Αννα:..... Εμ ναι! Απλα ελάτε εδώ όσο πιο γρήγορα μπορείτε!
Είπε και το έκλεισε απότομα..
________________________________Σηκώθηκαμε και ξεκινήσαμε να παμε για εκεί... Τον είδα αγχομενο και αρκετά προβληματισμενο...
"Χευ! Τι συμβαίνει? Είσαι εντάξει?"
"Τι? Δεν ...δεν ξέρω.. απλά.. . Άμα έκανα λάθος με τους φακέλους και απλα ....ειμαι τελειως μαλακας... πραγματικά...εγω δεν είχα σκοπ-"
"Εεεε! Τώρα τι κάνεις? Απολογισε γτ?"
"Τι γτ ρε Νίκη..."
"Σε ρωτάω γτ? Επειδή ξέρω ότι δεν θα έκανες κάτι τέτοιο εσκεμενα ή επειδή είσαι κάποιος που με μισεί και θέλει να μου κάνει τη ζωή δυσκολη..?"
"..."
"Ωραία...! Τότε μην τολμήσεις να ξανα αποκαλέσεις τον εαυτό σου κάτι που δεν είναι.. Αλλιώς ...μπορω να γίνω κακιά εντάξει?!"
"Χαχαχα Καλά.. ."
"Τι δεν με πιστεύεις?"
"Όχι όχι δεν ειπα αυτό πριγκίπισσα αλίμονο.."
"Πριγκίπισσα? Να σε ρωτήσω.. .η Άννα είπε πάρε τον γκόμενο σου και ελα.... Δεν το άκουσα μόνο εγω έτσι?"
"Χαχαχα παρεξήγηση απλά.. . Απλα μας σιπαρει γι'αυτό..."
"...και εσύ με είπες πριγκίπισσα Επειδή?"
"Επειδή....πφ φέρε το κιν σου..."
"Τι το θες?"
"Φερτο που σου λέω..."
"..."
"Βλέπεις στη συνομιλία μας είχαμε ψευδώνυμα.. Και.. "
"Είσαι εντάξει? "
"Νίκη.. . Είχες πει ότι στην αρχή νομιζες ότι είμασταν μαζί.. . Επειδή όταν προσπαθούσες να με θυμηθείς σου ερχόντουσαν τέτοιου είδους... εμ"
"Συναισθήματα...ναι... Που το πας?"
"Ξέρω ότι είσαι μπερδεμένη μα... αν αυτό είναι Αλήθεια.. .χα.. Τότε μωλις προδοσες τον εαυτό σου... η μάλλον τον τότε εαυτό σου..."
"Μα είμαι η ίδια.. ."
"Νίκη μπορεί αλλα ... Και πάλι.. Δεν...φφ απλά τωρα δεν καταλαβαίνεις γιατι έχεις αυτά τα συναισθήματα τότε ήξερες τωρα απλα δεν ισχύουν καν προφανώς ..."
"Νόμιζα ότι αυτό το κρίνω εγώ.. Αλλά ξέρεις κάτι.. . Ναι!"
"Τι Ναι?"
"Ναι δεν ξέρω πια γιατι ένοιωθα έτσι.. . Μπορείς να κάνεις μια νεα αρχή ομως σωστα?"
BINABASA MO ANG
Idol στο σχολείο μου ?
FanfictionΜια Ιστορια για το πώς άλλαξε η ζωή ενος απλου κοριτσιου με τον ερχομό ενος καινούριου μαθητή στο σχολείο της ο οποίος είχε την όψη του αγαπητου μας Jungookie ❤ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ ....ΑΠΛΑ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΙΣ...