλύτερα να μη μου μιλάει επειδή έχω κάποιου είδους ψυχολογικά προβλήματα και είμαι λίγο περιεργη........ Δηλαδή αν είναι δυνατόν! Τουλάχιστον ας μη το ψιθύριζε ας το έλεγε κανονικά λες και θα άλλαζε κάτι...αφου ήξερε ότι μπορώ να την ακούσω... Αυτό το κορίτσι πραγματικά δεν το χονεψα ποτέ για κάποιο λόγο από την αρχή της χρονιάς μου πάει κόντρα! Λες και εγώ ασχολήθηκα ποτέ μαζί της ! Τι προβλημα έχει πια!? Τέλος παντων ..αφου πειρε τον στυλό της και άκουσε τα σοφά της λογια γύρισε και με κοίταξε. Εγώ του χαμογέλασα με μια μικρή απογοήτευση στο βλέμμα μου και πριν προλάβω να γυρίσω πλάτη χτύπησε κουδούνι. Επιτέλους πάμε σπίτια μας ! Έφυγα από το προαύλιο του σχολείου και περίμενα να έρθει ο αδερφός μου να με παρει . Καθώς περίμενα είδα το καινούριο παιδί απέναντι να περιμένει και αυτός προφανώς κάποιον να τον πάρει . Σε κάποια φάση άρχισε να προχωράει προς το μέρος μου . Σκέφτηκα ότι λογικά θα στρίψει ή κάτι τέτοιο μέχρι που κατάλαβα ότι όντως απλά έρχεται προς εμένα. Ψυχραιμία ! ψυχραιμία ! Είπα στον εαυτό μου από μέσα μου και πριν το καταλάβω είχε είδη φτάσει και ήταν δίπλα μου ."Εμ Γεια και πάλι!
Ήθελα να σου πω οτι ξέρω...
Ξέρω ότι δεν ισχύει κάτι από αυτά που μου είπε η συμμαθήτρια σου η.... Δαναη ? Αν θυμάμαι καλά.""Ναι εντάξει..." Του απάντησα διστακτικά η αλήθεια είναι δεν ήξερα τι ακριβώς να του πω .
"Θα ήθελα να γνωριστούμε!" Μου ειπε χαμογελώντας και κόντεψα να λυποθημησω από το χαριτωμένο του χαμόγελο..
"Πως σε λένε?"
"Νίκη!" Του απάντησα κοιτοντας τα όμορφα του καστανά μάτια
"Ωραίο όνομα!" Μου είπε
"Το δικό σου όνομα?" Και πριν καν προλάβει να ξεκεινησει να μου πει κορναρει μια ο αδερφός μου από το αυτοκίνητο!
"Άντε τι θα γίνει! Τελειώνουμε το μπλα μπλα? " Φωναξε από το παράθυρο.Νίκης Pov.
Μα καλα ουτε που το πρόσεξα πως είχε έρθει.. χαμογέλασα τελευταία φορα στο αγόρι και πήγα προς το αυτοκίνητο. Πωωωωωω.... έλεγα από μέσα μου . Ο αδερφός μου με κοιτούσε περίεργα σε όλη τη διαδρομή μέχρι να φτάσουμε σπιτι καλά εντάξει κάτι λεπτά δρόμος είναι αλλα και παλι.... φτάσαμε σπίτι οι γονείς μας κλασικά στη δουλειά και καθίσαμε να φάμε μεσημεριανό ...δεν μου μίλησε δεν με κοίταξε καν .. αφου τελειωσαμε πήγα πάνω στο δωμάτιο μου εβαλα άνετα ρούχα και ξάπλωσα στο κρεβάτι με το κινητό . Στέλνω κατευθείαν στην κολλητή μου την Αννα η οποία πάει σε άλλο σχολείο ..μαζι είμασταν μέχρι που χρειάστηκε να μετακομίσω.
Εγω: Γεια τι κάνεις? Ελπίζω Καλά Γιατί σου εχω νεαααα!
Άννα: οχ φοβάμαι! Έγινε κάτι κακο?
Εγω: Όχι ηρέμησε κατευθείαν στο ασχημο πάει το μυαλό σου . Λοιπόν άκου ήρθε ενα καινούριο αγορι στο σχολείο μας σήμερα!
Αννα: χα! Για να το κάνεις εσυ θέμα κάτι σε ενδιαφέρει πάνω του ...ετσι? Ωωωωω! Νίκη γκόμενιαρα μου εσύ!
Εγω: ελα βουλωνε! Λοιπόν δεν θα το πιστέψεις.... Είναι ολόιδιος με τον Jungkook! Αυτόν από τους BTS !
Aννα: Ελα ρε υπερβάλλεις! Αν δεν τον δω δεν πιστεύω τιποτα!
Εγώ: ρε σου λέω είναι ίδιοιιιι! Αφου σχολασαμε ήρθε να μου μιλήσει για κάτι που είχε γίνει πριν στη τάξη μη φανταστείς βλακείες αυτής της Δανάης που σου έλεγα. Ναι και.... Τέλος πάντων μου είπε ότι θέλει να με γνωρίσει!
Άννα: κοίτα μην ενθουσιάζεσαι και τοσο. ..Δεν τον ξες καλα , τι άνθρωπος είναι οποτε μη παρασύρεσαι. Και.... Πως είπες τον λένε?
Εγω: Ναι.... εμ σχετικά με αυτό.. ..
Αννα: πωωω χαζο δεν ρώτησες καν έτσι?
Εγώ: ρώτησα ρε βλαμμενο απλά εκείνη την ώρα ήρθε ο αδερφός μου και δεν πρόλαβε να μου πει!
Άννα:Πφφφφ..
Εγώ: άσε και ο Τασος δεν ξέρω τι έχει πάθει ... Από την ώρα που σχολασα είναι περίεργος
Αννα: κατσε ρε... σε είδε όταν μιλούσες με εκείνο το παιδί?
Εγω: ε Ναι!
Αννα: να μη σου φαίνεται περίεργο τότε. Αδερφός σου είναι ρε ξυπνοια νοιάζεται όσο και να μη φαίνεται...και Από τη στιγμή που σε είδε με αγόρι προφανώς και θα θέλει να ξέρει ποιος είναι και τι θέλει για να σιγουρευτεί ότι είσαι ασφαλης.
Εγώ: Ναι καλά ότι πεις....
Άννα: και δεν μου λες ο κολλητός του αδερφού σου τι κανειιιι? Καλά είναιιιι?
Εγω: αχ έλεος ακόμη με αυτόν ασχολησε
Άννα: πλάκα κάνεις μαναρι είναι!
Εγω: αχ τι κριμα που σε περναει 5 ολόκληρα χρόνιαααα!
Άννα: σε πληροφορώ πως δεν έχουν σημασία τα χρόνια διαφοράς
Εγώ: αν ναι σορρυ το ύψος έχει χαχαχα!
Αννα: σαν δεν ντρέπεστε μπουλινγκ από την ίδια μου την Κολ Πόσο να αντέξω πιααα
Εγω: ντραμαααα για χαλάρωσε λίγο κοντουλα μου και άκου... το τελευταίο πράγμα που θα δουν τα μάτια μου είσαι εσύ με τον Κολ του Τάσου....
Άννα: να είσαι σίγουρη τότε πως το τελευταίο πράγμα που θα δεις δεν θα αργήσει
Εγω: χαχαχα .....
Άννα: εμ σχετικά με τον τύπο που μου έλεγες... Δηλαδή... Εσύ Τώρα.. . Θες να μου πεις ότι έχεις συναισθήματα για αυτόν έτσι?
Νίκης Pov.
Πάνω που πήγα να της απαντήσω χτυπησε η πόρτα του δωματίου μου ! Σίγουρα θα είναι ο αδερφός μου... μα τι θέλει? ...
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...