Τι χαζή που ειμαι λες και θα γυρνούσε πισω"
Άκουσα βήματα να τρέχουν προς το μέρος μου πριν καν προλάβω να ξανα γυρίσω όλα άρχισαν να σκοτεινιάζουν καί τελικά κατέληξαν μαύρα.
______________________________________Άρχισα να επανέρχομαι..ειχα έναν τρομερό πονοκέφαλο και δεν ένοιωθα το σώμα μου
Άνοιξα τα μάτια μου ολα ηταν θολά στην αρχή αλλά μετά έβλεπα κανονικά
"Άννα?"
Είπα με την αδύναμη φωνή μου
"Jungkook? "
Κανένας δεν απάντησε
Φώναξα με όλη μου τη δύναμη
"Παιδιαααα? Καποιοοος""Σκασε Επιτέλους "
Ειπε Μια βαθυα φωνή... κοίταξα γύρω μου και εντόπισα έναν τύπο ξάπλα στην γωνία να προσπαθεί να κοιμηθεί..
"Που είμαι?" Τον ρώτησα καθώς δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου"Εμμμ νομίζω το μέρος ήταν παλιά ιατρείο? Δεν ξερω δεν ειμαι σίγουρος"
"βοηθειααααα"
Φώναξα κλαίγοντας"Αχ μη φωναζεις χρυσή μου αλλιώς θα πρέπει κα φωνάξω το αφεντικο "
"Αφεντικό?"
"Ξεχνατο... αφεντικοοοο"
Φώναξε και σύντομα άρχισαν να ακούγονται βήματα να πλησιάζουν στο άδειο αυτο βρόμικο δωμάτιο.
Η παλιά μεταλλική σκουριασμένη πόρτα άνοιξε φανερώνοντας ...." Yoongi?"
"Χευ πως πάει καιρό έχουμε να τα πουμε"
"Yoongi τι είναι ολο αυτο? Δεν καταλαβαίνω...γιατι είμαι εδώ μέσα? Γιατί είσαι αφεντικο του τι γίνεται? "
"Πίστευες ότι έτσι απλα θα ξεμπερδεύες από μια χαζή συμφωνία για έναν φάκελο?"
"Τι είναι αυτα που λες?"
"Κοίταξε τον εαυτο σου δεμένη σε μια καρέκλα "
Όταν το ειπε τοτε συνειδητοποίησα ότι όντως ήμουν δεμένη σε μια καρέκλα
"Yoongi..."
Είπα και άρχισα να κλαιω"Κλάψε όσο θες ... τι να κάνω τους ηλίθιους φακέλους ενώ μπορώ να βγάλω τον φιλαράκο σου μια και καλή από τη μέση?"
"Τι?"
Είπα σχεδόν ψιθυριστά μέσα στο κλαμα"Καλύτερο δόλωμα υπάρχει από την αγάπη του?"
"ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΎΤΣΟ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ? ΕΊΣΑΙ ΨΥΧΑΚΙΑΣ? "
είπα ουρλιάζοντας... Όλα αυτά που άκουγα ...νόμιζα θα λυποθιμησω από την ένταση που επικρατούσε μέσα μου. Δεν ξανα μίλησα ...λογικο ..δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστα απο το κλάμα το μόνο που ήθελα ήταν να ακούσω τη φωνή του για αλλη μια φορα να τον αγκαλιάσω να μη με αφήσει ποτέ.. . .
Jungkook...
YOU ARE READING
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...