Κεφάλαιο 5ο.

1.3K 146 5
                                    

Οχ  ειπα από μέσα μου ... πλιζ ας είναι κάτι φυσιολογικό!
____________________________________

"Λοιπονννν Νι! Άκου τι σκέφτηκα!"και εκείνη την ώρα πριν συναιχισει η Άννα... χτυπάει το τηλέφωνο!.....και ήταν η Δανάη...οκευυυ λογικό της το κλείσαμε στα μούτρα . Το σήκωσα εγω αυτή τη φορά.. .

Εγω:"Ναι έλα Δανάη το σήμα είναι χάλια με ακούς καθαρά εσυ? Γιατί εγω πριν δεν σε άκουγα και πολύ καλά μάλλον είχε πέσει η γραμμή "

Δανάη:"Έλα αστα αυτά και λεγε τι θες εσύ και η φίλη σου !"Την στιγμή που το είπε αυτό νιώσαμε λίγο άσχημα....δηλαδη εγω δεν θα έπρεπε γιατι αλλουνού ιδέα ήταν αλλα.... τι να πεις ....

Εγώ: "Εμ έχεις δίκιο σορρυ ρε , προφανώς τωρα με μισείς για τα καλά...αλλα θα ήθελα να ξέρω αν το είχες καταλαβει από την αρχή ή απλα ..."Εκείνη την ωρα η Άννα άρχισε να γελάει σαν υστερικό και προσπαθούσα να κρατηθώ μέχρι που άρχισε να γελάει και η Δανάη μέσα από το τηλέφωνο. Πέρασαν κάτι δευτερόλεπτα έτσι... Και έπειτα  η Άννα μου ξανα αρπάζει το κινητό και λέει

Αννα:"Γεια σου και απο μένα και σορρυυυυ... Μια πλακιτσα κάναμε αααα.... να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?" Κοίταξα την Άννα με απορία...σοβαρα θα το ρωτούσε έτσι απλά λες και... Δεν έγινε τπτ...κλαιωωω(Από τα γελια).

Δανάη :"Άντε ρωτά "

Αννα:"Άκουσα κάτι για έναν καινούριο στο σχολείο σας.... εμ πως τον λένε?"

Δαναη:"Ααα.. ..! Τον Jehan λες?! "

Αννα:"Εμ... μάλλον για να το λες εσυ χαχα..."

Δαναη:"Καλά αντε κλείνω τωρα και μην με ξανα πάρετε! Μη παίρνετε θαρρος!Δεν θέλω να κολλήσω καμία ασθένεια από αυτές που έχετε όπως η οξια ηλιθιότητα ! "

Αννα:"Ναι ειναι κολλητικη γι'αυτό μείνε μακρυα "

Έκλεισε το τηλέφωνο ...Δεν ήξερα τι να πω ... ή πως να αντιδράσω..... Ήταν περίεργη η όλη φάση... Απλά κοίταξα την Άννα κατάματα ... Και της είπα.. .

"Άμα ήταν νόμιμο θα σε είχα σκοτωσειιιιιι!"εκείνη με κοίταξε με ένα χαμογελο μέχρι τα αυτιά  λέγοντας

"Πειραμε το όνομα!  Θες Κάτι αλλο?"

"Ναι."

"Ά.. .σοβαρα Τώρα?"Ξαφνιάστηκε.. .

"Ναι θα κατσεις εδω για απόψε θα παραγγείλουμε και μια πιτσουλα καιιιιι θα βρούμε τον Jehan και θα του στέλνω όσο Εσύ θα κοιτάς πληροφορίες και φωτο του"

"Νίκη παιδί μου ανέβασες πυρετο?"

"Σσσσσ.. θες Ναι ή Όχι?"

"Φυσικα και θελω"

Άννας Pov.

Εγώ δεν εχω πολλές εξηγήσεις για αυτό που είπε ..... Ήταν σαν να μου πρότεινε αυτό που πριν ήταν εναντίον...οχι ότι εχω θέμα αλλα αυτή σίγουρα έχει και ή όντως της έχει δημιουργήσει  πρόβλημα αυτό το αγόρι με τη θετική έννοια φυσικά ή απλά πριν έρθω ήπιε κανα δυο σφηνάκια!

Νικης Pov.

Ξέρω ότι δεν είναι σωστό όλο αυτό που έγινε αλλα θέλω να μάθω για αυτόν... Θέλω να ξέρω αν είναι καλός, γλυκος και αν ειναι τοσο ευχάριστη η ώρα όταν είσαι μαζί του όσο και όταν τον κοιτάς από απόσταση! .....ακουγομαι περίεργα.. Μπορεί όντως να εχω πυρετο... μπα.... Ε σιγά τι θα πάθω απλά επειδή έτυχε να ενδιαφέρομαι δεν θα καούμε κι όλας.Παραγγειλαμε μια οικογενειακή πίτσα για να φάμε μετα βάλαμε ταινιουλα και μας πειρε ο ύπνος στον καναπέ. Το άλλο πρωί ξύπνησα η Άννα είχε είδη φύγει ήταν Κυριακή. Μου είχε αφήσει και ενα σημείωμα στο ψυγείο που έλεγε να μη ξεχάσω αυτό που είπα χθες το βράδυ και να του στείλω. Μόνο που το διάβασα και ξανα πέρασε η ιδέα από το μυαλό μου η καρδιά μου άρχισε να αυξάνει τον χτύπο της ! Εβαλα σε ενα μπολ δημητριακά με γαλα κάθησα στο τραπέζι να φάω και τοποθέτησα  το σημείωμα ακριβώς μπροστά μου .... Και σκέφτηκα . ..οτι... εντάξει..δεν ειναι κατι μπορώ να στείλω σε ενα αγόρι... σιγά!  Πόσο δύσκολο θα είναι? Απλα στέλνεις Γεια τι κάνεις και ανοίγεις συζήτηση...εξαλλου ο ίδιος μου είπε ότι θα ήθελε να γνωρίσουμε ....και αμα άλλαξε γνώμη?! ....καλα όμως... Δεν είναι δικό μου λάθος αμα άλλαξε γνώμη από που να το ξέρω δηλαδη.. .. αχ μα τι λέω.... απλά θα στείλω Γεια... αμα απαντησει απάντησε.. .. Εκεί που είχα βυθιστεί στις σκέψεις και τις αμφιβολίες  μπουκάρει ο αδερφός μου μέσα και με κοψοχολιασε!

"Καλή μέρα!" Μου είπε και μπορούσες να καταλάβεις την ένταση του από τις βιαστικές κινήσεις του καθώς έκανε καφέ και κάθησε στο τραπέζι μαζί μου .

"Καλή μέρα.. ." Του είπα και εγώ.. .

"Τι έχεις μικρή? " με ρώτησε καθώς πρόσεξε το σημείωμα που είχα στο τραπέζι και εγω σαν να μη συμβαίνει τίποτα το πειρα πριν προλάβει να το διαβάσει και το πέταξα όταν σηκώθηκα να  αφήσω το άδειο μου μπολ στον νεροχύτη της κουζίνας.

"Τι εννοείς τι εχω? Μια χαρα ειμαι απλα ...σκεφτόμουν !... Εσύ τι έχεις?"

"Ά.. . Μάλιστα σκεφτόσουν...  Εγώ.. . Τίποτα μωρέ απλά πριν έρθω πήγα για ένα τρεξιματακι με τον Jacob ! "

"Γι'αυτό μυρίζεις λες και έγινε τρακάρισμα φορτιγων...και το ενα ήταν σίγουρα απορριμματοφόρο?"

Σηκώθηκε από το τραπέζι και με αγκάλιασε μέχρι θανάτου!

"Ρεεεε μπηχλααααα!"φώναξα προσπαθωοντάς να ξεφύγω από την μυρωδάτη αγκαλιά του

"Χαχαχα... Και επειδή είμαι καλός αδερφος μπορείς να  μπεις πρώτη εσύ για μπανιο"

"Ευχαριστώ.. η θυσία σου είναι μεγαλη"του είπα προσπαθώντας να μη γελάσω και τον χτύπησα απαλα στον ώμο. 

"Αααα... εμ δεν μου είπες.. τι ακριβώς σκεφτόσουν πριν?"

Idol στο σχολείο μου ?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon